|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de
contact: |
|
JUDETUL
TELEORMAN |
Adresa
postala: str.Dunarii,
nr.178, mun.Alexandria , Localitatea:
Alexandria
, Cod
postal: 140047
, Romania
, Punct(e)
de contact: Directia Dezvoltare Locala, cam 77 ,
Tel.
+40 247421132 , In
atentia: Pascutu Victorita , Email:
pascutu@cjteleorman.ro , Fax:
+40 247421132 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro , Adresa
profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
| |
|
Adresa de la care se pot obtine
informatii suplimentare: |
CONSILIUL
JUDETEAN TELEORMAN |
Adresa
postala: str.
Dunarii, Nr.178 , Localitatea:
ALEXANDRIA
, Cod
postal: 140047
, Romania
, Punct(e)
de contact: Directia Dezvoltare Locala,
cam.53 , Tel.
+40 247311201-394 , In
atentia: Pena Elena , Email:
pascutu@cjteleorman.ro , Fax:
+40 247421132 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
| |
Caietul de sarcini si documentele
suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv
si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
|
CONSILIUL
JUDETEAN TELEORMAN |
Adresa
postala: str.
Dunarii, Nr.178 , Localitatea:
ALEXANDRIA
, Cod
postal: 140047
, Romania
, Punct(e)
de contact: Directia Dezvoltare Locala,
cam.53 , Tel.
+40 247311201-394 , In
atentia: Milos Rozalia Daniela , Email:
pascutu@cjteleorman.ro , Fax:
+40 247421132 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
| |
|
|
|
|
Ofertele sau solicitarile de participare
trebuie transmise la: |
CONSILIUL
JUDETEAN TELEORMAN |
Adresa
postala: str.
Dunarii, Nr.178 , Localitatea:
ALEXANDRIA
, Cod
postal: 140047
, Romania
, Punct(e)
de contact: Directia Dezvoltare Locala,
cam.53 , Tel.
+40 247311201-394 , In
atentia: Toneff Lucretia , Email:
pascutu@cjteleorman.ro , Fax:
+40 247421132 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
| | |
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea
principala (activitatile principale) |
|
Autoritate regionala sau locala |
Activitate (activitati) |
- Servicii generale ale
administratiilor publice | |
| Autoritatea contractanta actioneaza in numele
altor autoritati contractante |
| Nu |
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
II.1) |
Descriere |
II.1.1) |
Denumirea data contractului de autoritatea
contractanta |
| Achizitia si distributia de produse lactate si de
panificatie (intreg pachet) precum si fructe proaspete (mere) pentru
elevii si prescolarii din judetul Teleorman |
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a
lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a
serviciilor |
|
Furnizare
|
Cumparare
|
Locul
principal de livrare: Scolile
si gradinitele din judetul Teleorman |
Codul
NUTS: RO317
- Teleorman | |
II.1.3) |
Anuntul implica |
| Un contract de achizitii publice |
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a
achizitiei/achizitiilor |
| Achizitia si distributia de produse lactate si de
panificatie (intreg pachet) precum si fructe proaspete (mere) pentru
elevii si prescolarii din judetul Teleorman
LOT Nr.1
-Achizitia si distributia de produse lactate si de panificatie
(intreg pachet) pentru elevii din învatamântul primar si gimnazial
de stat si privat precum si pentru copiii prescolari din gradinitele
de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar
2014-2015 conform caietului de sarcini. LOT Nr.2 -Achizitia si
distributia de fructe proaspete (mere) pentru elevii din clasele
pregatitoare si clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de
stat si privat autorizat/acreditat, in anul scolar 2014-2015 conform
caietului de sarcini. |
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind
achizitiile) |
|
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2) |
03222321-9 - Mere (Rev.2) |
15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2) |
60000000-8 - Servicii de transport (cu exceptia
transportului de deseuri) (Rev.2) | |
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului
privind contractele de achizitii publice |
| Da |
II.1.8) |
Impartire in loturi |
| Da |
| Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi |
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
| Nu |
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului
cadru |
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
| Se vor achizitiona si distribui produse lactate si
de panificatie (intreg pachet) precum si fructe proaspete (mere)
pentru elevii si prescolarii din judetul Teleorman LOT Nr.1 -
numar total de copii = 33.376 LOT Nr.2 - numar total de copii =
26.799 Limita valorii zilnice: - pentru produsele lactate si
de panificatie acordate pentru un elev, respectiv pentru un
prescolar este de 1,17 lei/elev, respectiv prescolar (inclusiv TVA).
