| 
						 
						SECTIUNEA
						I: AUTORITATEA CONTRACTANTA 
					 | 
				
				
					| 
						 I.1)   
					 | 
					
						 
						DENUMIREA,
						ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT: 
						
							
								| 
									 
									JUDETUL
									TELEORMAN 
								 | 
							 
							
								| 
									 
									Adresa
									postala:  str.Dunarii, nr.178,
									mun.Alexandria , Localitatea:  Alexandria , Cod
									postal:  140047 , Romania , Punct(e)
									de contact:  Directia Managementul Proiectelor cu
									Finantare Internationala , cam 74 , Tel.  +40
									247311201/ +40 247317432-401 , In
									atentia:  Sfintes
									Elena , Email:  esfintes@yahoo.com , Fax:  +40
									247314787 , Adresa internet
									(URL):  www.cjteleorman.ro , Adresa
									profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro 
								 | 
							 
						 
						
  
						 
					 | 
				
				
					| 
						 
  
						 
					 | 
					
						
							
								| 
									 
									ADRESA
									DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE: 
								 | 
							 
							
								| 
									 
									Punctul
									(punctele) de contact mentionat(e) anterior 
								 | 
							 
							
								| 
									 
									CAIETUL
									DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE (INCLUSIV DOCUMENTELE
									PENTRU DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE DINAMIC)
									POT FI OBTINUTE LA: 
									
										
											| 
												 
												JUDETUL
												TELEORMAN prin Consiliul Judetean Teleorman 
											 | 
										 
										
											| 
												 
												Adresa
												postala:  str. Dunarii,
												Nr.178 , Localitatea:  ALEXANDRIA , Cod
												postal:  140047 , Romania , Punct(e)
												de contact:  Directia Managementul Proiectelor
												cu Finantare Internationala, cam 70 , Tel.  +40
												247311201/ +40 247317432-348 , In
												atentia:  Chivu Rodica , Fax:  +40
												247314787 , Adresa internet
												(URL): www.cjteleorman.ro 
											 | 
										 
									 
									
  
									 
								 | 
							 
							
								 | 
							 
							
								 | 
							 
							
								 | 
							 
							
								 | 
							 
							
								 | 
							 
							
								| 
									 
									OFERTELE
									SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA: 
									
										
											| 
												 
												JUDETUL
												TELEORMAN prin Consiliul Judetean Teleorman 
											 | 
										 
										
											| 
												 
												Adresa
												postala:  str. Dunarii,
												Nr.178 , Localitatea:  ALEXANDRIA , Cod
												postal:  140047 , Romania , Punct(e)
												de contact:  Directia Managementul Proiectelor
												cu Finantare Internationala, cam 70 , Tel.  +40
												247311201/ +40 247317432-348 , In
												atentia:  Saracila Ecaterina , Fax:  +40
												247314787 , Adresa internet
												(URL): www.cjteleorman.ro 
											 | 
										 
									 
									
  
									 
								 | 
							 
							
								 | 
							 
						 
						
  
						 
					 | 
				
				
					| 
						 
  
						 
					 | 
					 | 
				
				
					| 
						 I.2)   
					 | 
					
						 
						TIPUL
						AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA
						(ACTIVITATILE PRINCIPALE) 
						
							
								| 
									 
									Autoritate
									regionala sau locala 
								 | 
							 
							
								| 
									 
									Activitate
									(activitati) 
								 | 
							 
							
								| 
									 
									- Servicii
									generale ale administratiilor publice 
								 | 
							 
						 
						
