| 
 
        
          | Sectiunea 
            I: AUTORITATEA CONTRACTANTA      | 
        
          | I.1)   | 
          Denumirea, 
            adresa si punct(e) de contact:      | 
        
          | 
           | 
            
              
              
                | JUDETUL 
                  TELEORMAN      |  
              
                | Adresa 
                  postala:              str.Dunarii, 
                  nr.178, mun.Alexandria          ,              Localitatea:  
                              Alexandria 
                           ,              Cod 
                  postal:              140047 
                           ,               
                              Romania 
                           ,              Punct(e) 
                  de contact:              DIRECTIA 
                  MANAGEMENTUL PROIECTELOR CU FINANTARE INTERNATIONALA , 
                  cam.74                      ,              Tel.  
                              +40 
                  247311201/ +40 247317432-348                      ,     
                           In 
                  atentia:              Gabriela 
                  Radu                       ,              Email:  
                              g_radu2003@yahoo.com 
                                       ,              Fax:  
                              +40 
                  247314787            ,              Adresa 
                  internet (URL):              www.cjteleorman.ro 
                             ,              Adresa 
                  profilului cumparatorului:              www.e-licitatie.ro 
                           |    | 
        
          | 
           | 
            
              
              
                | Adresa 
                  de la care se pot obtine informatii suplimentare:       
                     |  
              
                | Punctul 
                  (punctele) de contact mentionat(e) anterior         
               |  
              
                | Caietul 
                  de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele 
                  pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) 
                  pot fi obtinute la:          |  
              
                | Punctul 
                  (punctele) de contact mentionat(e) anterior         
               |  
              
                 |  
              
                 |  
              
                 |  
              
                 |  
              
                | Ofertele 
                  sau solicitarile de participare trebuie transmise la:   
                         |  
              
                | Punctul 
                  (punctele) de contact mentionat(e) anterior         
               |    | 
        
          | I.2)   | 
          Tipul 
            autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile 
            principale)      | 
        
          | 
           | 
            
              
              
                | Autoritate 
                  regionala sau locala          |  
              
                | Activitate 
                  (activitati)          |  
              
                | 
                   - Servicii generale ale 
                  administratiilor publice  |    | 
        
          | 
           | Autoritatea 
            contractanta actioneaza in numele altor autoritati 
            contractante      | 
        
          | 
           | Nu 
                 | 
 
        
          | Sectiunea 
            II: OBIECTUL CONTRACTULUI      | 
        
          | II.1)   | 
          Descriere 
                 | 
        
          | II.1.1)   | 
          Denumirea 
            data contractului de autoritatea contractanta      | 
        
          | 
           | Furnizare 
            echipamente si dispozitive medicale pentru proiectul „Reabilitare 
            Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman”:Lot 1 - 
            Achizitie publica de furnizare mobilier medical,Lot 2 - Achizitie 
            publica de furnizare echipamente, dispozitive medicale si 
            echipamente informatice      | 
        
          | II.1.2)   | 
          Tipul 
            contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a 
            produselor sau de prestare a serviciilor      | 
        
          | 
           | 
            
              
              
                | Furnizare 
                           |  
              
                | Cumparare 
                           |  
              
                | Locul 
                  principal de livrare: Spitalul 
                  Judetean de Urgenta Alexandria, jud. Teleorman         
                 |  
              
                | Codul 
                  NUTS: RO317 
                  - Teleorman          |    | 
        
          | II.1.3)   | 
          Anuntul 
            implica      | 
        
          | 
           | Un 
            contract de achizitii publice      | 
        
          | II.1.4)   | 
          Informatii 
            privind acordul-cadru      | 
        
          | II.1.5)   | 
          Descrierea 
            succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor     
         | 
        
          | 
           | Furnizare, 
            instalare, scolarizare si mentenanta mobilier medical, echipamente 
            medicale si informatice si dispozitive medicale pentru proiectul 
            ,,Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul 
            Teleorman''  Lot 1 „Achizitie publica de furnizare mobilier 
            medical”,  Lot 2 „Achizitie publica de furnizare echipamente, 
            dispozitive medicale si echipamente informatice”  Durata 
            contractului de furnizare este de 2 luni dar nu mai tarziu de 
            30.06.2016. Termenul de livrare este de maxim 45 de zile de la 
            emiterea comenzii ferme, dar nu mai tarziu de data finalizarii 
            contractului.      | 
        
