| 
 
        
          | Sectiunea 
            I: AUTORITATEA CONTRACTANTA      | 
        
          | I.1)   | 
          Denumirea, 
            adresa si punct(e) de contact:      | 
        
          | 
           | 
            
              
              
                | JUDETUL 
                  TELEORMAN      |  
              
                | Adresa 
                  postala:              str.Dunarii, 
                  nr.178, mun.Alexandria          ,              Localitatea:  
                              Alexandria 
                           ,              Cod 
                  postal:              140047 
                           ,               
                              Romania 
                           ,              Punct(e) 
                  de contact:              Directia 
                  Dezvoltare Locala, cam 53                      ,        
                        Tel.  
                              +40 
                  247311201-394                      ,              In 
                  atentia:              Pena 
                  Elena                       ,              Email:  
                              pascutu@cjteleorman.ro 
                                       ,              Fax:  
                              +40 
                  247421132            ,              Adresa 
                  internet (URL):              www.cjteleorman.ro 
                             ,              Adresa 
                  profilului cumparatorului:              www.e-licitatie.ro 
                           |    | 
        
          | 
           | 
            
              
              
                | Adresa 
                  de la care se pot obtine informatii suplimentare:       
                     |  
              
                
                  
                    
                    
                      | CONSILIUL 
                        JUDETEAN TELEORMAN      |  
                    
                      | Adresa 
                        postala:              str. 
                        Dunarii, Nr.178          ,              Localitatea:  
                                    ALEXANDRIA 
                                 ,              Cod 
                        postal:              140047 
                                 ,               
                                    Romania 
                                 ,              Punct(e) 
                        de contact:              Directia 
                        Dezvoltare Locala,cam.53                      ,   
                                   Tel.  
                                    +40 
                        247311201-394                      ,              
                        In 
                        atentia:              Pena 
                        Elena                       ,              Email:  
                                    pascutu@cjteleorman.ro 
                                             ,              Fax:  
                                    +40 
                        247421132            ,              Adresa 
                        internet (URL):              www.cjteleorman.ro 
                                                                    
                     |    |  
              
                | Caietul 
                  de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele 
                  pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) 
                  pot fi obtinute la:          |  
              
                | Punctul 
                  (punctele) de contact mentionat(e) anterior         
               |  
              
                 |  
              
                 |  
              
                 |  
              
                 |  
              
                | Ofertele 
                  sau solicitarile de participare trebuie transmise la:   
                         |  
              
                
                  
                    
                    
                      | CONSILIUL 
                        JUDETEAN TELEORMAN      |  
                    
                      | Adresa 
                        postala:              str. 
                        Dunarii, Nr.178          ,              Localitatea:  
                                    ALEXANDRIA 
                                 ,              Cod 
                        postal:              140047 
                                 ,               
                                    Romania 
                                 ,              Punct(e) 
                        de contact:              Directia 
                        Dezvoltare Locala,cam.53                      ,   
                                   Tel.  
                                    +40 
                        247311201-394                      ,              
                        In 
                        atentia:              Toneff 
                        Lucretia                       ,              
                        Email:  
                                    pascutu@cjteleorman.ro 
                                             ,              Fax:  
                                    +40 
                        247421132            ,              Adresa 
                        internet (URL):              www.cjteleorman.ro 
                                                                    
                     |    |    | 
        
          | I.2)   | 
          Tipul 
            autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile 
            principale)      | 
        
          | 
           | 
            
              
              
                | Autoritate 
                  regionala sau locala          |  
              
                | Activitate 
                  (activitati)          |  
              
                | 
                   - Servicii generale ale 
                  administratiilor publice  |    | 
        
          | 
           | Autoritatea 
            contractanta actioneaza in numele altor autoritati 
            contractante      | 
        
          | 
           | Nu 
                 | 
 
        
          | Sectiunea 
            II: OBIECTUL CONTRACTULUI      | 
        
          | II.1)   | 
          Descriere 
                 | 
        
          | II.1.1)   | 
          Denumirea 
            data contractului de autoritatea contractanta      | 
        
          | 
           | Achizitia 
            si distributia de  produse lactate si de panificatie (intreg pachet) 
             precum si fructe proaspete (mere)  pentru elevii si prescolarii din 
            judetul Teleorman      | 
        
          | II.1.2)   | 
          Tipul 
            contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a 
            produselor sau de prestare a serviciilor      | 
        
          | 
           | 
            
              
              
