|
Sectiunea
I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
I.1) |
Denumirea,
adresa si punct(e) de contact: |
|
JUDETUL
TELEORMAN |
Adresa
postala: str.Dunarii,
nr.178, mun.Alexandria , Localitatea:
Alexandria
, Cod
postal: 140047
,
Romania
, Punct(e)
de contact: Directia
Dezvoltare Locala, cam.53 ,
Tel.
+40
247/421132 , In
atentia: ec.Pena
Elena , Email:
pascutu@cjteleorman.ro
, Fax:
+40
247/314415 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
, Adresa
profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
| |
|
Adresa
de la care se pot obtine informatii suplimentare:
|
CONSILIUL
JUDETEAN TELEORMAN |
Adresa
postala: str.
Dunarii, Nr.178 , Localitatea:
Alexandria
, Cod
postal: 140047
,
Romania
, Punct(e)
de contact: Directia
Dezvoltare Locala, cam.53 ,
Tel.
+40
247311201-394 ,
In
atentia: ec.Pena
Elena , Email:
pascutu@cjteleorman.ro
, Fax:
+40
247421132 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
| |
Caietul
de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele
pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic)
pot fi obtinute la: |
Punctul
(punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
|
|
|
Ofertele
sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
|
CONSILIUL
JUDETEAN TELEORMAN |
Adresa
postala: str.
Dunarii, Nr.178 , Localitatea:
Alexandria
, Cod
postal: 140047
,
Romania
, Punct(e)
de contact: Directia
Dezvoltare Locala, cam.53 ,
Tel.
+40
247311201-394 ,
In
atentia: ec.Potbaniceanu
Bogdan Andrei ,
Email:
pascutu@cjteleorman.ro
, Fax:
+40
247421132 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
| | |
I.2) |
Tipul
autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile
principale) |
|
Autoritate
regionala sau locala |
Activitate
(activitati) |
- Servicii generale ale
administratiilor publice | |
| Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati
contractante |
| Nu
|
Sectiunea
II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
II.1) |
Descriere
|
II.1.1) |
Denumirea
data contractului de autoritatea contractanta |
| Reabilitare
si modernizare DJ679 B, Scrioastea (DN 65A) – Stejaru –lim.Jud.Olt
km.0+000-13+500 (13,500 km) |
II.1.2) |
Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a
produselor sau de prestare a serviciilor |
|
Lucrari
|
Proiectare
si executare |
Locul
principal de executare: DJ679
B Scrioastea (DN 65A) – Stejaru –lim.Jud.Olt km.0+000-13+500
(13,500 km) |
Codul
NUTS: RO317
- Teleorman | |
II.1.3) |
Anuntul
implica |
| Un
contract de achizitii publice |
II.1.4) |
Informatii
privind acordul-cadru |
II.1.5) |
Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
| Reabilitare
si modernizare DJ679 B, Scrioastea (DN 65A) – Stejaru – lim.Jud.Olt
km.0+000-13+500 (13,500 km)
Lucrarile de proiectare si
executie pentru prezentul contract includ: -proiectare
• proiect tehnic conform HG 28/2008; • detalii de executie;
caiete de sarcini; • documentatie tehnica pentru autorizarea
executarii lucrarilor de construire (DTAC), inclusiv pentru
lucrarile aferente organizarii executarii lucrarilor( DTOE);
• documentatia pentru obtinerea avizului Inspectoratului de
politie privind semnalizarea rutiera
- executie
lucrari - asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor
Valoarea estimata a acestei achizitii este de 27.740.871
lei, fara TVA din care: - proiectare ( proiect tehnic ,
detalii de executie; caiete de sarcini,documentatie tehnica pentru
autorizarea executarii lucrarilor de construire (DTAC), inclusiv
pentru lucrarile aferente organizarii executarii lucrarilor(
DTOE),documentatia pentru obtinerea avizului Inspectoratului de
politie privind semnalizarea rutiera) = 661.167 lei -
executie lucrari = 24.445.688 lei. - asistenta tehnica pe
perioada executiei lucrarilor = 117.653 lei Cheltuielile
diverse si neprevazute in valoare de 2.516.363 lei reprezinta un
procent de 10% din valoarea estimata a contractului (fara diverse
si neprevazute) |
II.1.6) |
Clasificare
CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
|
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri
(Rev.2) |
71322500-6 -
Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de
transport (Rev.2) | |
II.1.7) |
Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii
publice |
| Da
|
II.1.8) |
Impartire
in loturi |
| Nu
|
| |
II.1.9) |
Vor
fi acceptate variante |
| Nu
|
II.2) |
Cantitatea
sau domeniul contractului/acordului cadru |
II.2.1) |
Cantitatea
totala sau domeniul |
| Reabilitare
si modernizare DJ679 B, Scrioastea (DN 65A) – Stejaru –lim.Jud.Olt
km.0+000-13+500 (13,500 km) |
|
Valoarea
estimata fara TVA: 27,740,871
RON
| |
II.2.2) |
Optiuni
|
| Nu
|
II.3) |
Durata
contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru
finalizare |
| 12 luni incepand de la data
atribuirii contractului |
Sectiunea
III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
III.1) |
Conditii
referitoare la contract |
III.1.1) |
Depozite
valorice şi garantii solicitate |
| -
Cuantumul garantiei de participare este de 450.000 lei - Garantia
poate fi constituita in lei/alta valuta. Echivalenta leu/alta valuta