  
						 
					 | 
				
				
					| 
						 
  
						 
					 | 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						AUTORITATEA
						CONTRACTANTA ACTIONEAZA IN NUMELE ALTOR AUTORITATI CONTRACTANTE 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Nu 
					 | 
				
				
					| 
						 
						SECTIUNEA
						II: OBIECTUL CONTRACTULUI 
					 | 
				
				
					| 
						 II.1)   
					 | 
					
						 
						DESCRIERE 
					 | 
				
				
					| 
						 II.1.1)   
					 | 
					
						 
						Denumirea
						data contractului de autoritatea contractanta 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Masini
						si echipamente specializate pentru interventii in cadrul
						proiectului “Îmbunatatirea managementului situatiilor de
						urgenta în regiunea transfontaliera (IMES)” 
					 | 
				
				
					| 
						 II.1.2)   
					 | 
					
						 
						Tipul
						contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a
						produselor sau de prestare a serviciilor 
						
							
								| 
									 
									Furnizare 
								 | 
							 
							
								| 
									 
									Cumparare 
								 | 
							 
							
								| 
									 
									Locul
									principal de livrare: Inspectoratul pentru Situatii de
									Urgenta “A.D.Ghica”, Alexandria, Teleorman 
								 | 
							 
							
								| 
									 
									Codul
									NUTS: RO317 - Teleorman 
								 | 
							 
						 
						
  
						 
					 | 
				
				
					| 
						 
  
						 
					 | 
					 | 
				
				
					| 
						 II.1.3)   
					 | 
					
						 
						Anuntul
						implica 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Un
						contract de achizitii publice 
					 | 
				
				
					| 
						 II.1.4)   
					 | 
					
						 
						Informatii
						privind acordul-cadru 
					 | 
				
				
					| 
						 II.1.5)   
					 | 
					
						 
						Descrierea
						succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Masini
						si echipamente specializate pentru interventii in cadrul
						proiectului “Îmbunatatirea managementului situatiilor de
						urgenta în regiunea transfontaliera (IMES)”  -
						Autoscari - 2 buc.  - Autospeciala de interventie de
						medie capacitate cu spuma - 3 buc 
					 | 
				
				
					| 
						 II.1.6)   
					 | 
					
						 
						Clasificare
						CPV (vocabularul comun privind achizitiile) 
						
							
								| 
									 34144000-8
									- Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2) 
								 | 
							 
						 
						
  
						 
					 | 
				
				
					| 
						 
  
						 
					 | 
					 | 
				
				
					| 
						 II.1.7)   
					 | 
					
						 
						Contractul
						intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii
						publice 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Da 
					 | 
				
				
					| 
						 II.1.8)   
					 | 
					
						 
						Impartire
						in loturi 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Nu 
					 | 
				
				
					 | 
					 | 
				
				
					| 
						 II.1.9)   
					 | 
					
						 
						Vor
						fi acceptate variante 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Nu 
					 | 
				
				
					| 
						 II.2)   
					 | 
					
						 
						CANTITATEA
						SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU 
					 | 
				
				
					| 
						 II.2.1)   
					 | 
					
						 
						Cantitatea
						totala sau domeniul 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Se
						vor achizitiona Masini si echipamente specializate pentru
						interventii in cadrul proiectului “Îmbunatatirea
						managementului situatiilor de urgenta în regiunea
						transfontaliera (IMES)”  -Autoscari - 2
						buc.  -Autospeciala de interventie de medie capacitate
						cu spuma - 3 buc 
						
							
								| 
									 
									Valoarea
									estimata fara TVA: 3,586,205 RON 
								 | 
							 
						 
						
  
						 
					 | 
				
				
					| 
						 
  
						 
					 | 
					 | 
				
				
					| 
						 II.2.2)   
					 | 
					
						 
						Optiuni 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Nu 
					 | 
				
				
					| 
						 II.3)   
					 | 
					
						 
						DURATA
						CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU/SAD SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 2 
						luni incepand de la data atribuirii contractului  
					 | 
				
				
					| 
						 
						SECTIUNEA
						III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE 
					 | 
				