                | Furnizare 
                           |  
              
                | Cumparare 
                           |  
              
                | Locul 
                  principal de livrare: Scolile 
                  si gradinitele din judetul Teleorman          |  
              
                | Codul 
                  NUTS: RO317 
                  - Teleorman          |    | 
        
          | II.1.3)   | 
          Anuntul 
            implica      | 
        
          | 
           | Un 
            contract de achizitii publice      | 
        
          | II.1.4)   | 
          Informatii 
            privind acordul-cadru      | 
        
          | II.1.5)   | 
          Descrierea 
            succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor     
         | 
        
          | 
           | Achizitia 
            si distributia de  produse lactate si de panificatie (intreg pachet) 
            precum si fructe proaspete (mere)   pentru elevii si prescolarii din 
            judetul Teleorman    LOT Nr.1 -Achizitia si distributia de  
            produse lactate si de panificatie (intreg pachet) pentru elevii din 
            învatamântul primar si gimnazial de stat si privat precum si pentru 
            copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program 
            normal de 4 ore, pentru anul scolar 2016-2017 conform caietului de 
            sarcini.  LOT Nr.2 -Achizitia si distributia de fructe proaspete 
            (mere)  pentru elevii din clasele pregatitoare  si clasele I-VIII 
            care frecventeaza invatamantul de stat si privat 
            autorizat/acreditat, in anul scolar 2016-2017 conform caietului de 
            sarcini.      | 
        
          | II.1.6)   | 
          Clasificare 
            CPV (vocabularul comun privind achizitiile)      | 
        
          | 
           | 
            
              
              
                |             15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)         
                 |  
              
                |                 03222321-9                 -               
                     Mere (Rev.2)              |  
              
                |                 15811000-6                 -               
                     Produse de panificatie (Rev.2)              |  
              
                |                 60000000-8                 -               
                     Servicii de transport (cu exceptia transportului de 
                  deseuri) (Rev.2)              |    | 
        
          | II.1.7)   | 
          Contractul 
            intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii 
            publice      | 
        
          | 
           | Da 
                 | 
        
          | II.1.8)   | 
          Impartire 
            in loturi      | 
        
          | 
           | Da 
                         | 
        
          | 
           | Trebuie 
            depuse oferte pentru unul 
            sau mai multe loturi      | 
        
          | II.1.9)   | 
          Vor 
            fi acceptate variante      | 
        
          | 
           | Nu 
                 | 
        
          | II.2)   | 
          Cantitatea 
            sau domeniul contractului/acordului cadru      | 
        
          | II.2.1)   | 
          Cantitatea 
            totala sau domeniul       | 
        
          | 
           | Se 
            vor achizitiona si distribui produse lactate si de panificatie 
            (intreg pachet) precum si fructe proaspete (mere) pentru elevii si 
            prescolarii din judetul Teleorman    LOT Nr.1 - numar total de 
            copii = 31.744     LOT Nr.2 - numar total de copii = 25.793    
             Limita valorii zilnice:  - pentru produsele lactate si de 
            panificatie acordate pentru un elev, respectiv pentru un prescolar 
            este de 1,17 lei/elev, respectiv prescolar (inclusiv TVA). 
             -pentru fructe proaspete ( mere) este de 0,37 lei/elev, inclusiv 
            TVA. (conform H.G. nr.800/2013) 
  Valoarea estimata fara TVA 
            (numai în cifre): 7.329.077   Moneda: Lei  LOT Nr.1 = 5.822.807 
            lei  LOT Nr.2 = 1.506.270 lei      | 
        
          | 
           | 
            
              
              
                | Valoarea 
                  estimata fara TVA:              7,329,077 
                                          RON                     
             |    | 
        
          | II.2.2)   | 
          Optiuni 
                 | 
        
          | 
           | Nu 
                 | 
        
          | II.3)   | 
          Durata 
            contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru 
            finalizare      | 
        
          | 
           |     12  luni incepand de la data 
            atribuirii contractului           | 
 
        
          | Sectiunea 
            III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE    
            | 
        
          | III.1)   | 
          Conditii 
            referitoare la contract      | 
        
          |         
            III.1.1)   | 
          Depozite 
            valorice şi garantii solicitate      | 
        