va fi data publicarii anuntului de participare, curs comunicat de
Banca Nationala a României. - Garantia de participare se constituie
prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în
conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de
asigurari. - Garantia de participare se poate constitui prin
depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata
sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca
pâna la data deschiderii ofertelor. Pentru constituirea garantiei de
participare prin ordin de plata contul este:
RO19TREZ6065006XXX000168 deschis la Trezoreria Alexandria, Cod de
înregistrare fiscala 4652686. - Garantia de participare emisa în
alta limba decât româna va fi prezentata în original si va fi
însotita de traducerea autorizata în limba româna. Perioada de
valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile de la data
limita de depunere a ofertelor. În cazul extinderii perioadei de
valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de
participare va fi prelungita în mod corespunzator, în caz contrar se
considera ca ofertantul si-a retras oferta. Cuantumul garantiei de
buna executie = 10 % din pretul contractului fara TVA Modul de
constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor
art.90 alin.(1) din HG nr. 925/2006. Daca partile convin, se poate
constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru
facturi partiale, conform prevederilor art.90 alin.(3) din HG nr.
925/2006 modificata prin HG nr.1045/2011. Autoritatea contractanta
va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor
art.92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile
ulterioare. |
III.1.2) |
Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile
relevante |
| Bugetul
propriu al judetului Teleorman |
III.1.3) |
Forma
juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se
atribuie contractul |
| Asociere
conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare |
III.1.4) |
Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale |
| Nu
|
III.2) |
Conditii
de participare |
III.2.1) |
Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare
la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
| Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate |
| Cerinta
nr.1.Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea în
dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa
completeze Formularul nr.2 În cazul unei asocieri, fiecare
asociat este obligat sa prezinte acest formular In cazul în care
ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG
nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest
formular. Cerinta nr.2. Declaratie pe proprie raspundere pentru
neîncadrarea în dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006:
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.3 În cazul
unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest
formular. În cazul în care ofertantul beneficiaza de sustinere
conform art.186 si 190 din OUG nr. 34/2006, persoana care asigura
sustinerea nu trebuie sa se afle în situatia care determina
excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181,
lit.a), c1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile
ulterioare. Tertul sustinator trebuie sa completeze Formularul nr.5
Se solicita: - Certificat de atestare fiscala eliberat de
organul de administrare fiscala al unitatii administrativ
teritoriale pe raza careia îsi are sediul social operatorul
economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente
la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul
limita de depunere a ofertelor (sau echivalent pentru persoane
juridice straine). Original/copie legalizata/ copie lizibila cu
mentiunea “conform cu originalul”. - Certificat privind plata
impozitelor si taxelor locale din care din care sa reiasa ca
ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei
in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (sau
echivalent pentru persoane juridice straine). Original/copie
legalizata/ copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”.
NOTA: În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa
prezinte aceste documente. Daca exista incertitudini referitoare
la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are
dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat
înlesniri la plata de catre organele competente si în masura în care
s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea
contractanta va exclude ofertantul care înregistreaza datorii la
nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita
de depunere a ofertelor catre bugetul consolidat general si/sau
bugetul local indiferent de cuantumul acestora. Cerinta nr.3.
Certificat de participare cu oferta independenta: Ofertantul
trebuie sa completeze Formularul nr.26 În cazul unei asocieri,
se va completa un singur formular in numele asocierii, conform
Ordinului nr.314/2012 al Presedintelui ANRMAP, semnat de fiecare
reprezentant al operatorilor economici care formeaza asocierea.