				
					| 
						 III.1)   
					 | 
					
						 
						CONDITII
						REFERITOARE LA CONTRACT 
					 | 
				
				
					| 
						 III.1.1)   
					 | 
					
						 
						Depozite
						valorice şi garantii solicitate 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						-
						Cuantumul garantiei de participare este de 70.000 lei -
						Garantia de participare poate fi constituita si în alta moneda
						decât lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data
						calculata cu 5 zile inainte de data limita de depunere a
						ofertelor din anuntul de participare -Garantia de participare
						emisa în alta limba decât româna va fi prezentata în
						original si va fi însotita de traducerea autorizata si
						legalizata în limba româna. - Garantia de participare se
						constituie prin: virament bancar sau printr-un instrument de
						garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori
						de o societate de asigurari. - Garantia de participare se poate
						constitui prin depunerea la casieria autoritatii contractante a
						unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia
						confirmarii acestora de catre banca pâna la data deschiderii
						ofertelor. Pentru constituirea garantiei de participare prin
						ordin de plata contul este: RO19TREZ6065006XXX000168 deschis la
						Trezoreria Alexandria, Cod de înregistrare fiscala 4652686.
						Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120
						zile de la data limita de depunere a ofertelor. În cazul
						extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de
						valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita în
						mod corespunzator, în caz contrar se considera ca ofertantul
						si-a retras oferta. Cuantumul garantiei de buna executie = 10 %
						din pretul contractului fara TVA Modul de constituire a
						garantiei de buna executie: conform prevederilor art.90
						alin.(1) din HG nr. 925/2006. Daca partile convin, se poate
						constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru
						facturi partiale, conform prevederilor art.90 alin.(3) din HG
						nr. 925/2006 modificata prin HG nr.1045/2011. Autoritatea
						contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie
						conform prevederilor art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu
						modificarile si completarile ulterioare. 
					 | 
				
				
					| 
						 III.1.2)   
					 | 
					
						 
						Principalele
						modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la
						dispozitiile relevante 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Bugetul
						propriu al judetului 
					 | 
				
				
					| 
						 III.1.3)   
					 | 
					
						 
						Forma
						juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia
						i se atribuie contractul 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Asociere
						conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si
						completarile ulterioare 
					 | 
				
				
					| 
						 III.1.4)   
					 | 
					
						 
						Executarea
						contractului este supusa altor conditii speciale 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Nu 
					 | 
				