          | 
           | - 
            Cuantumul garantiei de participare este de:  LOT Nr.1 = 116.000 lei
             LOT Nr.2 = 30.000 lei  - Garantia poate fi constituita in lei/alta 
            valuta. Echivalenta leu/alta valuta va fi data publicarii anuntului 
            de participare, curs comunicat de Banca Nationala a României. - 
            Garantia de participare se constituie prin: virament bancar sau 
            printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o 
            societate bancara ori de o societate de asigurari. - Garantia de 
            participare se poate constitui prin depunerea la casieria 
            autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, 
            cu conditia confirmarii acestora de catre banca pâna la data 
            deschiderii ofertelor. Pentru constituirea garantiei de participare 
            prin ordin de plata contul este: RO19TREZ6065006XXX000168 deschis la 
            Trezoreria Alexandria, Cod de înregistrare fiscala 4652686. - 
            Garantia de participare emisa în alta limba decât româna va fi 
            prezentata în original si va fi însotita de traducerea autorizata în 
            limba româna. Perioada de valabilitate a garantiei de participare 
            este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. În cazul 
            extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de 
            valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita în mod 
            corespunzator, în caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras 
            oferta. Cuantumul garantiei de buna executie = 10 % din pretul 
            contractului fara TVA  Modul de constituire a garantiei de buna 
            executie: conform prevederilor art.90 alin.(1) din HG nr. 925/2006.
             Daca partile convin, se poate constitui si prin retineri succesive 
            din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor 
            art.90 alin.(3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile 
            ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de 
            buna executie conform prevederilor art.92 din H.G. nr.925/2006, cu 
            modificarile si completarile ulterioare.      | 
        
          | III.1.2)   | 
          Principalele 
            modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile 
            relevante      | 
        
          | 
           | Bugetul 
            propriu al judetului.      | 
        
          | III.1.3)   | 
          Forma 
            juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se 
            atribuie contractul      | 
        
          | 
           | Asociere 
            conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si 
            completarile ulterioare      | 
        
          | III.1.4)   | 
          Executarea 
            contractului este supusa altor conditii speciale      | 
        
          | 
           | Nu 
                 | 
        
          | III.2)   | 
          Conditii 
            de participare      | 
        
          | III.2.1)   | 
          Situatia 
            personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare 
            la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei     
         | 
        
          | 
           | Informatii 
            si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor 
            mentionate      | 
        