          | II.1.6)   | 
          Clasificare 
            CPV (vocabularul comun privind achizitiile)      | 
        
          | 
           | 
            
              
              
                |             33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)      
                      |  
              
                |                 33192000-2                 -               
                     Mobilier medical (Rev.2)              |  
              
                |                 33197000-7                 -               
                     Echipament medical computerizat (Rev.2)              |  
              
                |                 51410000-9                 -               
                     Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)         
                       |  
              
                |                 79632000-3                 -               
                     Servicii de formare a personalului (Rev.2)             
               |    | 
        
          | II.1.7)   | 
          Contractul 
            intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii 
            publice      | 
        
          | 
           | Da 
                 | 
        
          | II.1.8)   | 
          Impartire 
            in loturi      | 
        
          | 
           | Da 
                         | 
        
          | 
           | Trebuie 
            depuse oferte pentru unul 
            sau mai multe loturi      | 
        
          | II.1.9)   | 
          Vor 
            fi acceptate variante      | 
        
          | 
           | Nu 
                 | 
        
          | II.2)   | 
          Cantitatea 
            sau domeniul contractului/acordului cadru      | 
        
          | II.2.1)   | 
          Cantitatea 
            totala sau domeniul       | 
        
          | 
           | Furnizare 
            echipamente si dispozitive medicale pentru proiectul ,,Reabilitare 
            Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman'' 
             Valoarea estimata fara TVA:  5.929.619  lei                      
                                                                 Lot 1 - 
            Valoare estimata, fara TVA:  3.299.219  lei  Lot 2 - Valoare 
            estimata, fara TVA:  2.630.400 lei      | 
        
          | 
           | 
            
              
              
                | Valoarea 
                  estimata fara TVA:              5,929,619 
                                          RON                     
             |    | 
        
          | II.2.2)   | 
          Optiuni 
                 | 
        
          | 
           | Nu 
                 | 
        
          | II.3)   | 
          Durata 
            contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru 
            finalizare      | 
        
          | 
           |     2  luni incepand de la data 
            atribuirii contractului           | 
 
        
          | Sectiunea 
            III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE    
            | 
        
          | III.1)   | 
          Conditii 
            referitoare la contract      | 
        
          |         
            III.1.1)   | 
          Depozite 
            valorice şi garantii solicitate      | 
        
          | 
           | Ofertantul 
            va constitui o garantie de participare in cuantum de: 65.000 lei 
            pentru Lotul 1 si  52.000 lei pentru Lotul 2. Garantia de 
            participare poate fi eliberata si in alta moneda. Echivalenta pentru 
            o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul 
            BNR anterior cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor.
             Garantia de participare se constituie prin: virament bancar sau 
            printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o 
            societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta 
            în original, în cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos; prin 
            depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata 
            sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca 
            pana la data deschiderii ofertelor.  Pentru constituirea garantiei 
            de participare prin ordin de plata contul este: 
            RO19TREZ6065006XXX000168 deschis la  Trezoreria Alexandria. Cod de 
            inregistrare fiscala: 4652686. Pentru a fi considerata indeplinita 
            cerinta privind constituirea sub aceasta forma a garantiei de 
            participare, este obligatoriu ca la data deschiderii ofertelor 
            viramentul bancar sa fie confirmat de catre banca. In cazul 
            ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand 
            dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in 
            Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in 
            proportie de 50% din cuantumul precizat. In cazul in care ofertantul 
            este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei 
            privind valoarea garantiei de participare la 50% fiecare asociat 
            trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 
            346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 
            120 zile de la data limita a depunerii ofertelor. Garantia de 
            participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in 
            original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. 
            Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul 
            contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie, in 
            conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, (IMM-urile 
            beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004, cu conditia 
            prezentarii documentelor justificative corespunzatoare). 
             Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui 
            garantia de buna executie în cel mult 14 zile de la data întocmirii 
            procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul 
            contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat 
            pâna la acea data pretentii asupra ei.      | 
        
          | III.1.2)   | 
          Principalele 
            modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile 
            relevante      | 
        
          | 
           | Bugetul 
            Consiliului Judetean Teleorman      | 
        
          | III.1.3)   | 
          Forma 
            juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se 
            atribuie contractul      | 
        