Cerinta nr.4. Declaratie pe propria raspundere pentru
neîncadrarea în prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-se vor
completa informatiile in sensul in care Formularul nr.4 va fi
completat de ofertant/ofertant asociat, tertul sustinator,
subcontractant (daca exista). Lista cu persoanele ce detin
functii de decizie în cadrul autoritatii contractante este
urmatoarea: Gâdea Adrian Ionut, Mircea Dumitrescu, Bleaja
Cornel, Zavera Niculae, Silvia Oprescu, Cristescu Mihaela Mirtis,
Melintescu Valentina, Boja Mariana, Putineanu Florentina Eliza,
Pascutu Victorita, Gavrila Manuela Carmen, Calin Horatiu, Pena
Elena, Potbaniceanu Bogdan Andrei, Milos Rozalia, Toneff Lucretia,
Done Georgeta, Gunaris Ion, Crainiceanu Magdalena Sica, Lungu
Florenta, Pirea Danut. În cazul unei asocieri, fiecare asociat
este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care exista
subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte
acest formular În cazul în care ofertantul beneficiaza de
sutinere conform art.186 si 190 din OUG nr. 34/2006, fiecare tert
sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta
nr.1.-Persoane juridice/fizice române Certificat constatator
emis de Oficiul Natioanal al Registrului Comertului, în
original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu
originalul”/electronica din care sa rezulte informatiile
reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul
contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul
constatator. NOTA: autoritatea contractanta va solicita
ofertantului clasat pe primul loc, înainte de transmiterea
comunicarii privind rezultatul procedurii, ca acesta sa prezinte
pentru conformitate, Certificatul constatator ORC în original sau
copie legalizata. În cazul unei asocieri, fiecare asociat este
obligat sa prezinte acest document pentru partea din contract pe
care o realizeaza. Cerinta nr.2.-Persoane juridice/fizice
straine Documente care dovedesc o forma de
înregistrare/atestare. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca
ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le
includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. Documentele
vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba
romana. |
III.2.2) |
Capacitatea
economica si financiara |
| Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate |
| Cerinta
nr.1 - Informatii privind cifra de afaceri Media cifrei de
afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani
(2012,2013,2014) trebuie sa fie minim de 50.000.000 lei
Se vor prezenta documente care sa ateste îndeplinirea
cerintei minime - (Bilanturile contabile/extras bilant/ raport al
cenzorilor etc.) pe ultimii 3 ani (2012,2013,2014), pentru
care exista exercitiu financiar încheiat, înregistrate la organele
competente sau orice alte documente emise de autoritatile legale
competente din care sa rezulte îndeplinirea cerintei minime privind
media cifrei de afaceri globala. |
| Nivel(uri)
specific(e) minim(e) necesar(e) |
| Se
completeaza Formularul nr.6 Se vor prezenta documente care sa ateste
îndeplinirea cerintei minime - (Bilanturile contabile/extras bilant/
raport al cenzorilor etc.) pe ultimii 3 ani (2012,2013,2014),
pentru care exista exercitiu financiar încheiat, înregistrate la
organele competente sau orice alte documente emise de autoritatile
legale competente din care sa rezulte îndeplinirea cerintei minime
privind media cifrei de afaceri globala. In cazul in care
ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea
cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri globale
la 50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM,
conform Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau ofertantii
asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a
mediei cifrei de afaceri globale la 50 % vor prezenta o declaratie
pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din
care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea
„conform cu originalul”. Ofertantii nerezidenti vor prezenta
traducerea autorizata/legalizata în limba româna, a documentelor
solicitate mai sus. Pentru cifra de afaceri prezentata in alta
moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta
comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. |
III.2.3) |
Capacitatea
tehnica |
| Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate |
| Cerinta
nr. 1 Ofertantii vor face dovada executarii în ultimii 5 ani a
unor lucrari similare (modernizare si/sau reabilitare drumuri :
autostrazi si/sau drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau
drumuri judetene si/sau drumuri comunale) în valoare/valoare
cumulata de minim 24.000.000 lei
exclusiv T.V.A, in cadrul
a cel putin 1 contract sau cel mult 2 contracte de executie,
(echivalent în lei/alta valuta la cursul mediu anual comunicat de
BNR din anul semnarii contractului respectiv).
Ofertantul va
prezenta o lista a principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani,
prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, din care sa
rezulte indeplinirea criteriilor.