          | 
           | Cerinta 
            nr.1.Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea în 
            dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006:  Ofertantul trebuie sa 
            completeze Formularul nr.2  În cazul unei asocieri, fiecare 
            asociat este obligat sa prezinte acest formular  In cazul în care 
            ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 
            nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest 
            formular.  Cerinta nr.2. Declaratie pe proprie raspundere pentru 
            neîncadrarea în dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006: 
             Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.3  În cazul 
            unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest 
            formular.  În cazul în care ofertantul beneficiaza de sustinere 
            conform art.186 si 190 din OUG nr. 34/2006, persoana care asigura 
            sustinerea nu trebuie sa se afle în situatia care determina 
            excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, 
            lit.a), c1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile 
            ulterioare. Tertul sustinator trebuie sa completeze Formularul nr.5 
             Se solicita:  - Certificat de atestare fiscala eliberat de 
            organul de administrare fiscala al unitatii administrativ 
            teritoriale pe raza careia îsi are sediul social operatorul 
            economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente 
            la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul 
            limita de depunere a ofertelor  (sau echivalent pentru persoane 
            juridice straine). Original/copie legalizata/ copie lizibila cu 
            mentiunea “conform cu originalul”.  - Certificat privind plata 
            impozitelor si taxelor locale din care din care sa reiasa ca 
            ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei 
            in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (sau 
            echivalent pentru persoane juridice straine). Original/copie 
            legalizata/ copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. 
             Pentru ofertantii straini: Ofertantii straini vor prezenta orice 
            documente edificatoare, eliberate de autoritati competente din tara 
            in care acestia sunt rezidenti prin care sa dovedeasca indeplinirea 
            obligatiilor scadente de plata a impozitelor catre bugetul de stat 
            si bugetul local, in conformitate cu legislatia din tara de 
            rezidenta.  NOTA: În cazul unei asocieri, fiecare asociat este 
            obligat sa prezinte aceste documente.  Daca exista incertitudini 
            referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea 
            contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la 
            autoritatile competente.  Cu exceptia impozitelor si taxelor 
            pentru care s-au acordat înlesniri la plata de catre organele 
            competente si în masura în care s-au respectat conditiile impuse la 
            acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul 
            care înregistreaza datorii la nivelul lunii anterioare celei in care 
            este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor catre bugetul 
            consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul 
            acestora.   Cerinta nr.3. Certificat de participare cu oferta 
            independenta:  Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.19 
             În cazul unei asocieri, se va completa un singur formular in 
            numele asocierii, conform Ordinului nr.314/2012 al Presedintelui 
            ANRMAP, semnat de fiecare reprezentant al operatorilor economici 
            care formeaza asocierea.  Cerinta nr.4. Declaratie pe propria 
            raspundere pentru neîncadrarea în prevederile art. 69^1 din OUG nr. 
            34/2006-se vor completa informatiile in sensul in care Formularul 
            nr.4 va fi completat de ofertant/ofertant asociat, tertul 
            sustinator, subcontractant (daca exista).  Lista cu persoanele ce 
            detin functii de decizie în cadrul  autoritatii contractante este 
            urmatoarea:   Gâdea Adrian Ionut, Bleaja Cornel, Zavera Niculae, 
            Dumitrescu Mircea, Silvia Oprescu, Melintescu Valentina, Boja 
            Mariana, Lungoci Paul, Pascutu Victorita, Magheru Liliana, Putineanu 
            Florentina Eliza, Gavrila Manuela Carmen, Popescu Aurelia Magdalena, 
            Pena Elena, Milos Rozalia Daniela, Toneff Lucretia, Potbaniceanu 
            Bogdan Andrei, Zarzara Adrian, Dima Maria, Nicolescu Mihaela, 
            Crainiceanu Magdalena Sica, Lungu Florenta, Pirea Danut.  În 
            cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest 
            formular.  In cazul in care exista subcontractanti, fiecare 
            subcontractant este obligat sa prezinte acest formular  În cazul 
            în care ofertantul beneficiaza de sutinere conform art.186 si 190 
            din OUG nr. 34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa 
            prezinte acest formular. Cerinta nr.1.-Persoane juridice/fizice 
            române  Certificat constatator emis de Oficiul Natioanal al 
            Registrului Comertului, în original/copie legalizata/copie lizibila 
            cu mentiunea “conform cu originalul”/electronica din care sa rezulte 
            informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. 
             Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din 
            Certificatul constatator.  NOTA: autoritatea contractanta va 
            solicita ofertantului clasat pe primul loc, înainte de transmiterea 
            comunicarii privind rezultatul procedurii, ca acesta sa prezinte 
            pentru conformitate, Certificatul constatator ORC în original sau 
            copie legalizata. În cazul unei asocieri, fiecare asociat este 
            obligat sa prezinte acest document pentru partea din contract pe 
            care o realizeaza.  Cerinta nr.2.-Persoane juridice/fizice 
            straine  Documente care dovedesc o forma de 
            înregistrare/atestare. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca 
            ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le 
            includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. Documentele 
            vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba 
            romana.      | 
        
          | III.2.2)   | 
          Capacitatea 
            economica si financiara      | 
        
          | 
           | Informatii 
            si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor 
            mentionate      | 
        
          | 
           | Cerinta 
            nr.1 - Informatii privind cifra de afaceri  Media cifrei de 
            afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (2013, 
            2014, 2015) trebuie sa fie minim de:   LOT Nr.1 = 11.600.000 lei 
              LOT Nr.2 =   3.000.000 lei 
  Se vor prezenta documente 
            care sa ateste îndeplinirea cerintei minime - (Bilanturile 
            contabile/extras bilant/ raport al cenzorilor etc.) pe ultimii 3 ani 
             (2013, 2014, 2015), pentru care exista exercitiu financiar 
            încheiat, înregistrate la organele competente sau orice alte 
            documente emise de autoritatile legale competente din care sa 
            rezulte îndeplinirea cerintei minime privind media cifrei de afaceri 
            globala.      | 
        
          | 
           | Nivel(uri) 
            specific(e) minim(e) necesar(e)      | 
        
          | 
           | Se 
            completeaza Formularul nr.6 Se vor prezenta documente care sa ateste 
            îndeplinirea cerintei minime - (Bilanturile contabile/extras bilant/ 
            raport al cenzorilor etc.) pe ultimii 3 ani  (2013, 2014, 2015), 
            pentru care exista exercitiu financiar încheiat, înregistrate la 
            organele competente sau orice alte documente emise de autoritatile 
            legale competente din care sa rezulte îndeplinirea cerintei minime 
            privind media cifrei de afaceri globala.  In cazul in care 
            ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea 
            cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri globale 
            la 50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, 
            conform Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau ofertantii 
            asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a 
            mediei cifrei de afaceri globale la 50 % vor prezenta o declaratie 
            pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din 
            care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
             Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea 
            „conform cu originalul”. Ofertantii nerezidenti vor prezenta 
            traducerea autorizata/legalizata în limba româna, a documentelor 
            solicitate mai sus.  Pentru cifra de afaceri prezentata in alta 
            moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta 
            comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.      | 
        