          | 
           | Asociere 
            conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si 
            completarile ulterioare      | 
        
          | III.1.4)   | 
          Executarea 
            contractului este supusa altor conditii speciale      | 
        
          | 
           | Nu 
                 | 
        
          | III.2)   | 
          Conditii 
            de participare      | 
        
          | III.2.1)   | 
          Situatia 
            personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare 
            la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei     
         | 
        
          | 
           | Informatii 
            si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor 
            mentionate      | 
        
          | 
           | Cerinta 
            1  	Declaratie privind eligibilitatea;  Se solicita: 
             -	Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 - Declaratie 
            privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 
            34/2006;.  In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat 
            sa prezinte acest formular.  In cazul in care ofertantul 
            beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 
            si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.  
             Cerinta 2  	Declaratie privind neincadrarea in situatiile 
            prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si 
            completarile ulterioare  Se solicita:  -	Completarea si 
            prezentarea Formularului nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in 
            situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu 
            modificarile si completarile ulterioare.  In cazul unei asocieri, 
            fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.  In 
            cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 
            si 190 din OUG nr. 34/2006, persoana care asigura sustinerea nu 
            trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din 
            procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit a), c1), 
            d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.  
             -	Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de 
            organul de administrare fiscala al unitatii administrativ 
            teritoriale pe raza careia îsi are sediul social operatorul 
            economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente 
            fata de bugetul de stat la nivelul lunii anterioare celei in care 
            este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (sau 
            echivalent pentru persoane juridice straine) – original sau copie 
            „conform cu originalul”;  -	Prezentarea Certificatului privind 
            plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru punctul de 
            lucru implicat in derularea contractului) din care sa reiasa ca 
            ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei 
            in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor fata 
            de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine) – 
            original sau copie „conform cu originalul”;  Nota: In masura in 
            care procedura de emitere a acestor certificate nu permite 
            confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii 
            economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit 
            art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie 
            devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul 509/2011. 
             Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator 
            economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite 
            informatii directe de la autoritatile competente.   Documentele 
            prezentate de persoanele juridice straine vor fi prezentate in 
            original sau copie ,,conform cu originalul'', insotite de traducere 
            autorizata in limba romana.  In cazul unei asocieri, fiecare 
            asociat este obligat sa prezinte aceste documente.  Nota: Cu 
            exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri 
            la plata de catre organele competente si in masura in care s-au 
            respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea 
            contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre 
            bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de 
            cuantumul acestora, scadente la nivelul lunii anterioare celei in 
            care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. 
             Cerinta 3  	Certificat de participare la licitatie cu oferta 
            independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12.10.2010; 
             Se solicita:  -	Prezentarea Formularul nr. 4 – Certificat de 
            participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 
            A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12.10.2010.  Cerinta 4  	Declaratie 
            privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 
            nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;  Se 
            solicita:  -	Prezentarea Formularul nr. 5 - Declaratie privind 
            neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 
            34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;  In cazul 
            unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest 
            formular.  De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti, 
            fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular. 
             In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform 
            art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, fiecare tert sustinator este 
            obligat sa prezinte acest formular.  Persoanele cu functie de 
            decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste 
            organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, 
            respectiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii 
            contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica 
            sunt urmatoarele:  Gâdea Adrian Ionut, Zavera Niculae, Bleaja 
            Cornel, Dumitrescu Mircea, Silvia Oprescu, Melintescu Valentina, 
            Boja Mariana, Pascutu Victorita, Bataus Mugur, Sfintes Elena, 
            Magheru Liliana, Hurduc Corina, Popescu Aurelia Magdalena, Radu 
            Gabriela, Ciubreag Elena, Giui Gheorghe, Modoran Cristina, Predescu 
            Marin, Cazanaru Alis Minodora, Lungoci Paul, Visinoiu Florentin 
            Cerinta 1  Prezentarea de documente care atesta dreptul de a 
            exercita activitatea al carei obiect este aceasta procedura, pentru 
            persoanele rezidente:   Certificat constatator emis de Oficiul 
            Registrului Comertului de pe Langa Tribunalul teritorial (prin care 
            se va dovedi ca are ca activitate domeniul ce face obiectul 
            contractului din prezenta documentatie). (original sau copie 
            legalizata sau copie conforma cu originalul/ electronica). In cazul 
            prezentarii in copie conforma cu originalul se va prezenta pentru 
            conformitate originalul sau copia legalizata inainte de transmiterea 
            comunicari privind rezultatul proceduri, la solicitarea autoritati 
            contractante.  
  Prezentarea de documente care atesta dreptul 
            de a exercita activitatea al carei obiect este aceasta procedura, 
            pentru persoanele nerezidente:   Documente edificatoare care sa 
            dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in 
            conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este 
            rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea 
            dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.  
            