-pentru fructe proaspete ( mere) este de 0,37 lei/elev, inclusiv
TVA. (conform H.G. nr.800/2013) |
|
Valoarea
estimata fara TVA: 6,837,036
RON | |
II.2.2) |
Optiuni |
| Nu |
II.3) |
Durata contractului/acordului cadru/SAD sau
termenul pentru finalizare |
| 177 zile incepand de la data
atribuirii contractului |
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE,
FINANCIARE SI TEHNICE |
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
III.1.1) |
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
| - Cuantumul garantiei de participare este de: LOT
Nr.1 = 108.000 lei LOT Nr.2 = 27.000 lei - Garantia poate fi
constituita in lei/alta valuta. Echivalenta leu/alta valuta va fi
data publicarii anuntului de participare, curs comunicat de Banca
Nationala a României. - Garantia de participare se constituie prin:
virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în
conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de
asigurari. - Garantia de participare se poate constitui prin
depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata
sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca
pâna la data deschiderii ofertelor. Pentru constituirea garantiei de
participare prin ordin de plata contul este:
RO19TREZ6065006XXX000168 deschis la Trezoreria Alexandria, Cod de
înregistrare fiscala 4652686. - Conform prevederilor art. 278^1
alin.(1), lit.b) din OUG nr. 34/2006, în cazul unei contestatii, în
masura în care CNSC o respinge pe fond sau contestatorul renunta la
contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din
garantia de participare suma de 5.176,85 lei pentru LOT Nr.2. -
Conform prevederilor art. 278^1 alin.(1), lit.c) din OUG nr.
34/2006, în cazul unei contestatii, în masura în care CNSC o
respinge pe fond sau contestatorul renunta la contestatie,
autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de
participare suma de 8.104,02 lei pentru LOT Nr.1. - Garantia de
participare emisa în alta limba decât româna va fi prezentata în
original si va fi însotita de traducerea autorizata în limba româna.
Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile
de la data limita de depunere a ofertelor. În cazul extinderii
perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a
garantiei de participare va fi prelungita în mod corespunzator, în
caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Cuantumul
garantiei de buna executie = 10 % din pretul contractului fara TVA
Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform
prevederilor art.90 alin.(1) si alin. (2) din HG nr. 925/2006. Daca
partile convin, se poate constitui si prin retineri succesive din
sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor art.90
alin.(3) din HG nr. 925/2006 modificata prin HG nr.1045/2011.
Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna
executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare. |
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata
si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
| Bugetul propriu al judetului |
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de
operatori economici caruia i se atribuie contractul |
| Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare |
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor
conditii speciale |
| Nu |
III.2) |
Conditii de participare |
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici,
inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului
sau al profesiei |
| Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionate |
| Cerinta nr.1.Declaratie pe proprie raspundere
pentru neincadrarea în dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006:
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.2 În cazul
unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest
formular In cazul în care ofertantul beneficiaza de sustinere
conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia
trebuie sa prezinte acest formular. Cerinta nr.2. Declaratie pe
proprie raspundere pentru neîncadrarea în dispozitiile art.181 din
OUG nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.3
În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte
acest formular. În cazul în care ofertantul beneficiaza de
sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr. 34/2006, persoana care
asigura sustinerea nu trebuie sa se afle în situatia care determina
excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181,
lit.a), c1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile
ulterioare. Tertul sustinator trebuie sa completeze Formularul nr.5
Se solicita: - Certificat de atestare fiscala eliberat de
organul de administrare fiscala al unitatii administrativ
teritoriale pe raza careia îsi are sediul social operatorul
economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente
la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul
limita de depunere a ofertelor (sau echivalent pentru persoane
juridice straine). Original/copie legalizata/ copie lizibila cu
mentiunea “conform cu originalul”. - Certificat privind plata
impozitelor si taxelor locale din care din care sa reiasa ca
ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei
in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (sau
echivalent pentru persoane juridice straine). Original/copie
legalizata/ copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”.