				
					| 
						 III.2)   
					 | 
					
						 
						CONDITII
						DE PARTICIPARE 
					 | 
				
				
					| 
						 III.2.1)   
					 | 
					
						 
						Situatia
						personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele
						referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al
						profesiei 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Informatii
						si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
						mentionate 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Cerinta
						nr.1 Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea în
						dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006:  Ofertantul
						trebuie sa completeze Formularul 2  În cazul unei
						asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest
						formular  In cazul în care ofertantul beneficiaza de
						sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si
						sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest
						formular.  Cerinta nr.2 Declaratie pe proprie
						raspundere pentru neîncadrarea în dispozitiile art.181 din
						OUG nr.34/2006:  Ofertantul trebuie sa completeze
						Formularul 3.  În cazul unei asocieri, fiecare asociat
						este obligat sa prezinte acest formular.  În cazul în
						care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190
						din OUG nr. 34/2006, persoana care asigura sustinerea nu
						trebuie sa se afle în situatia care determina excluderea din
						procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a),
						c^1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile
						ulterioare. Tertul sustinator trebuie sa completeze declaratie
						pentru neîncadrarea în prevederile art. 181 lit. a) , lit.c^1
						si d) din OUG 34/2006, daca este cazul.  1.Pentru
						persoane juridice romane:  Se solicita:  -
						Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de
						administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe
						raza careia îsi are sediul social operatorul economic din care
						sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul
						lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de
						depunere a ofertelor. Original/copie legalizata/ copie lizibila
						cu mentiunea “conform cu originalul”.  - Certificat
						privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa
						ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii
						anterioare celei in care este prevazut termenul limita de
						depunere a ofertelor. Original/copie legalizata/ copie lizibila
						cu mentiunea “conform cu originalul”.  NOTE: În
						cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte
						aceste documente.  Daca exista incertitudini
						referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea
						contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la
						autoritatile competente.  Cu exceptia impozitelor si
						taxelor pentru care s-au acordat înlesniri la plata de catre
						organele competente si în masura în care s-au respectat
						conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea
						contractanta va exclude ofertantul care înregistreaza datorii
						catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local
						indiferent de cuantumul acestora în luna anterioara celei în
						care este prevazut termenul limita de depunere a
						ofertelor.  2.Persoane juridice straine:  Certificate
						eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin
						care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile
						exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor
						catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu
						prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit
						ofertantul si cu cerintele autoritatii
						contractante.  Documentele vor fi prezentate in limba
						de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu
						mentiunea „conform cu originalul”, insotite de o traducerea
						autorizata a acestora si legalizata in limba romana.  Nota:
						În situatia în care din documentele solicitate reiese ca
						ofertantul se afla într-una din situatiile prevazute de art.
						181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru
						atribuirea contractului.  Nota: In masura in care
						procedura de emitere a Certificatului de atestare fiscala si a
						Certificatului de taxe si impozite locale nu permite
						confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii
						economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere
						potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de
						situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din
						Ordinul nr.509/2011  Cerinta nr.3 Declaratie pe propria
						raspundere pentru neîncadrarea în prevederile art. 69^1 din
						OUG nr. 34/2006:  Ofertantul trebuie sa completeze
						Formularul 4  Lista cu persoanele ce detin functii de
						decizie în cadrul autoritatii contractante este
						urmatoarea:  Gâdea Adrian Ionut, Dumitrescu Mircea,
						Zavera Niculae, Bleaja Cornel, Silvia Oprescu, Melintescu
						Valentina, Boja Mariana, Putineanu Florentina Eliza, Pascutu
						Victorita, Piperea Victor, Bataus Mugur, Sfintes Elena, Pena
						Elena, Popescu Aurelia Magdalena, Potbaniceanu Bogdan Andrei,
						Milos Rozalia Daniela, Toneff Lucretia, Totu Irina Gabriela,
						Ghibirdic Iuliana, Saracila Ecaterina, Chelu Lory Mihaela,
						Chivu Rodica, Predescu Marin, Lungoci Paul.  În cazul
						unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest
						formular.  In cazul in care exista subcontractanti,
						fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest
						formular  În cazul în care ofertantul beneficiaza de
						sutinere conform art.186 si 190 din OUG nr. 34/2006, fiecare
						tert sustinator este obligat sa prezinte acest
						formular.  Cerinta nr.4 Certificat de participare cu
						oferta independenta:  Ofertantul trebuie sa completeze
						Formularul 5  În cazul unei asocieri, se va completa
						un singur formular in numele asocierii, conform Ordinului
						nr.314/2012 al Presedintelui ANRMAP,semnat de fiecare
						reprezentant al operatorilor economici care formeaza asocierea.
						Cerinta nr.1.-Persoane juridice/fizice române  Certificat
						constatator emis de Oficiul Natioanal al Registrului
						Comertului, în original/copie legalizata/copie lizibila cu
						mentiunea “conform cu originalul”/electronica din care sa
						rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a
						ofertelor.  Obiectul contractului sa aiba corespondent
						in codul CAEN din Certificatul constatator.  NOTA:
						autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe
						primul loc, înainte de transmiterea comunicarii privind
						rezultatul procedurii, ca acesta sa prezinte pentru
						conformitate, Certificatul constatator ORC în original sau
						copie legalizata. În cazul unei asocieri, fiecare asociat este
						obligat sa prezinte acest document pentru partea din contract
						pe care o realizeaza.  Cerinta nr.2.-Persoane
						juridice/fizice straine  Documente care dovedesc o
						forma de înregistrare/atestare. Documentele prezentate trebuie
						sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati
						economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei
						achizitii. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea
						autorizata in limba romana. 
					 | 
				