          | III.2.3)   | 
          Capacitatea 
            tehnica      | 
        
          | 
           | Informatii 
            si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor 
            mentionate      | 
        
          | 
           | Cerinta 
            nr. 1  Se va prezenta lista principalelor livrari de produse 
            similare efectuate în ultimii 3 ani din care sa rezulte ca a 
            furnizat produse la nivelul unui contract - maxim 3 contracte a 
            caror valoare cumulata este de minim:  LOT Nr.1 = 5.800.000 lei 
            faraTVA, însotita de certificate/documente emise sau contrasemnate 
            de  catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.  LOT 
            Nr.2 = 1.500.000 lei faraTVA, însotita de certificate/documente 
            emise sau contrasemnate de  catre o autoritate sau de catre 
            clientul beneficiar.  Din aceste documente trebuie sa reiasa: 
            beneficiarul (autoritati contractante sau clienti privati), 
            denumirea contractului, valoarea, obiectul, perioada (inclusiv data 
            incheierii contractului) .  În cazul în care beneficiarul este un 
            client privat si, din motive obiective,operatorul economic nu are 
            posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea 
            acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o 
            declaratie a operatorului economic, din care sa reiasa furnizarea de 
            produse.  Daca documentele sunt întocmite în alta moneda, pentru 
            conversie se va lua în considerare cursul mediu anual leu/euro/alta 
            valuta comunicat de Banca Nationala a României pentru anul 
            respectiv;  Numarul de ani solicitati în vederea demonstrarii 
            experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de 
            depunere a ofertelor.Modul de calcul al perioadei nu va fi afectat 
            de eventuale decalari ale termenului limita prevazut in anuntul de 
            participare publicat initial. 
  În situatia în care 
            contractele au fost semnate înainte de perioada de 3 ani, 
            autoritatea contractanta va lua în considerare livrarile efectuate 
            si duse la bun sfârsit în perioada solicitata si va avea în vedere 
            doar livrarile efectuate în aceasta perioada.  Cerinta nr. 2 
             LOT Nr.1  Autorizatie sanitar – veterinara pentru schimburi 
            intracomunitare cu produse alimentare de origine animala, conform 
            Ordinului nr.57 din 24 iunie 2010, emis de Autoritatea Nationala 
            Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor.  Cerinta 
            nr.3  LOT  Nr.1   Pentru produse lactate:  - Ofertantul va 
            face dovada ca dispune de spatii de depozitare, pentru asigurarea 
            pastrarii produselor lactate la temperatura indicata de producator, 
            autorizate legal conform Ordinului Autoritatii Nationale Sanitar 
            Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor  nr.57 din 24 iunie 2010  
            
 
  Pentru produse de panificatie:  - Ofertantul va face 
            dovada ca  dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea 
            pastrarii produselor de panificatie la temperatura indicata de 
            producator, autorizate conform Ordinului nr. 111/2008, emis de 
            Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta 
            Alimentelor.  
 
  LOT Nr.2  Ofertantul  dispune de cel 
            putin 1 depozit alimentar pentru asigurarea pastrarii fructelor 
            proaspete (mere).  Cerinta nr. 4 - Informatii referitoare la 
            personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al 
            carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, în 
            special pentru asigurarea controlului calitatii;  LOT  Nr. 1 si  
            LOT Nr. 2  Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale 
            personalului angajat si al cadrelor de conducere   Se vor 
            prezenta CV-urile personalului de conducere, precum si ale 
            personalului responsabil pentru îndeplinirea contractului de 
            achizitie publica.  Cerinta nr.5  LOT  Nr. 1 si  LOT Nr. 2 
             Dovada ca personalul implicat în depozitare, manipulare si 
            transport produse, este instruit privind normele de igiena (conform 
            prevederilor Ordinului M.S. nr.1225/2003)  Cerinta nr.6  LOT  
            Nr.1  Dovada ca dispune în proprietate /închiriere sau alte forme 
            de detinere de minimum 5 mijloace de transport frigorifice 
            autorizate/inregistrate sanitar veterinar de catre Directiile 
            sanitar-veterinare si pentru siguranta alimentelor judetene,conform 
            Ordinului nr.57/2010, emis de Autoritatea Nationala Sanitara 
            Veterinara si pt. Siguranta Alimentelor 
 