NOTA: În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa
prezinte aceste documente. Daca exista incertitudini referitoare
la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are
dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat
înlesniri la plata de catre organele competente si în masura în care
s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea
contractanta va exclude ofertantul care înregistreaza datorii la
nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita
de depunere a ofertelor catre bugetul consolidat general si/sau
bugetul local indiferent de cuantumul acestora. Cerinta nr.3.
Certificat de participare cu oferta independenta: Ofertantul
trebuie sa completeze Formularul nr.18 În cazul unei asocieri,
fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta
nr.4. Declaratie pe propria raspundere pentru neîncadrarea în
prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-se vor completa
informatiile in sensul in care Formularul nr.4 va fi completat de
ofertant/ofertant asociat, tertul sustinator, subcontractant (daca
exista). Lista cu persoanele ce detin functii de decizie în
cadrul autoritatii contractante este urmatoarea: Gâdea Adrian
Ionut, Mircea Dumitrescu, Zavera Niculae, Silvia Oprescu, Iuliana
Ionescu, Cristescu Mihaela Mirtis, Melintescu Valentina, Boja
Mariana, Putineanu Florentina Eliza, Magheru Liliana, Piperea
Victor, Pascutu Victorita, Oancea Ecaterina, Pena Elena, Popescu
Magdalena Aurelia, Potbaniceanu Bogdan Andrei, Milos Rozalia
Daniela, Toneff Lucretia, Modoran Cristina, Lungoci Daniela Tatiana,
Lungoci Paul, Mihai Mihaela, Dima Maria, Crainiceanu Magdalena Sica.
În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte
acest formular. In cazul in care exista subcontractanti, fiecare
subcontractant este obligat sa prezinte acest formular În cazul
în care ofertantul beneficiaza de sutinere conform art.186 si 190
din OUG nr. 34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa
prezinte acest formular. Cerinta nr.1.-Persoane juridice/fizice
române Certificat constatator emis de Oficiul Natioanal al
Registrului Comertului, în original/copie legalizata/copie lizibila
cu mentiunea “conform cu originalul”/electronica din care sa rezulte
informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din
Certificatul constatator. NOTA: autoritatea contractanta va
solicita ofertantului clasat pe primul loc, înainte de transmiterea
comunicarii privind rezultatul procedurii, ca acesta sa prezinte
pentru conformitate, Certificatul constatator ORC în original sau
copie legalizata. În cazul unei asocieri, fiecare asociat este
obligat sa prezinte acest document pentru partea din contract pe
care o realizeaza. Cerinta nr.2.-Persoane juridice/fizice
straine Documente care dovedesc o forma de
înregistrare/atestare. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca
ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le
includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. Documentele
vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba
romana. |
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara
|
| Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionate |
| Cerinta nr.1 - Informatii privind cifra de afaceri
Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din
ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) trebuie sa fie minim de: LOT
Nr.1 = 10.800.000 lei LOT Nr.2 = 2.700.000 lei
Se vor
prezenta documente care sa ateste îndeplinirea cerintei minime -
(Bilanturile contabile/extras bilant/ raport al cenzorilor etc.) pe
ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013), pentru care exista exercitiu
financiar încheiat, înregistrate la organele competente sau orice
alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa
rezulte îndeplinirea cerintei minime privind media cifrei de afaceri
globala. |
| Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
|
| Se completeaza Formularul nr.6 Se vor prezenta
documente care sa ateste îndeplinirea cerintei minime - (Bilanturile
contabile/extras bilant/ raport al cenzorilor etc.) pe ultimii 3 ani
(2011, 2012, 2013), pentru care exista exercitiu financiar încheiat,
înregistrate la organele competente sau orice alte documente emise
de autoritatile legale competente din care sa rezulte îndeplinirea
cerintei minime privind media cifrei de afaceri globala. In cazul in
care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de
reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de
afaceri globale la 50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in
categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau
ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind
valoarea minima a mediei cifrei de afaceri globale la 50 % vor
prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din
Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria
IMM-urilor. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu
mentiunea „conform cu originalul”. Ofertantii nerezidenti vor
prezenta traducerea autorizata/legalizata în limba româna, a
documentelor solicitate mai sus. Pentru cifra de afaceri prezentata
in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual
leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
|
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
| Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionate |
| Cerinta nr. 1 Se va prezenta lista
principalelor livrari de produse similare efectuate în ultimii 3 ani
din care sa rezulte ca a furnizat produse la nivelul unui contract -
maxim 3 contracte a caror valoare cumulata este de minim: LOT
Nr.1 = 5.400.000 lei faraTVA, însotita de certificate/documente
emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul
beneficiar. LOT Nr.2 = 1.300.000 lei faraTVA, însotita de
certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate
sau de catre clientul beneficiar. Din aceste documente trebuie
sa reiasa: beneficiarul (autoritati contractante sau clienti
privati), denumirea contractului, valoarea, obiectul, perioada
(inclusiv data incheierii contractului) . În cazul în care
beneficiarul este un client privat si, din motive
obiective,operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei
certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor
de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului
economic, din care sa reiasa furnizarea de produse. Daca
documentele sunt întocmite în alta moneda, pentru conversie se va
lua în considerare cursul mediu anual leu/euro/alta valuta comunicat
de Banca Nationala a României pentru anul respectiv; Numarul de
ani solicitati în vederea demonstrarii experientei similare se va
calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
În situatia în care contractele au fost semnate înainte de
perioada de 3 ani, autoritatea contractanta va lua în considerare
livrarile efectuate si duse la bun sfârsit în perioada solicitata si
va avea în vedere doar livrarile efectuate în aceasta perioada.
Cerinta nr. 2 LOT Nr.1 Autorizatie sanitar – veterinara
pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine
animala. Cerinta nr.3 LOT Nr.1 Pentru produse lactate:
- Ofertantul va face dovada ca dispune de spatii de depozitare,
pentru asigurarea pastrarii produselor lactate la temperatura
indicata de producator, autorizate legal conform Ordinului
Autoritatii Nationale Sanitar Veterinara si pentru Siguranta
Alimentelor nr.57 din 24 iunie 2010
Pentru produse de
panificatie: - Ofertantul va face dovada ca dispune de spatii de
depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor de panificatie la
temperatura indicata de producator, autorizate conform Ordinului nr.
111/2008, emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si
pentru Siguranta Alimentelor.
LOT Nr.2
Ofertantul
dispune de cel putin 1 depozit alimentar pentru asigurarea pastrarii
fructelor proaspete (mere). Cerinta nr. 4 Informatii
referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care
dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de
catre ofertant LOT Nr. 1 si LOT Nr. 2 Declaratie referitoare
la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor
de conducere în ultimii 3 ani. Se vor prezenta CV-urile
personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil
pentru îndeplinirea contractului de achizitie publica. Cerinta
nr.5 LOT Nr. 1 si LOT Nr. 2 Dovada ca personalul implicat în
depozitare, manipulare si transport produse, este instruit privind
normele de igiena (conform prevederilor Ordinului M.S. nr.1225/2003)
Cerinta nr.6 LOT Nr.1 Dovada ca dispune în proprietate
/închiriere sau alte forme de detinere de minimum 5 mijloace de
transport frigorifice autorizate/inregistrate sanitar veterinar de
catre Directiile sanitar-veterinare si pentru siguranta alimentelor
judetene,conform Ordinului nr.57/2010, emis de Autoritatea Nationala
Sanitara Veterinara si pt. Siguranta Alimentelor
LOT Nr.2
Ofertantul sa faca dovada ca dispune de min.5 mijloace de
transport pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului
Prezentarea de documente care sa demonstreze ca operatorul
economic dispune de min.5 mijloace de transport adecvate,
înregistrate conform Ordinului nr. 111/2008, emis de Autoritatea
Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor;
(documente care confirma modul de dispunere a acestora -
proprietate/contract de închiriere /angajament de punere la
dispozitie si copia documentului de înregistrare la autoritatea
competenta,valabil la data limita de depunere a ofertei).