				
					| 
						 III.2.2)   
					 | 
					
						 
						Capacitatea
						economica si financiara 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Informatii
						si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
						mentionate 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Cerinta
						nr.1 - Informatii privind cifra de afaceri  Media
						cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii
						3 ani (2013, 2014, 2015) trebuie sa fie minim de 7.000.000
						lei  Se vor prezenta documente care sa ateste
						îndeplinirea cerintei minime - (Bilanturile contabile/extras
						bilant/ raport al cenzorilor etc.) pe ultimii 3 ani (2013,
						2014, 2015), pentru care exista exercitiu financiar încheiat,
						înregistrate la organele competente sau orice alte documente
						emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte
						îndeplinirea cerintei minime privind media cifrei de afaceri
						globala. 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Nivel(uri)
						specific(e) minim(e) necesar(e) 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Se
						completeaza Formularul 6 Se vor prezenta documente care sa
						ateste îndeplinirea cerintei minime - (Bilanturile
						contabile/extras bilant/ raport al cenzorilor etc.) pe ultimii
						3 ani (2013, 2014, 2015), pentru care exista exercitiu
						financiar încheiat, înregistrate la organele competente sau
						orice alte documente emise de autoritatile legale competente
						din care sa rezulte îndeplinirea cerintei minime privind media
						cifrei de afaceri globala. In cazul in care ofertantul este o
						asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei
						privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri globale la
						50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM,
						conform Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau
						ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind
						valoarea minima a mediei cifrei de afaceri globale la 50 % vor
						prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1
						din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in
						categoria IMM-urilor. Documentele vor fi prezentate in copie
						lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Ofertantii
						nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata în
						limba româna, a documentelor solicitate mai sus. Pentru cifra
						de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare
						cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare
						an in parte. 
					 | 
				
				
					| 
						 III.2.3)   
					 | 
					
						 
						Capacitatea
						tehnica 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Informatii
						si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
						mentionate 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Cerinta
						nr. 1  Se va prezenta lista principalelor livrari de
						produse similare efectuate în ultimii 3 ani calculati pana la
						data limita de depunere a ofertelor produse similare cu cele
						supuse procedurii de atribuire, in valoare de cel putin
						3.500.000 lei fara TVA, însotita de certificate/documente
						emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre
						clientul beneficiar.  Din aceste documente trebuie sa
						reiasa: beneficiarul (autoritati contractante sau clienti
						privati), denumirea contractului, valoarea, obiectul, perioada
						(inclusiv data incheierii contractului) .  În cazul în
						care beneficiarul este un client privat si, din motive
						obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii
						unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea
						livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a
						operatorului economic, din care sa reiasa furnizarea de
						produse.  Daca documentele sunt întocmite în alta
						moneda, pentru conversie se va lua în considerare cursul mediu
						anual leu/euro/alta valuta comunicat de Banca Nationala a
						României pentru anul respectiv;  Numarul de ani
						solicitati în vederea demonstrarii experientei similare se va
						calcula prin raportare la data limita de depunere a
						ofertelor.  În situatia în care contractele au fost
						semnate înainte de perioada de 3 ani, autoritatea contractanta
						va lua în considerare livrarile efectuate si duse la bun
						sfârsit în perioada solicitata si va avea în vedere doar
						livrarile efectuate în aceasta perioada.  Cerinta nr.
						2  Informatii privind asociatii(daca este
						cazul)  Cerinta nr. 1  Dovada implementarii
						unui sistem de management al calitatii în conformitate cu SR
						EN ISO 9001.  Daca un grup de operatori economici
						depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de
						catre fiecare membru in parte, pentru partea de  contract
						pe care o realizeaza. Documentele solicitate trebuie sa fie
						valabile la data limita de depunere a ofertelor. 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Nivel(uri)
						specific(e) minim(e) necesar(e) 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Se
						va prezenta Formularul 7 Se vor prezenta certificate/documente
						emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul
						beneficiar. In cazul unei asocieri acest formular va fi
						completat de fiecare asociat in parte Se vor prezenta (daca
						este cazul): - Acordul de asociere -Formularul 10 -
						Împuternicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia
						la procedura de atribuire. Se vor prezenta orice documente care
						probeaza in mod concludent indeplinirea cerintei, spre exemplu,
						certificat ISO 9001/2008 sau proceduri/manuale de calitate,
						etc. similare cu cele prevazute drept conditie pentru obtinerea
						unei certificari SR EN ISO 9001.(in original, in copie
						legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu
						originalul”). 
					 | 
				