Ofertantii vor face
dovada prestarii în ultimii 3 ani a unor servicii de proiectare
similare (modernizare si/sau reabilitare drumuri : autostrazi si/sau
drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau drumuri judetene
si/sau drumuri comunale) în valoare/valoare cumulata, de minim
650.000 lei exclusiv T.V.A., in cadrul a cel putin 1 contract sau
cel mult 2 contracte, (echivalent în lei/alta valuta la cursul mediu
anual comunicat de BNR din anul semnarii contractului respectiv).
Se va admite ca experienta similara sa fie dovedita si la
nivelul unui singur contract sau cel mult 2 contracte care are/au ca
si componente atat proiectarea de servicii similare cat si executia
de lucrari similare cu cele care fac obiectul contractului.
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii
prestate în ultimii 3 ani, prin raportare la data limita de depunere
a ofertelor, din care sa rezulte indeplinirea criteriilor.
Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare
documente care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in
conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse
la bun sfarsit: - certificari de buna executie pentru cele mai
importante lucrari sau procese-verbale de receptie la terminarea
lucrarilor sau procese verbale de receptie finala sau documente
constatatoare eliberate de beneficiarul/clientul respectiv. Din
aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul (autoritati
contractante sau clienti privati), denumirea contractului, valoarea,
obiectul, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si, se va
mentiona inclusiv locul executiei acestora.
Ofertantul va
prezenta pentru dovedirea experientei similare documente ca au fost
duse la bun sfarsit: - certificate/documente emise sau contrasemnate
de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
În
cazul în care beneficiarul este un client privat si, din motive
obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei
certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor
de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului
economic;
Din aceste documente trebuie sa reiasa:
beneficiarul (autoritati contractante sau clienti privati),
denumirea contractului, valoarea, obiectul, perioada (inclusiv data
incheierii contractului) . Prin formula ,, servicii duse la bun
sfarsit ,, se inteleg –servicii receptionate partial -servicii
receptionate la sfarsitul prestarii ( sfarsitul prestarii nu
presupune expirarea perioadei de garantie) Cerinta nr. 2
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale
personalului angajat si al cadrelor de conducere în ultimii 3 ani.
Se vor prezenta CV-urile personalului de conducere Cerinta
nr. 3 Resurse umane Informatii referitoare la
personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al
carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
Personalul minim si obligatoriu solicitat pentru fiecare lot
in parte : 1.Sef de santier Calificari si abilitati:
- Studii Superioare (inginer/subinginer CFDP) - Experienta
profesionala generala: minim 5 ani. - Experienta profesionala
specifica: - implicarea intr-un contract in care sa fi
avut atributii de sef de santier; - participarea intr-un
contract ce vizeaza activitati similare cu cele care fac obiectul
prezentei achizitii. 2. Responsabil tehnic cu executia pentru
lucrari constructii rutiere drumuri,poduri. Detinere atestat
si/sau legitimatie in termen de valabilitate la data limita de
depunere a ofertelor emisa de institutia abilitata in domeniul
lucrarilor sau de un alt organism echivalent, conform Legii 10/1995,
H.G. 925/1995, respectiv Ordin MLPTL 777/2003.
Nota: Lista
personalului nu este limitativa, ofertantul fiind liber sa
adauge expertii pe care îi considera necesari pentru îndeplinirea
optima a prevederilor Caietului de Sarcini. Pentru operatorii
economici care prezinta experti straini ce detin certificat/atestat
echivalent emis de autoritatile de certificare abilitate din alt
stat nu se impune obtinerea atestatului/certificatului recunoscut de
autoritatile române la momentul depunerii ofertelor. În baza
principiului recunoasterii reciproce autoritatea contractanta are
obligatia de a accepta certificate echivalente. Insa, operatorul
economic trebuie sa întreprinda, acolo unde legislatia nationala
impune, demersurile necesare pentru a putea prezenta la momentul
semnarii contractului de achizitie publica atestatul recunoscut de
autoritatile române. Cerinta nr. 4 Declaratie referitoare la
utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune
operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzatoare a
contractului, in perioada de timp estimata pentru desfasurarea
lucrarilor. Cerinta nr. 5 Informatii privind partea de
contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o
subcontracteze Cerinta nr. 1 Implementarea Standardului de
Management al Calitatii în conformitate cu ISO 9001 sau un document
echivalent.