  NOTA: Documentele vor fi traduse in limba romana de catre 
            persoane autorizate si legalizate.   In cazul unei asocieri, 
            fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.    
            | 
        
          | III.2.2)   | 
          Capacitatea 
            economica si financiara      | 
        
          | 
           | Informatii 
            si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor 
            mentionate      | 
        
          | 
           | Cerinta 
            nr. 1  Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2013, 
            2014, 2015), vizate si inregistrate de organele competente – copie 
            „conform cu originalul”.  In ceea ce priveste prezentarea 
            bilantului contabil inregistrat pe anul 2015, vor fi admise oricare 
            alte documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de 
            afaceri. 
  In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat 
            sa prezinte aceste documente.  Cerinta nr. 2  Media cifrei de 
            afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani (2013, 2014, 2015) 
            trebuie sa   fie in valoare de:  Lot 1 -  minim 6.500.000 lei 
             Lot 2 – minim 5.200.000 lei. 
  - Prezentarea Formularului 
            nr. 6 – Informatii generale;  In cazul in care candidatul isi 
            demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea 
            acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 
            34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care 
            beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei 
            respective, completat conform Formular nr. 7, prin care aceasta 
            confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele 
            financiare invocate.   Persoana ce asigura sustinerea financiara 
            nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din 
            procedura de atribuire conform prevederilor art. 180,  art. 181 lit. 
            a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile 
            si completarile ulterioare      | 
        
          | 
           | Nivel(uri) 
            specific(e) minim(e) necesar(e)      | 
        
          | 
           | Se 
            vor prezenta bilanturile contabile. Pentru ofertantii nerezidenti, 
            in cazul in care legislatia tarii de origine nu prevede 
            inregistrarea bilantului, ofertantul va prezenta ultimele 3 
            bilanturi contabile anuale, anexele la acestea, dupa caz sau alte 
            documente pe care autoritatea contractanta le poate considera 
            edificatoare, în masura în care acestea reflecta o imagine fidela a 
            situatiei economice si financiare a ofertantului. Ofertantii 
            nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie ,,conform 
            cu originalul'', insotite de  traduceri autorizate in limba romana 
            ale documentelor solicitate mai sus. - Prezentarea Formularului nr. 
            6 – Informatii generale; Valorile vor fi exprimate in lei, 
            utilizandu-se cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru 
            fiecare an in parte. In cazul in care candidatul isi demonstreaza 
            situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de 
            catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci 
            acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, 
            prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, 
            completat conform Formular nr. 7, prin care aceasta confirma faptul 
            ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
             Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in 
            situatia care determina excluderea din procedura de atribuire 
            conform prevederilor art. 180,  art. 181 lit. a), c^1) si d) si art 
            .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile 
            ulterioare      | 
        
          | III.2.3)   | 
          Capacitatea 
            tehnica      | 
        
          | 
           | Informatii 
            si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor 
            mentionate      | 
        