  LOT Nr.2 
             Ofertantul sa faca dovada ca dispune de min.5 mijloace de 
            transport pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului   
             Prezentarea de documente care sa demonstreze ca operatorul 
            economic dispune de min.5 mijloace de transport adecvate, 
            înregistrate conform Ordinului  nr. 111/2008, emis de Autoritatea 
            Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor; 
            (documente care confirma modul de dispunere a acestora - 
            proprietate/contract de închiriere /angajament de punere la 
            dispozitie si copia documentului de înregistrare la autoritatea 
            competenta,valabil la data limita de depunere a ofertei). 
             Cerinta nr. 7  Informatii privind asociatii(daca este cazul) 
             Cerinta nr. 1   Dovada implementarii unui sistem de 
            management al calitatii în conformitate cu SR EN ISO 9001 sau 
            echivalent.  
  Se va prezenta orice document prin care se 
            sustine cerinta, de exemplu:un certificat emis de un organism de 
            certificare sau alte documente care probeaza in mod concludent 
            indeplinirea cerintei: spre exemplu, proceduri /manuale de calitate, 
            activitate procedurata, etc., simililare cu cele prevazute drept 
            conditie pentru obtinerea unei certificari SR EN ISO 9001.    
            
  Documentele se vor prezenta in copie legalizata/ copie 
            lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. 
  Daca un grup 
            de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se 
            demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte, pentru 
            partea de  contract pe care o realizeaza. Documentele solicitate 
            trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a 
            ofertelor.      | 
        
          | 
           | Nivel(uri) 
            specific(e) minim(e) necesar(e)      | 
        
          | 
           | Se 
            va prezenta Formularul nr. 9  Se vor prezenta certificate/documente 
            emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul 
            beneficiar. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de 
            fiecare asociat in parte Se va prezenta Autorizatia sanitar – 
            veterinara pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de 
            origine animala,conform Ordinului nr.57 din 24 iunie 2010, emis de 
            Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta 
            Alimentelor,  în original/copie conforma cu originalul/copie 
            legalizata - valabila la data limita de depunere a ofertelor. LOT 
            Nr.1 Pentru produse lactate: Ofertantul va prezenta:  - documente 
            care confirma modul de dispunere a spatiului de depozitare - 
            proprietate/contract de închiriere/ angajament de punere la 
            dispozitie  - copia documentului de autorizare la autoritatea 
            competenta, valabil la data limita de depunere a ofertei. Pentru 
            produse de panificatie: Ofertantul va prezenta: - documente care 
            confirma modul de dispunere a spatiului de depozitare- proprietate/ 
            contract de închiriere/ angajament de punere la dispozitie  - copia 
            documentului de înregistrare la autoritatea competenta,valabil la 
            data limita de depunere a ofertei. LOT Nr. 2 Prezentarea de 
            documente care sa demonstreze ca ofertantul dispune de depozit(e) 
            înregistrate conform Ordinului nr. 111/2008, emis de Autoritatea 
            Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor;
             Ofertantul va prezenta: - documente care confirma modul de 
            dispunere a spatiului de depozitare- proprietate/ contract de 
            închiriere/ angajament de punere la dispozitie  - copia documentului 
            de înregistrare la autoritatea competenta, valabil la data limita de 
            depunere a ofertei. Se va prezenta– Formularul nr.8 - Se vor 
            prezenta CV-urile personalului de conducere, precum si ale 
            personalului responsabil pentru îndeplinirea contractului de 
            achizitie publica (Formularul nr.22). Se vor prezenta copii conforme 
            cu originalul dupa certificate, documente care sa confirme 
            participarea la cursuri de profil. LOT Nr.1 Completarea, semnarea si 
            prezentarea Formularului nr.7  -Dovada ca dispune în proprietate 
            /închiriere sau alte forme de detinere de minimum 5 mijloace de 
            transport frigorifice autorizate/inregistrate sanitar veterinar de 
            catre Directiile sanitar-veterinare si pentru siguranta alimentelor 
            judetene,conform Ordinului nr.57/2010, emis de Autoritatea Nationala 
            Sanitara Veterinara si pt. Siguranta Alimentelor - Prezentarea 
            documentelor de înregistrare sanitar-veterinara în copie conform cu 
            originalul pentru mijloacele de transport,valabile la data limita de 
            depunere a ofertelor. LOT Nr.2 Completarea, semnarea si prezentarea 
            Formularului nr.7  Prezentarea de documente care sa demonstreze ca 
            operatorul economic dispune de min.5 mijloace de transport adecvate, 
            înregistrate conform Ordinului nr. 111/2008, emis de Autoritatea 
            Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor; 
            (documente care confirma modul de dispunere a acestora - 
            proprietate/contract de închiriere /angajament de punere la 
            dispozitie si copia documentului de înregistrare la autoritatea 
            competenta,valabil la data limita de depunere a ofertei) Se vor 
            prezenta (daca este cazul): - Acordul de asociere -Formularul nr.18 
            - Împuternicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la 
            procedura de atribuire. Se va prezenta orice document prin care se 
            sustine cerinta, de exemplu:un certificat emis de un organism de 
            certificare sau alte documente care probeaza in mod concludent 
            indeplinirea cerintei: spre exemplu, proceduri /manuale de calitate, 
            activitate procedurata, etc., simililare cu cele prevazute drept 
            conditie pentru obtinerea unei certificari SR EN ISO 9001.   
             Documentele se vor prezenta in copie legalizata/ copie lizibila cu 
            mentiunea „conform cu originalul”.      | 
        