Certificate/documente edificatoare care
probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume -
Certificat/e emise de organisme independente care atesta
respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO
9001 sau echivalente, in copie legalizata/copie lizibila cu
mentiunea „conform cu originalul” .
Daca un grup de
operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza
individual de catre fiecare membru in parte, pentru partea de
contract pe care o realizeaza. Documentele solicitate trebuie sa
fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr.
2 Implementarea Standardului de Management de Mediu în
conformitate ISO 14001 sau un document echivalent.
Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma
indeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e emise
de organisme independente care atesta respectarea standardelor
de protectie a mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalente, in
copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea „conform cu
originalul”.
Daca un grup de operatori economici depune o
oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare
membru in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de
depunere a ofertelor. |
| Nivel(uri)
specific(e) minim(e) necesar(e) |
| Se
va prezenta Formularul nr.10 In cazul unei asocieri acest formular
va fi completat de fiecare asociat in parte Completare Formularul
nr.9 (Lista privind principalele servicii similare prestate în
ultimii 3 ani) In cazul unei asocieri acest formular va fi completat
de fiecare asociat in parte Se va prezenta– Formularul nr.8 - Se vor
prezenta CV-urile personalului de conducere (Formularul nr.29).
Declaratie de disponibilitate din partea ofertantului cu privire la
personalul de specialitate - Formularul nr.30 Pentru personalul
minim solicitat se vor prezenta urmatoarele documente dupa cum
urmeaza: Sef de santier a) Curriculum Vitae Formularul nr.29 b)
Declaratie de disponibilitate semnata in original. c) Copii ale
diplomelor/certificatelor profesionale/autorizatii/alte documente.
Responsabil tehnic cu executia a)Declaratie de disponibilitate
semnata in original b)Copie atestat si/sau legitimatie in termen de
valabilitate la data limita de depunere a ofertelor Pentru
operatorii economici care prezinta experti straini ce detin
certificat/atestat echivalent emis de autoritatile de certificare
abilitate din alt stat nu se impune obtinerea
atestatului/certificatului recunoscut de autoritatile române la
momentul depunerii ofertelor. În baza principiului recunoasterii
reciproce autoritatea contractanta are obligatia de a accepta
certificate echivalente. Insa, operatorul economic trebuie sa
întreprinda, acolo unde legislatia nationala impune, demersurile
necesare pentru a putea prezenta la momentul semnarii contractului
de achizitie publica atestatul recunoscut de autoritatile române. Se
va prezenta– Formularul nr.7 Declaratie privind
subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care
acesta/acestia urmeaza sa le îndeplineasca, datele de recunoastere
ale acestuia/ acestora si acordul acestuia/acestora. Completare
Formularul nr.11 (daca este aplicabil sau se va mentiona în formular
ca nu este cazul) Certificate/documente edificatoare care probeaza
/confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume -
Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea
standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau
echivalente, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea
„conform cu originalul” . Certificate/documente edificatoare care
probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume -
Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea
standardelor de protectie a mediului, respectiv ISO 14001 sau
echivalente, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea
„conform cu originalul”. |
III.2.4) |
Contracte
rezervate |
|
|
III.3) |
Conditii
specifice pentru contractele de servicii |
III.3.1) |
Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|
|
III.3.2) |
Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale
ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor
respective |
| Nu
|
SECTIUNEA
IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Tipul
procedurii |
IV.1.1) |
Tipul
procedurii |
| Licitatie
deschisa |
IV.2) |
Criterii
de atribuire |
IV.2.1) |
Criterii
de atribuire |
|
|
IV.2.2) |
Se
va organiza o licitatie electronica |
| Da
|
| Conditiile
in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -in cadrul
licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa
imbunatateasca ofertele financiare, depuse anterior organizarii
acestei faze; -licitatia electronica se va finaliza dupa
desfasurarea rundei licitatiei electronice. In cazul in care
operatorul economic, declarat admis si inregistrat in SEAP, nu
modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele care
fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului
final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta
anterior desfasurarii acestei faze si care a fost introdusa in