          | 
           | Cerinta 
            nr. 1  Informatii privind experienta similara  Lista 
            principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani  Cerinta nr. 2 
             Informatii privind experienta similara 
  Ofertantul 
            trebuie sa faca dovada ca a livrat produse similare, in ultimii 3 
            ani, a caror valoare cumulata este de minim:  Lot 1 - 3.000.000 
            lei  Lot 2 – 2.500.000 lei 
  Pentru contractele declarate 
            ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta: - 
            certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de 
            catre clientul beneficiar care sa confirme livrarea de produse 
            similare.  Documentele vor fi prezentate in original, copie 
            legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu 
            originalul”, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora 
            in limba romana.  Cerinta nr. 3  Informatii privind 
            capacitatea profesionala 
  Se vor prezenta:  - Formularul 
            nr. 11 – Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului 
            angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;  - 
            Formularul nr. 12 – Lista personalului cheie propus pentru 
            realizarea contractului;  - Formularul nr. 13 – Angajamentul 
            ofertantului  - Formularul nr. 14 – Curriculum Vitae pentru 
            personalul cheie propus  Cerinta nr. 4  Informatii privind 
            subcontractantii  Se va prezenta Formularul nr. 15– Declaratie  
            privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de 
            subcontractanti si specializarea acestora.  Cerinta nr. 5 
             Informatii privind asocierea  Se va prezenta Formularul nr. 
            16 – Acord de asociere  In cazul in care candidatul isi 
            demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si 
            sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din 
            OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de 
            care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei 
            respective, completat conform Formular nr. 9, Formularul nr. 10.1, 
            Formularul nr. 10.2 (dupa caz) prin care aceasta confirma faptul ca 
            va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale 
            invocate.   Persoana ce asigura sustinerea tehnica si proesionala 
            nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din 
            procedura de atribuire conform prevederilor art. 180,  art. 181 lit. 
            a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile 
            si completarile ulterioare  Cerinta nr. 1  Dovada 
            implementarii unui sistem de management al calitatii in conformitate 
            cu SR EN ISO 9001  In cazul unei asocieri cerinta se demonstreaza 
            individual de catre fiecare membru in parte, pentru partea de 
            contract pe care o realizeaza      | 
        
          | 
           | Nivel(uri) 
            specific(e) minim(e) necesar(e)      | 
        
          | 
           | - 
            Formularul nr. 8 – Declaratie privind lista principalelor livrari de 
            produse in ultimii 3 ani; In cazul unei asocieri acest formular va 
            fi completat de fiecare asociat in parte. Pentru contractele 
            declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a 
            prezenta:  - certificate/documente emise sau contrasemnate de o 
            autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme 
            livrarea de produse similare. Documentele vor fi prezentate in 
            original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu 
            mentiunea „conform cu originalul”, insotite, dupa caz, de traducerea 
            autorizata a acestora in limba romana. •	In cazul in care 
            contractele prezentate au fost derulate de catre ofertant ca 
            subcontractor, atunci procentul derulat de ofertant trebuie sa 
            asigure indeplinirea cerintei minime de calificare. Se va prezenta 
            copie „conform cu originalul” a contractului de subcontractare si 
            documente doveditoare din care sa rezulte livrarea acelor categorii 
            de produse prezentate ca experienta similara; •	In cazul 
            contractelor prezentate ca experienta similara au fost derulate in 
            asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea 
            cerintei minime privind experienta similara se va calcula in 
            conformitate cu procentul prevazut in acordul de asociere pentru 
            categoriile de produse similare. Se va prezenta copie „conform cu 
            originalul” a acordului de asociere si documente doveditoare din 
            care sa rezulte furnizarea acelor categorii de produse solicitate ca 
            experienta similara; Nota: Conversia în Lei a valorii contractului 
            se va face la cursul mediu BNR aferent anului/anilor în care au fost 
            prestate serviciile, respectiv: Anul 2013: 1 Euro = 4,4190 Lei, Anul 
            2014: 1 Euro = 4,4446, Anul 2015: 1 Euro = 4,4877 Lei - cursul mediu 
            de referinta comunicat de BNR pentru luna ianuarie) Nota: Numarul de 
            ani solicitati în vederea demonstrarii experientei similare se va 
            calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Se 
            solicita: - Formularul nr. 11 – Declaratie privind efectivul mediu 
            anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 
            3 ani; - Formularul nr. 12 – Lista personalului cheie propus pentru 
            realizarea contractului; - Formularul nr. 13 – Angajamentul 
            ofertantului - Formularul nr. 14 – Curriculum Vitae pentru 
            personalul cheie propus Nota: Cerinta nr. 3 se refera la componenta 
            de servicii din cadrul contractului aferent fiecarui lot in parte.
             Completarea Formularului nr. 15 – Declaratie privind partea/partile 
            din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si 
            specializarea acestora. In cazul in care in propunerea tehnica este 
            inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din  contractul 
            respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din 
            contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care il  
            realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor 
            propusi.  In conditiile in care in propunerea tehnica nu este 
            inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din acest contract, 
            ofertantul are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 15, 
            mentionandu-se „Nu este cazul”. Completarea Formularului nr. 16 – 
            Acord de asociere. In conditiile in care in propunerea tehnica nu 
            este inclusa posibilitatea asocierii, ofertantul are totusi 
            obligatia de a prezenta Formularul nr. 16 mentionandu-se „Nu este 
            cazul”. In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea 
            tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o 
            alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are 
            obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin 
            prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat 
            conform Formular nr. 9, Formularul nr. 10.1, Formularul nr. 10.2 
            (dupa caz), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la 
            dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
             Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie 
            sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de 
            atribuire conform prevederilor art. 180,  art. 181 lit. a), c^1) si 
            d) si art . 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si 
            completarile ulterioare Prezentarea oricarui document care probeaza 
            in mod concludent indeplinirea cerintei, spre exemplu: un certificat 
            emis de un organism de certificare sau alte documente care probeaza 
            in mod concludent indeplinirea cerintei cum ar fi proceduri/manuale 
            de calitate, activitate procedurala, etc., similare cu cele 
            prevazute drept conditie pentru obtinerea unei certificari SR EN ISO 
            9001. Documentele se vor prezenta in copie legalizata/copie lizibila 
            cu mentiunea „conform cu originalul” . In cazul unei asocieri 
            cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte, 
            pentru partea de contract pe care o realizeaza      | 
        