				
					| 
						 III.2.4)   
					 | 
					
						 
						Contracte
						rezervate 
						
						
  
						 
					 | 
				
				
					| 
						 
  
						 
					 | 
					 | 
				
				
					| 
						 III.3)   
					 | 
					
						 
						CONDITII
						SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICII 
					 | 
				
				
					| 
						 III.3.1)   
					 | 
					
						 
						Prestarea
						serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii 
						
						
  
						 
					 | 
				
				
					| 
						 
  
						 
					 | 
					 | 
				
				
					| 
						 III.3.2)   
					 | 
					
						 
						Persoanele
						juridice au obligatia sa indice numele si calificarile
						profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru
						prestarea serviciilor respective 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Nu 
					 | 
				
				
					| 
						 
						SECTIUNEA
						IV: PROCEDURA 
					 | 
				
				
					| 
						 IV.1)   
					 | 
					
						 
						TIPUL
						PROCEDURII 
					 | 
				
				
					| 
						 IV.1.1)   
					 | 
					
						 
						Tipul
						procedurii 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Licitatie
						deschisa 
					 | 
				
				
					| 
						 IV.2)   
					 | 
					
						 
						CRITERII
						DE ATRIBUIRE 
					 | 
				
				
					| 
						 IV.2.1)   
					 | 
					
						 
						Criterii
						de atribuire 
						
						
  
						 
					 | 
				
				
					| 
						 
  
						 
					 | 
					 | 
				
				
					| 
						 IV.2.2)   
					 | 
					
						 
						Se
						va organiza o licitatie electronica 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Nu 
					 | 
				
				
					| 
						 IV.3)   
					 | 
					
						 
						INFORMATII
						ADMINISTRATIVE 
					 | 
				
				
					| 
						 IV.3.1)   
					 | 
					
						 
						Numar
						de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta 
					 | 
				
				
					| 
						 IV.3.2)   
					 | 
					
						 
						Anunturi
						publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Nu 
					 | 
				
				
					| 
						 IV.3.3)   
					 | 
					
						 
						Conditii
						de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei
						suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului
						descriptiv (in cazul unui dialog competitiv) 
						
							
								| 
									 
									Termenul
									limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru
									acces la documente: 26.02.2016 14:00 
								 | 
							 
							
								 | 
							 
							
								| 
									 
									Documente
									de plata: NU 
								 | 
							 
						 
						
  
						 
					 | 
				
				
					| 
						 
  
						 
					 | 
					 | 
				
				
					| 
						 IV.3.4)   
					 | 
					
						 
						Termen
						limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						02.03.2016
						10:00 
					 | 
				
				
					| 
						 IV.3.5)   
					 | 
					
						 
						Data
						transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de
						participare candidatilor selectati 
					 | 
				
				
					| 
						 
						IV.3.6)   
					 | 
					
						 
						Limba
						sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de
						participare 
						