Cerinta nr. 7 Informatii privind asociatii(daca este cazul)
Cerinta nr. 1 Implementarea Standardului de Management al
Calitatii în conformitate cu ISO 9001 sau un document echivalent.
Certificate/documente edificatoare care probeaza
/confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume -
Certificat/e emise de organisme independente care atesta
respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO
9001 sau echivalente, in copie legalizata/copie lizibila cu
mentiunea „conform cu originalul” .
Daca un grup de
operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza
individual de catre fiecare membru in parte, pentru partea de
contract pe care o realizeaza. Documentele solicitate trebuie sa
fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. |
| Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
|
| Se va prezenta Formularul nr. 9 Se vor prezenta
certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de
catre clientul beneficiar. In cazul unei asocieri acest formular va
fi completat de fiecare asociat in parte Se va prezenta Autorizatia
sanitar – veterinara pentru schimburi intracomunitare cu produse
alimentare de origine animala în original/copie conforma cu
originalul/copie legalizata - valabila la data limita de depunere a
ofertelor. LOT Nr.1 Pentru produse lactate: Ofertantul va prezenta:
- documente care confirma modul de dispunere a spatiului de
depozitare - proprietate/contract de închiriere/ angajament de
punere la dispozitie - copia documentului de autorizare la
autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a
ofertei. Pentru produse de panificatie: Ofertantul va prezenta: -
documente care confirma modul de dispunere a spatiului de
depozitare- proprietate/ contract de închiriere/ angajament de
punere la dispozitie - copia documentului de înregistrare la
autoritatea competenta,valabil la data limita de depunere a ofertei.
LOT Nr. 2 Prezentarea de documente care sa demonstreze ca ofertantul
dispune de depozit(e) înregistrate conform Ordinului nr. 111/2008,
emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru
Siguranta Alimentelor; Ofertantul va prezenta: - documente care
confirma modul de dispunere a spatiului de depozitare- proprietate/
contract de închiriere/ angajament de punere la dispozitie - copia
documentului de înregistrare la autoritatea competenta, valabil la
data limita de depunere a ofertei. Se va prezenta– Formularul nr.8 -
Se vor prezenta CV-urile personalului de conducere, precum si ale
personalului responsabil pentru îndeplinirea contractului de
achizitie publica (Formularul nr.21). Se vor prezenta copii conforme
cu originalul dupa certificate, documente care sa confirme
participarea la cursuri de profil. LOT Nr.1 Completarea, semnarea si
prezentarea Formularului nr.7 -Dovada ca dispune în proprietate
/închiriere sau alte forme de detinere de minimum 5 mijloace de
transport frigorifice autorizate/inregistrate sanitar veterinar de
catre Directiile sanitar-veterinare si pentru siguranta alimentelor
judetene,conform Ordinului nr.57/2010, emis de Autoritatea Nationala
Sanitara Veterinara si pt. Siguranta Alimentelor - Prezentarea
documentelor de înregistrare sanitar-veterinara în copie conform cu
originalul pentru mijloacele de transport,valabile la data limita de
depunere a ofertelor. LOT Nr.2 Completarea, semnarea si prezentarea
Formularului nr.7 Prezentarea de documente care sa demonstreze ca
operatorul economic dispune de min.5 mijloace de transport adecvate,
înregistrate conform Ordinului nr. 111/2008, emis de Autoritatea
Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor;
(documente care confirma modul de dispunere a acestora -
proprietate/contract de închiriere /angajament de punere la
dispozitie si copia documentului de înregistrare la autoritatea
competenta,valabil la data limita de depunere a ofertei) Se vor
prezenta (daca este cazul): - Acordul de asociere -Formularul nr.17
- Împuternicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la
procedura de atribuire. Certificate/documente edificatoare care
probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume -
Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea
standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau
echivalente, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea
„conform cu originalul” . |
III.2.4) |
Contracte rezervate |
|
|
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de
servicii |
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata
unei anumite profesii |
|
|
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice
numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului
responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
| Nu |
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Tipul procedurii |
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
| Licitatie deschisa |
IV.2) |
Criterii de atribuire |
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
|
|
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica
|
| Da |
| Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa
liciteze: -in cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti
nu pot decat sa imbunatateasca ofertele financiare, depuse anterior
organizarii acestei faze; -licitatia electronica se va finaliza dupa
desfasurarea rundei licitatiei electronice. In cazul in care
operatorul economic, declarat admis si inregistrat in SEAP, nu
modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele care
fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului
final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta
anterior desfasurarii acestei faze si care a fost introdusa in
prealabil in SEAP de autoritatea contractanta. Numarul de runde ale
licitatiei electronice:1 Durata unei runde:1 (una) zi Licitatia
electronica se va organiza conform prevederilor OUG nr. 34/2006 si
HG nr. 1660/2006. Elementele ofertei care vor face obiectul
procesului repetitiv de ofertare : LOT 1– pretul pe pachet ,,produse
lactate si de panificatie in lei fara TVA’’/copil/zi. LOT 2– pret
unitar fructe proaspete (mere) ofertat in lei fara TVA /copil/zi.