          | III.2.4)   | 
          Contracte 
            rezervate      | 
        
          | 
           | 
             | 
        
          | III.3)   | 
          Conditii 
            specifice pentru contractele de servicii      | 
        
          | III.3.1)   | 
          Prestarea 
            serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii     
           | 
        
          | 
           | 
             | 
        
          | III.3.2)   | 
          Persoanele 
            juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale 
            ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor 
            respective      | 
        
          | 
           | Nu 
                 | 
        
          | SECTIUNEA 
            IV: PROCEDURA      | 
        
          | IV.1)   | 
          Tipul 
            procedurii      | 
        
          | IV.1.1)   | 
          Tipul 
            procedurii      | 
        
          | 
           | Licitatie 
            deschisa      | 
        
          | IV.2)   | 
          Criterii 
            de atribuire      | 
        
          | IV.2.1)   | 
          Criterii 
            de atribuire      | 
        
          | 
           | 
             | 
        
          | IV.2.2)   | 
          Se 
            va organiza o licitatie electronica      | 
        
          | 
           | Da 
                         | 
        
          | 
           | In 
            cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se 
            refera numai la pretul total al ofertei, pentru fiecare lot in parte
             Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una).  Durata unei 
            runde:1 (una) zi Nu se va utiliza pasul de licitare. Licitatia 
            electronica se va organiza conform prevederilor OUG nr. 34/2006 si 
            HG nr. 1660/2006. Invitatia de participare va fi transmisa pe cale 
            electronica, prin SEAP, simultan, tuturor ofertantilor care au depus 
            oferte admisibile si va contine data si momentul de start al 
            licitatiei electronice, precum si orice informatie necesara pentru 
            realizarea conectarii individuale la echipamentul electronic 
            utilizat. In cazul in care ofertantul declarat admisibil si 
            inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie 
            electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului 
            repetitiv, la stabilirea clasamentului final este luata in 
            considerare oferta depusa de catre ofertant anterior desfasurarii 
            fazei, introdusa prealabil de autoritatea contractanta.     
           | 
        
          | IV.3)   | 
          Informatii 
            administrative      | 
        
          | IV.3.1)   | 
          Numar 
            de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta   
               | 
        
          | IV.3.2)   | 
          Anunturi 
            publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract  
                | 
        
          | 
           | Nu 
                 | 
        
          | IV.3.3)   | 
          Conditii 
            de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare 
            (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui 
            dialog competitiv)      | 
        
          | 
           | 
            
              
              
                | Termenul 
                  limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru 
                  acces la documente:             19.02.2016 
                  14:00                  |  
              
                 |  
              
                | Documente 
                  de plata:                          NU 
                           |    | 
        
          | IV.3.4)   | 
          Termen 
            limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de 
            participare      | 
        
          | 
           | 24.02.2016 
            10:00      | 
        
          | IV.3.5)   | 
          Data 
            transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare 
            candidatilor selectati      | 
        
          | IV.3.6)   | 
          Limba 
            sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de 
            participare      | 
        