						
  
						 
					 | 
				
				
					| 
						 
  
						 
					 | 
					 | 
				
				
					| 
						 
						IV.3.7)   
					 | 
					
						 
						Perioada
						minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina
						oferta 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						120 zile (de
						la termenul limita de primire a ofertelor) 
					 | 
				
				
					| 
						 
						IV.3.8)   
					 | 
					
						 
						Conditii
						de deschidere a ofertelor 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Data:  02.03.2016
						11:00 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Locul: Consiliul
						Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria, camera
						70 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Persoane
						autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Reprezentantii
						imputerniciti ai ofertantilor. 
					 | 
				
				
					| 
						 
						SECTIUNEA
						VI: INFORMATII SUPLIMENTARE 
					 | 
				
				
					| 
						 VI.1)   
					 | 
					
						 
						CONTRACTUL
						ESTE PERIODIC 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Nu 
					 | 
				
				
					| 
						 VI.2)   
					 | 
					
						 
						CONTRACTUL
						SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI
						COMUNITARE 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Da 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Trimitere
						(trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Tip
						de finantare:  Program / Proiect Program /
						Proiect:  Cooperare Teritoriala Transfrontaliera 
					 | 
				
				
					| 
						 VI.3)   
					 | 
					
						 
						ALTE
						INFORMATII 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Modalitatea
						de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi
						egale :Daca doua sau mai multe oferte au preturi egale si se
						claseaza pe primul loc, atunci pentru departajare comisia de
						evaluare va solicita ofertantilor aflati la egalitate si avand
						cel mai mic pret, o noua propunere financiara in plic inchis
						(deschiderea acestora urmand a se face in prezenta
						ofertantilor), caz in care contractul va fi atribuit
						ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel
						mai scazut. La punctul II.3).Durata contractului/acordului
						cadru /SAD sau termenul pentru finalizare se va citi :2 luni
						incepand de la data atribuirii contractului/emiterii ordinelor
						de incepere a serviciilor sau lucrarilor,dar nu mai tarziu de
						31.05.2016. 
					 | 
				
				
					| 
						 VI.4)   
					 | 
					
						 
						CAI
						DE ATAC 
					 | 
				
				
					| 
						 VI.4.1)   
					 | 
					
						 
						Organism
						competent pentru caile de atac 
						
							
								| 
									 
									Consiliul
									National de Solutionare a Contestatiilor 
								 | 
							 
							
								| 
									 
									Adresa
									postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3,
									Bucuresti , Localitatea:  Bucuresti , Cod
									postal:  030084 , Romania , Tel.  +40
									213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax:  +40
									213104642 / +40 218900745 , Adresa internet
									(URL):  http://www.cnsc.ro 
								 | 
							 
						 
						
  
						 
					 | 
				
				
					| 
						 
  
						 
					 | 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Organism
						competent pentru procedurile de mediere 
					 | 
				
				
					| 
						 VI.4.2)   
					 | 
					
						 
						Utilizarea
						cailor de atac 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Precizari
						privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						Termenele
						de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2
						din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile
						ulterioare. 
					 | 
				
				
					| 
						 VI.4.3)   
					 | 
					
						 
						Serviciul
						de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor
						de atac 
						
							
								| 
									 
									CONSILIUL
									JUDETEAN TELEORMAN - Servicul juridic, contencios si
									administratie publica locala 
								 | 
							 
							
								| 
									 
									Adresa
									postala:  str. Dunarii,
									Nr.178 , Localitatea:  ALEXANDRIA , Cod
									postal:  140047 , Romania , Tel.  +40
									247311201-399 , Adresa internet
									(URL): www.cjteleorman.ro 
								 | 
							 
						 
						
  
						 
					 | 
				
				
					| 
						 
  
						 
					 | 
					 | 
				
				
					| 
						 VI.5)   
					 | 
					
						 
						DATA
						EXPEDIERII PREZENTULUI ANUNT 
					 | 
				
				
					 | 
					
						 
						12.01.2016
						15:13 
					 |