Daca la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza finala a
procedurii de atribuire, doua sau mai multe oferte clasate pe primul
loc au acelasi pret, pentru departajare, comisia de evaluare va
solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis,
caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua
propunere financiara are pretul cel mai scazut. Operatorii economici
care si-au îmbunatatit oferta , trebuie sa transmita autoritatii
contractante în termen de 3 zile lucratoare de la finalizarea rundei
de licitatie electronica, urmatoarele formulare completate cu noile
valori prezentate în procesul de reofertare electronica: LOT 1
-Formular de oferta si anexa – Formular nr.15 LOT 2 -Formular de
oferta – Formular nr.16 Documentele se vor depune la adresa
mentionata la punctul IV.4.3. Modul de prezentare a ofertei din
prezenta Fisa de date. |
IV.3) |
Informatii administrative |
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de
autoritatea contractanta |
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior
privind acelasi contract |
| Nu |
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si
a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a
documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
|
|
Termenul
limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru
acces la documente: 18.08.2014
15:00 |
|
Documente
de plata: NU
| |
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a
cererilor de participare |
| 21.08.2014 10:00 |
IV.3.5) |
Data transmiterii invitatiilor de prezentare de
oferte sau de participare candidatilor selectati |
IV.3.6) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata
oferta sau cererea de participare |
|
|
| Moneda in care se transmite oferta de pret:
RON
|
IV.3.7) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul
trebuie sa isi mentina oferta |
| 90
zile
(de
la termenul limita de primire a ofertelor) |
IV.3.8) |
Conditii de deschidere a ofertelor
|
| Data: 21.08.2014 11:00 |
| Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 53
|
| Persoane autorizate sa asiste la deschiderea
ofertelor: da |
| Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
|
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
VI.1) |
Contractul este periodic |
| Nu |
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program
finantat din fonduri comunitare |
| Nu |
| Tip de
finantare: Fonduri
bugetare |
VI.3) |
Alte informatii |
| În cazul în care doua sau mai multe oferte clasate
pe primul loc au acelasi pret, pentru departajare, comisia de
evaluare va solicita ofertantilor o noua propunere financiara în
plic închis. |
VI.4) |
Cai de atac |
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac
|
|
Consiliul
National de Solutionare a Contestatiilor |
Adresa
postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea:
Bucuresti
, Cod
postal: 030084
, Romania
, Tel.
+40 213104641 , Email:
office@cnsc.ro , Fax:
+40 213104642 / +40 218900745 , Adresa
internet (URL): http://www.cnsc.ro
| |
| Organism competent pentru procedurile de
mediere |
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
| Precizari privind termenul (termenele) de
exercitare a cailor de atac |
| Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele
prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si
completarile ulterioare. |
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii
privind utilizarea cailor de atac |
|
CONSILIUL
JUDETEAN TELEORMAN - Servicul juridic, contencios si
administratie publica locala |
Adresa
postala: str.
Dunarii, Nr.178 , Localitatea:
ALEXANDRIA
, Cod
postal: 140047
, Romania
, Tel.
+40 247311201-399 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
| |
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt |
| 07.07.2014 09:05
|