prealabil in SEAP de autoritatea contractanta. Numarul de runde ale
licitatiei electronice:1 Durata unei runde:1 (una) zi Licitatia
electronica se va organiza conform prevederilor OUG nr. 34/2006 si
HG nr. 1660/2006. Elementul ofertei care va face obiectul
procesului repetitiv de ofertare este pretul total. În cazul în care
doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi pret,
pentru departajare, comisia de evaluare va solicita ofertantilor o
noua propunere financiara în plic închis. Operatorii economici care
si-au îmbunatatit oferta , trebuie sa transmita autoritatii
contractante în termen de 3 zile lucratoare de la finalizarea rundei
de licitatie electronica, urmatoarele formulare completate cu noile
valori prezentate în procesul de reofertare electronica: -Formular
de oferta lucrari – Formular nr.16 -Anexa la Formularul de oferta
lucrari – Formular nr.16 A -Centralizator financiar al categoriilor
de lucrari – Formular nr.17 -Centralizatorul cheltuielilor pe
obiectiv - Formular nr. 18 -Lista detaliata privind cantitatile de
lucrari – Formular nr.19 -Lista privind consumurile cu
transporturile – Formular nr.20 -Lista privind consumurile cu mâna
de lucru – Formular nr.21 -Lista privind consumurile de ore de
functionare a utilajelor – Formular nr.22 -Lista privind consumurile
de resurse materiale – Formular nr.23 -Graficul fizic si valoric al
lucrarii – Formularul nr.24 Documentele se vor depune la adresa
mentionata la punctul IV.4.3. Modul de prezentare a ofertei din
prezenta Fisa de date. |
IV.3) |
Informatii
administrative |
IV.3.1) |
Numar
de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
|
IV.3.2) |
Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
| Nu
|
IV.3.3) |
Conditii
de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare
(cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui
dialog competitiv) |
|
Termenul
limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru
acces la documente: 16.11.2015
16:00 |
|
Documente
de plata: NU
| |
IV.3.4) |
Termen
limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de
participare |
| 19.11.2015
10:00 |
IV.3.5) |
Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati |
IV.3.6) |
Limba
sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de
participare |
|
|
| Moneda
in care se transmite oferta de pret: RON
|
IV.3.7) |
Perioada
minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina
oferta |
| 120
zile (de
la termenul limita de primire a ofertelor) |
IV.3.8) |
Conditii
de deschidere a ofertelor |
| Data:
19.11.2015
11:00 |
| Locul:
Consiliul
Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria, camera
53 |
| Persoane
autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
|
| Reprezentantii
imputerniciti ai ofertantilor. |
SECTIUNEA
VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
VI.1) |
Contractul
este periodic |
| Nu
|
VI.2) |
Contractul
se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri
comunitare |
| Nu
|
| Tip
de finantare: Fonduri
bugetare |
VI.3) |
Alte
informatii |
| În
cazul în care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au
acelasi pret, pentru departajare, comisia de evaluare va solicita
ofertantilor o noua propunere financiara în plic închis. La nivelul
propunerii financiare fiecare operator economic va cuprinde ca
element constitutiv si distinct al acesteia, valoarea rezultata în
urma aplicarii procentului de diverse si neprevazute la valoarea
propunerii financiare constituite/depuse (fara diverse si
neprevazute). In cazul depunerii unei contestatii, contestatorul are
obligatia de a constitui garantia de buna conduita pentru intreaga
perioada cuprinsa intre data depunerii
contestatiei/cererii/plangerii si data ramanerii definitive a
deciziei Consiliului/hotararii instantei de judecata de solutionare
a acesteia, in conformitate cu prevederile art. 271^1 din OUG nr.
34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
|
VI.4) |
Cai
de atac |
VI.4.1) |
Organism
competent pentru caile de atac |
|
Consiliul
National de Solutionare a Contestatiilor |
Adresa
postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti ,
Localitatea:
Bucuresti
, Cod
postal: 030084
,
Romania
,
Tel.
+40
213104641
, Email:
office@cnsc.ro
, Fax:
+40
213104642 / +40 218900745 ,
Adresa
internet (URL): http://www.cnsc.ro
| |
| Organism
competent pentru procedurile de mediere |
VI.4.2) |
Utilizarea
cailor de atac |
| Precizari
privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
| Termenele
de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din
O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile
ulterioare. |
VI.4.3) |
Serviciul
de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de
atac |
|
CONSILIUL
JUDETEAN TELEORMAN - Servicul juridic, contencios si
administratie publica locala |
Adresa
postala: str.
Dunarii, Nr.178 , Localitatea:
ALEXANDRIA
, Cod
postal: 140047
,
Romania
,
Tel.
+40
247311201-399
,
Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
| |
VI.5) |
Data
expedierii prezentului anunt |
| 05.10.2015
09:05 |