          | III.2.4)   | 
          Contracte 
            rezervate      | 
        
          | 
           | 
             | 
        
          | III.3)   | 
          Conditii 
            specifice pentru contractele de servicii      | 
        
          | III.3.1)   | 
          Prestarea 
            serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii     
           | 
        
          | 
           | 
             | 
        
          | III.3.2)   | 
          Persoanele 
            juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale 
            ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor 
            respective      | 
        
          | 
           | Nu 
                 | 
        
          | SECTIUNEA 
            IV: PROCEDURA      | 
        
          | IV.1)   | 
          Tipul 
            procedurii      | 
        
          | IV.1.1)   | 
          Tipul 
            procedurii      | 
        
          | 
           | Licitatie 
            deschisa      | 
        
          | IV.2)   | 
          Criterii 
            de atribuire      | 
        
          | IV.2.1)   | 
          Criterii 
            de atribuire      | 
        
          | 
           | 
             | 
        
          | IV.2.2)   | 
          Se 
            va organiza o licitatie electronica      | 
        
          | 
           | Da 
                         | 
        
          | 
           | Conditiile 
            in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze:       -in cadrul 
            licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa 
            imbunatateasca ofertele financiare, depuse anterior organizarii 
            acestei faze;      -licitatia electronica se va finaliza dupa 
            desfasurarea rundei licitatiei electronice. In cazul in care 
            operatorul economic, declarat admis si inregistrat in SEAP, nu 
            modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele care 
            fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului 
            final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta 
            anterior desfasurarii acestei faze si care a fost introdusa in 
            prealabil in SEAP de autoritatea contractanta. Numarul de runde ale 
            licitatiei electronice:1 Durata unei runde: 1 (una) zi Licitatia 
            electronica se va organiza conform prevederilor OUG nr. 34/2006 si 
            HG nr. 1660/2006.  Elementele ofertei care vor face obiectul 
            procesului repetitiv de ofertare : LOT Nr.1 – pretul pe pachet 
            produse lactate si de panificatie in lei fara TVA/copil/zi. LOT Nr.2 
            – pret unitar fructe proaspete (mere) ofertat in lei fara TVA 
            /elev/zi. Daca la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza 
            finala a procedurii de atribuire, doua sau mai multe oferte clasate 
            pe primul loc au acelasi pret, pentru departajare, comisia de 
            evaluare va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in 
            plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a 
            carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.  Nu se va 
            utiliza pasul de licitare. Operatorii economici care si-au 
            îmbunatatit oferta , trebuie sa transmita autoritatii contractante 
            în termen de 3 zile lucratoare de la finalizarea rundei de licitatie 
            electronica, urmatoarele formulare completate cu noile valori 
            prezentate în procesul de reofertare electronica: LOT  Nr.1  
            -Formular de oferta si anexa – Formular nr.16 LOT  Nr. 2 -Formular 
            de oferta  – Formular nr.17 Documentele se vor depune la adresa 
            mentionata la punctul IV.4.3. Modul de prezentare a ofertei din 
            prezenta Fisa de date.      | 
        
          | IV.3)   | 
          Informatii 
            administrative      | 
        
          | IV.3.1)   | 
          Numar 
            de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta   
               | 
        
          | IV.3.2)   | 
          Anunturi 
            publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract  
                | 
        
          | 
           | Nu 
                 | 
        
          | IV.3.3)   | 
          Conditii 
            de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare 
            (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui 
            dialog competitiv)      | 
        
