Anunt de participare numarul 136596/15.06.2012

Operatorii economici inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Detalii procedura
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL TELEORMAN
Numar anunt de participare: 136596 / 15.06.2012
Denumire contract: Furnizare echipamente si dispozitive medicale pentru proiectul ?Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman ?
Stare procedura: In desfasurare
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
 


Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)   Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TELEORMAN
Adresa postala:  str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, cam. 74 , Tel.  +40 247311201/ +40 247317432-348 , In atentia:  Gabriela RADU , Email:  g_radu2003@yahoo.com , Fax:  +40 247314787 , Adresa internet (URL):  www.cjteleorman.ro , Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2)   Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)   Descriere
II.1.1)   Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente si dispozitive medicale pentru proiectul ?Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman ?
II.1.2)   Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3)   Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4)   Informatii privind acordul-cadru
II.1.5)   Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente si dispozitive medicale pentru proiectul ?Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman ?
Lot 1 – Mobilier medical
Lot 2 – Mobilier
Lot 3 – Mobilier si echipament bucatarie
II.1.6)   Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33192000-2 - Mobilier medical (Rev.2)
39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
39141000-2 - Mobilier si echipament de bucatarie (Rev.2)
II.1.7)   Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8)   Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9)   Vor fi acceptate variante
Nu
II.2)   Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1)   Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare echipamente si dispozitive medicale pentru proiectul „Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman” - Conform Caietului de sarcini
Lot 1 – Mobilier medical
Lot 2 – Mobilier
Lot 3 – Mobilier si echipament bucatarie
Valoarea estimata fara TVA: 7,397,004 RON
II.2.2)   Optiuni
Nu
II.3)   Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24  luni incepand de la data atribuirii contractului 
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1)   Conditii referitoare la contract
III.1.1)   Depozite valorice şi garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare pentru: Lot 1: 121.000,00 lei echivalent a 27.893,04 euro; Lot 2: 23.300,00 lei echivalent a 5.371,14 euro; Lot 3: 2.600,00 lei echivalent a 599,35 euro. Garantia de participare se constituie prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta în original, în cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus; prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pâna la data deschiderii ofertelor. Pentru constituirea garantiei de participare prin ordin de plata contul este: RO19TREZ6065006XXX000168 deschis la Trezoreria Alexandria. Cod de inregistrare fiscala 4652686. Pentru a fi considerata îndeplinita cerinta privind constituirea sub aceasta forma a garantiei de participare, este obligatoriu ca la data deschiderii ofertelor viramentul bancar sa fie confirmat de catre banca. Conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, in cazul unei contestatii, in masura in care CNSC o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata, pentru fiecare lot in parte, o suma din aceasta valoare, respectiv: Lot 1: 8.169,56 lei echivalent a 1.883,25 euro; Lot 2: 4.949,62 lei echivalent a 1.140,99 euro; Lot 3: 1.317,60 lei echivalent a 303,73 euro. In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea garantiei de participare la 50% fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare emisa în alta limba decât româna va fi prezentata în original si va fi însotita de trad. aut. în lb. româna. Cuantumul garantiei de buna executie = 10 % din pretul contractului fara TVA. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50%. Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie se va face in termen de 14 zile de la data îndeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pâna la acea data pretentii asupra ei. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conditiile art.90, alin.(1) din cadrul H.G. nr. 925/2006 - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2)   Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR), Bugetul de stat, Bugetul Consiliului Judetean Teleorman
III.1.3)   Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4)   Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2)   Conditii de participare
III.2.1)   Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ;
Se solicita:
- Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.
Cerinta 2
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Se solicita:
- Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia îsi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele – original sau copie „conform cu originalul”;
- Prezentarea Certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele – original sau copie „conform cu originalul”;
Nota: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii directe de la autoritatile competente.
Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Cerinta 3
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12.10.2010;
Se solicita:
- Prezentarea Formularului nr. 3 – Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12.10.2010.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinta 4
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
Se solicita:
- Prezentarea Formularului nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
Liviu Nicolae Dragnea; Eugen Ovidiu Vlad; Ilie Balan; Mircea Dumitrescu; Silvia Oprescu; Bataus Mugur; Sfintes Elena ; Piperea Victor; Pascutu Victorita, Augustin Ioan, Bleaja Cornel, Dracman Lucian Daniel, Florea Dan, Frasineanu Fulvia Florentina, Ghinea Simona Alina, Iancovici Gheorghe Romeo, Iliescu Alexandru, Ion Petre, Iordache Alexandra, Mocanu Virgil, Ograzeanu Teodor, Paladus Aurel, Petcu Florea, Piper Savu Florin, Plopeanu Constantin Cristian, Popescu Dumitru Dan, Putineanu Ion, Raicescu Marian, Savu Adrian , Seferovici Georgeta, Stefan Mihai Gabriel, Suica Iulian, Tîrnacop Aurica, Tiganesteanu Nela, Cracea Claudiu Daniel, Vlad Elena, Simionescu Adrian Constantin, Vrajitoarea Emilian, Zavera I. Niculae Cerinta 1 – Pentru persoane juridice romane:
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul''.
Din Certificatul Constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice.
Se va prezenta Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii, conform Legii nr. 176/2000 - pentru Lotul 1
Cerinta 2: Pentru persoane juridice straine: In vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul''
Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa.
Se va prezenta Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii, conform Legii nr. 176/2000 - pentru Lotul 1
Ofertantii – persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentelor in original/copie legalizata.
III.2.2)   Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1

Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie in valoare de minim:
• pentru Lot 1: 12.100.000,00 lei /2.789.304 euro;
• pentru Lot 2: 2.300.000,00 lei / 530.198 euro;
• pentru Lot 3: 260.000,00 lei / 59.935 euro.
Se solicita:
- Formularul nr. 5 – Informatii generale
- Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate de organele competente. – copie „conform cu originalul”
III.2.3)   Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind experienta similara
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Se solicita:
- Formularul nr. 7 – Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
Cerinta nr. 2
Informatii privind experienta similara
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca suma contractelor derulate, in ultimii 3 ani, in care a livrat produse similare, este de minim:
• pentru Lot 1: 6.000.000,00 lei/ 1.383.126 euro;
• pentru Lot 2: 900.000,00 lei / 207.469 euro;
• pentru Lot 3: 100.000,00 lei / 23.052 euro.
Se solicita:
- Copie a informatiilor relevante continute in contractele prezentate (parti contractuale, obiect, cantitati fizice, pret, semnaturi);
- Certificate / recomandari / documente constatatoare emise sau contrasemnate de catre clientul beneficiar;
-Procesul verbal de receptie a produselor furnizate in cadrul contractului semnat de beneficiar;
Cerinta nr. 3
Informatii privind capacitatea profesionala
- Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere.
Se solicita:
-Formularul nr. 8 – Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
Cerinta nr. 4
Informatii privind subcontractantii
Se solicita:
- Formularului nr. 10 – Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Cerinta nr. 1
Informatii privind standardele de asigurare a calitatii
Se solicita:
- Certificat ISO 9001 sau echivalent privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii
III.2.4)   Contracte rezervate
Nu
III.3)   Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1)   Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2)   Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)   Tipul procedurii
IV.1.1)   Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2)   Criterii de atribuire
IV.2.1)   Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2)   Se va organiza o licitatie electronica
Da
In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul total pe lot al ofertei. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una).Invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, prin SEAP, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile si va contine data si momentul de start al licitatiei electronice, precum si orice informatie necesara pentru realizarea conectarii individuale la echipamentul electronic utilizat.In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre ofertant anterior desfasurarii fazei, introdusa in prealabil de autoritatea contractanta.
IV.3)   Informatii administrative
IV.3.1)   Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)   Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3)   Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4)   Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2012 15:00
IV.3.5)   Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6)   Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7)   Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8)   Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2012 11:00
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 74
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)   Contractul este periodic
Nu
VI.2)   Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 3 - “Îmbunatatirea infrastructurii sociale”, Domeniul de interventie 3.1 „Reabilitarea si modernizarea infrastructurii serviciilor de sanatate”
Tip de finantareFonduri europene
Fond european:  Programul Operational Regionale
VI.3)   Alte informatii
În cazul în care doua sau mai multe oferte clsate pe primul loc au acelasi pret, pentru departajare, comisia de evaluare va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis.
VI.4)   Cai de atac
VI.4.1)   Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  030084 , Romania , Tel.  +40 213104641 , Email:  office@cnsc.ro , Fax:  +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL):  http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2)   Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3)   Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, Str. Dunarii, nr. 178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Tel.  +40 247311201-399 , Fax:  +40 247314787 , Adresa internet (URL):  www.cjteleorman.ro
VI.5)   Data expedierii prezentului anunt
14.06.2012 10:17