Anunt de participare numarul 134243/23.03.2012

Operatorii economici inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Detalii procedura
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL TELEORMAN
Numar anunt de participare: 134243 / 23.03.2012
Denumire contract: Servicii de supervizare lucrari pentru implementarea proiectului „Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman”
Stare procedura: In desfasurare
 


Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)   Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TELEORMAN
Adresa postala:  str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, cam. 74 , Tel.  +40 247311201/ +40 247317432-348 , In atentia:  ing.Gabriela Radu , Email:  g_radu2003@yahoo.com , Fax:  +40 247314787 , Adresa internet (URL):  www.cjteleorman.ro , Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2)   Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)   Descriere
II.1.1)   Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supervizare lucrari pentru implementarea proiectului „Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman”
II.1.2)   Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Spitalul Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3)   Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4)   Informatii privind acordul-cadru
II.1.5)   Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Supervizare lucrari pentru „Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman”.
II.1.6)   Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7)   Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8)   Impartire in loturi
Nu
II.1.9)   Vor fi acceptate variante
Nu
II.2)   Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1)   Cantitatea totala sau domeniul
Supervizare lucrari conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 840,336 RON
II.2.2)   Optiuni
Nu
II.3)   Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24  luni incepand de la data atribuirii contractului 
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1)   Conditii referitoare la contract
III.1.1)   Depozite valorice şi garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare în cuantumul de 16.000 lei echivalent 3.718,77 Euro. -Garantia de participare se constituie prin:virament bancar, sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta în original, în cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pâna la data deschiderii ofertelor. - Pentru constituirea garantiei de participare prin ordin de plata contul este: RO19TREZ6065006XXX000168 deschis la Trezoreria Alexandria. Cod de inregistrare fiscala 4652686. Pentru a fi considerata îndeplinita cerinta privind constituirea sub aceasta forma a garantiei de participare, este obligatoriu ca la data deschiderii ofertelor viramentul bancar sa fie confirmat prin extrasul de cont al autoritatii contractante. Conform prevederilor art. 278^1 alin. (1)lit.b) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata, o suma din aceasta valoare, respectiv 4.620,33 lei echivalent 1.073,87 euro. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare emisa în alta limba decât româna va fi prezentata în original si va fi însotita de traducerea autorizata în limba româna.In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea garantiei de participare la 50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004. Cuantumul garantiei de buna executie = 10 % din pretul contractului fara TVA Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50%. Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie se va face in termen de 14 zile de la data îndeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pâna la acea data pretentii asupra ei. Modul de constituire a garantiei de buna executie: -instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conditiile art.90, alin.(1) din cadrul H.G. nr. 925/2006 -prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2)   Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR), Bugetul de stat, Bugetul Consiliului Judetean Teleorman
III.1.3)   Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4)   Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2)   Conditii de participare
III.2.1)   Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ;Se solicita:Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.
Cerinta 2-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Se solicita:Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
-Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia îsi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele – original sau copie „conform cu originalul”;
-Prezentarea Certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele – original sau copie „conform cu originalul”;
Nota: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii directe de la autoritatile competente.
Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Cerinta 3-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12.10.2010;Se solicita:Prezentarea Formularul nr. 14 – Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12.10.2010.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinta 4-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
Se solicita:Prezentarea Formularul nr. 21 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
• Presedinte, Liviu Nicole Dragnea;
• Vicepresedinte, Eugen Ovidiu Vlad;
• Vicepresedinte, Ilie Balan;
• Administrator public al judetului, Mircea Dumitrescu;
• Secretar al judetului, jr. Silvia Oprescu;
• Director Executiv –Directia Managementului Proiectelor cu Finantare Internationala, ing. Bataus Mugur;
• Director executiv – Directia Dezvoltare Locala, ing. Piperea Victor;
• Director executiv adjunct – Directia Economica Buget Finante, ec. Tunaru Florin;
• Director executiv adjunct – Directia Dezvoltare Locala, ing. Pascutu Victorita;
• Director Executiv Adjunct – Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, ing. Sfintes Elena;
• Arhitect Sef, dr. ing. Bortun Valy Luminita. Cerinta nr. 1-pentru persoane juridice/fizice romane:
- Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii , in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul''.Din Certificatul Constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice.
Cerinta nr.2: Pentru persoane juridice/fizice straine: In vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul'', insotite de traducerea autorizata in limba romana.

Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa.
Note:
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
-Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentelor in original/copie legalizata.
III.2.2)   Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) in functie de documentele disponibile ale operatorilor economici ce vor fi prezentate in vederea demonstrarii indeplinirii cerintei de calificare si se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri globale obtinute de operatorul economic in ultimii 3 ani financiari
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie in valoare de minim 1.000.000 lei, adica 232.423 Euro.
III.2.3)   Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind experienta similara
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2
Informatii privind experienta similara
Ofertantul trebuie sa prezinte maxim 3 contracte care sa confirme prestarea, in ultimii 3 ani, de servicii de supraveghere a lucrarilor pentru constructia noua si/sau reabilitarea si/sau modernizarea unor constructii in domeniul constructiilor civile, in valoare de minim 500.000 lei / 116.211 euro.
Cerinta nr. 3
Informatii privind capacitatea profesionala
-Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere
-Lista personalului cheie propus pentr realizarea contractului
-Angajament privind resursele umane

Personalul propus pt. derularea contractului:
1. Expert cheie 1 – Coordonator de echipa;
Calificari si abilitati:
- Diploma de licenta a unei facultati in domeniul ingineriei civile;

2. Expert cheie 2 – Diriginte de santier c-tii
Calificari si abilitati:
- Autorizare diriginte de santier pt. domeniul 2.3./2.4. C-tii civile, industriale si agricole – categoria de importanta A/B;

3. Expert cheie 3 – Diriginte de santier instalatii electrice
Calificari si abilitati:
- Autorizare diriginte de santier pt. domeniul 8.1. Instalatii electrice;

4. Expert cheie 4 – Diriginte de santier instalatii sanitare, termoventilatii
Calificari si abilitati:
-Autorizare diriginte de santier pt. domeniul 8.2.Instalatatii sanitare,termoventilatii
Cerinta nr.4
Informatii privind subcontractantii
III.2.4)   Contracte rezervate
Nu
III.3)   Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1)   Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2)   Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)   Tipul procedurii
IV.1.1)   Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2)   Criterii de atribuire
IV.2.1)   Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2)   Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3)   Informatii administrative
IV.3.1)   Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)   Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3)   Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4)   Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2012 10:00
IV.3.5)   Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6)   Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7)   Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8)   Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2012 11:00
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 74
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)   Contractul este periodic
Nu
VI.2)   Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 3 “Îmbunatatirea infrastructurii sociale”, Domeniul de interventie 3.1 „Reabilitarea si modernizarea infrastructurii serviciilor de sanatate”
Tip de finantareFonduri europene
Fond european:  Programul Operational Regionale
VI.3)   Alte informatii
În cazul în care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi pret, pentru departajare, comisia de evaluare va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis.
VI.4)   Cai de atac
VI.4.1)   Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  030084 , Romania , Tel.  +40 213104641 , Email:  office@cnsc.ro , Fax:  +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL):  http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2)   Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3)   Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, Str. Dunarii, nr. 178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Tel.  +40 247311201-399 , Fax:  +40 247314787 , Adresa internet (URL):  www.cjteleorman.ro
VI.5)   Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 14:12