          | 
           | 
            
              
              
                | Termenul 
                  limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru 
                  acces la documente:             06.06.2016 
                  16:00                  |  
              
                 |  
              
                | Documente 
                  de plata:                          NU 
                           |    | 
        
          | IV.3.4)   | 
          Termen 
            limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de 
            participare      | 
        
          | 
           | 08.06.2016 
            10:00      | 
        
          | IV.3.5)   | 
          Data 
            transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare 
            candidatilor selectati      | 
        
          | IV.3.6)   | 
          Limba 
            sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de 
            participare      | 
        
          | 
           | 
             | 
        
          | 
           | Moneda 
            in care se transmite oferta de pret:         RON 
                 | 
        
          | IV.3.7)   | 
          Perioada 
            minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina 
            oferta      | 
        
          | 
           | 120 
                     
            zile (de 
            la termenul limita de primire a ofertelor)      | 
        
          | IV.3.8)   | 
          Conditii 
            de deschidere a ofertelor      | 
        
          | 
           | Data:  
                    08.06.2016 
            11:00      | 
        
          | 
           | Locul: 
            Consiliul 
            Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria, camera 
            53.      | 
        
          | 
           | Persoane 
            autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor:          da 
                         | 
        
          | 
           | Reprezentantii 
            imputerniciti ai ofertantilor.      | 
 
        
          | SECTIUNEA 
            VI: INFORMATII SUPLIMENTARE      | 
        
          | VI.1)   | 
          Contractul 
            este periodic      | 
        
          | 
           | Nu 
                 | 
        
          | VI.2)   | 
          Contractul 
            se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri 
            comunitare      | 
        
          | 
           | Nu 
                 | 
        
          | 
           | Tip 
            de finantare:          Fonduri 
            bugetare      | 
        
          | VI.3)   | 
          Alte 
            informatii       | 
        
          | 
           | În 
            cazul în care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au 
            acelasi pret, pentru departajare, comisia de evaluare va solicita 
            ofertantilor o noua propunere financiara în plic închis. In cazul 
            depunerii unei contestatii, contestatorul are obligatia de a 
            constitui garantia de buna conduita pentru intreaga perioada 
            cuprinsa intre data depunerii contestatiei/cererii/plangerii si data 
            ramanerii definitive a deciziei Consiliului/hotararii instantei de 
            judecata de solutionare a acesteia, in conformitate cu prevederile 
            art. 271^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile 
            ulterioare.      | 
        
          | VI.4)   | 
          Cai 
            de atac      | 
        
          | VI.4.1)   | 
          Organism 
            competent pentru caile de atac      | 
        
          | 
           | 
            
              
              
                | Consiliul 
                  National de Solutionare a Contestatiilor      |  
              
                | Adresa 
                  postala:              Str. 
                  Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti          ,     
                           Localitatea:  
                              Bucuresti 
                           ,              Cod 
                  postal:              030084 
                           ,               
                              Romania 
                                                                         ,       
                         Tel.  
                              +40 
                  213104641                                               
                                        ,              Email:  
                              office@cnsc.ro 
                                       ,              Fax:  
                              +40 
                  213104642 / +40 218900745            ,              
                  Adresa 
                  internet (URL):              http://www.cnsc.ro 
                                                              
             |    | 
        
          | 
           | Organism 
            competent pentru procedurile de mediere      | 
        
          | VI.4.2)   | 
          Utilizarea 
            cailor de atac      | 
        
          | 
           | Precizari 
            privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac   
               | 
        
          | 
           | Termenele 
            de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din 
            O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile 
            ulterioare.      | 
        
          | VI.4.3)   | 
          Serviciul 
            de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de 
            atac      | 
        
          | 
           | 
            
              
              
                | CONSILIUL 
                  JUDETEAN TELEORMAN -  Servicul juridic, contencios si 
                  administratie publica locala      |  
              
                | Adresa 
                  postala:              str. 
                  Dunarii, Nr.178          ,              Localitatea:  
                              ALEXANDRIA 
                           ,              Cod 
                  postal:              140047 
                           ,               
                              Romania 
                                                                         ,       
                         Tel.  
                              +40 
                  247311201-399                                           
                                                                                 
                                                               ,              
                  Adresa 
                  internet (URL):              www.cjteleorman.ro 
                                                              
             |    | 
        
          | VI.5)   | 
          Data 
            expedierii prezentului anunt      | 
        
          | 
           | 19.04.2016 
            08:45      |