          | 
           | 
             | 
        
          | 
           | Moneda 
            in care se transmite oferta de pret:         RON 
                 | 
        
          | IV.3.7)   | 
          Perioada 
            minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina 
            oferta      | 
        
          | 
           | 120 
                     
            zile (de 
            la termenul limita de primire a ofertelor)      | 
        
          | IV.3.8)   | 
          Conditii 
            de deschidere a ofertelor      | 
        
          | 
           | Data:  
                    24.02.2016 
            11:00      | 
        
          | 
           | Locul: 
            Consiliul 
            Judetean Teleorman, cam.74, str. Dunarii, nr. 178, mun.Alexandria, 
            jud. Teleorman      | 
        
          | 
           | Persoane 
            autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor:          da 
                         | 
        
          | 
           | Reprezentantii 
            imputerniciti ai ofertantilor.      | 
 
        
          | SECTIUNEA 
            VI: INFORMATII SUPLIMENTARE      | 
        
          | VI.1)   | 
          Contractul 
            este periodic      | 
        
          | 
           | Da 
                         | 
        
          | 
           | Programul 
            estimat de publicare a anunturilor viitoare:  
                 | 
        
          | VI.2)   | 
          Contractul 
            se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri 
            comunitare      | 
        
          | 
           | Da 
                         | 
        
          | 
           |      
           | 
        
          | 
           | Tip 
            de finantare:          Program 
            / Proiect         Program / Proiect:          Programul 
            Operational Regional - POR      | 
        
          | VI.3)   | 
          Alte 
            informatii       | 
        
          | 
           | Departajarea 
            ofertantilor  dupa etapa finala licitatie electronica: In cazul in 
            care doua sau mai multe oferte se afla la egalitate pe primul loc in 
            ierarhia obtinuta dupa etapa finala licitatie electronica, avand 
            acelasi pret, se va solicita o noua propunere financiara de la 
            acesti ofertanti in plic inchis, deschiderea acestora urmand a se 
            face in prezenta ofertantilor, caz in care, contractul va fi 
            atribuit ofertantului clasat pe primul loc in ierarhia obtinuta dupa 
            acest proces de re-ofertare. Procesul de diferentiere (re-ofertare) 
            se va repeta pana in momentul in care se poate stabili oferta 
            castigatoare Alt CPV relevant: 50421000-2	Servicii de reparare si de 
            intretinere a echipamentului medical      | 
        
          | VI.4)   | 
          Cai 
            de atac      | 
        
          | VI.4.1)   | 
          Organism 
            competent pentru caile de atac      | 
        
          | 
           | 
            
              
              
                | Consiliul 
                  National de Solutionare a Contestatiilor      |  
              
                | Adresa 
                  postala:              Str. 
                  Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti          ,     
                           Localitatea:  
                              Bucuresti 
                           ,              Cod 
                  postal:              030084 
                           ,               
                              Romania 
                                                                         ,       
                         Tel.  
                              +40 
                  213104641                                               
                                        ,              Email:  
                              office@cnsc.ro 
                                       ,              Fax:  
                              +40 
                  213104642 / +40 218900745            ,              
                  Adresa 
                  internet (URL):              http://www.cnsc.ro 
                                                              
             |    | 
        
          | 
           | Organism 
            competent pentru procedurile de mediere      | 
        
          | VI.4.2)   | 
          Utilizarea 
            cailor de atac      | 
        
          | 
           | Precizari 
            privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac   
               | 
        
          | 
           | Termenele 
            de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din 
            OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.  
                | 
        
          | VI.4.3)   | 
          Serviciul 
            de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de 
            atac      | 
        
          | 
           | 
            
              
              
                | CONSILIUL 
                  JUDETEAN TELEORMAN      |  
              
                | Adresa 
                  postala:              Strada 
                  Dunarii, nr. 178          ,              Localitatea:  
                              Alexandria 
                           ,              Cod 
                  postal:              140047 
                           ,               
                              Romania 
                                                                         ,       
                         Tel.  
                              +40 
                  247311201-399                                           
                                                                                 
                           ,              Fax:  
                              +40 
                  247314787            ,              Adresa 
                  internet (URL):              www.cjteleorman.ro 
                                                              
             |    | 
        
          | VI.5)   | 
          Data 
            expedierii prezentului anunt      | 
        
          | 
           | 07.01.2016 
            14:56      |