Anunt de participare numarul 123276/10.06.2011

Operatorii economici inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Detalii procedura
Autoritate contractanta: JUDETUL TELEORMAN
Numar anunt de participare: 123276 / 10.06.2011
Denumire contract: Servicii de promovare, auditare si supervizare lucrari pentru implementarea proiectului „Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman”,Lot 1 – Supervizare lucrari
Stare procedura: In desfasurare
 

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)   Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TELEORMAN
Adresa postala:  str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  VICTORITA PASCUTU , Tel.  0247/421132 , Fax:  0247/421132 , Adresa internet (URL):  www.cjteleorman.ro , Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 74
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 74 , Tel.  0247/311201 int.348 , In atentia:  Gabriela Radu , Fax:  0247/314787
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 74
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 74 , Tel.  0247/311201 int.348 , In atentia:  Gabriela Radu , Fax:  0247/314787
I.2)   Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)   Descriere
II.1.1)   Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de promovare, auditare si supervizare lucrari pentru implementarea proiectului „Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman”,Lot 1 – Supervizare lucrari
II.1.2)   Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Spitalul Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3)   Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4)   Informatii privind acordul-cadru
II.1.5)   Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de promovare, auditare si supervizare lucrari pentru implementarea proiectului „Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman”, Lot 1 – Supervizare lucrari
II.1.6)   Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7)   Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8)   Impartire in loturi
Nu
II.1.9)   Vor fi acceptate variante
Nu
II.2)   Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1)   Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de promovare, auditare si supervizare lucrari pentru implementarea proiectului „Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman”, Lot 1 – Supervizare lucrari, Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 840,336 RON
II.2.2)   Optiuni
Nu
II.3)   Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
84  luni incepand de la data atribuirii contractului 
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1)   Conditii referitoare la contract
III.1.1)   Depozite valorice şi garantii solicitate
Garantia pentru participare este de 16000 lei.Garantia de buna executie este 10% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2)   Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR), Bugetul de stat, Bugetul Consiliului Judetean Teleorman.
III.1.3)   Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4)   Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2)   Conditii de participare
III.2.1)   Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Persoanele juridice/fizice romane -Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip, valabile la data deschiderii ofertelor.Persoanele juridice/fizice straine-Se va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit.Persoane juridice/fizice romane:Certificat de inregistrare (CUI), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Teritorial, Extras din Registrul actionarilor/asociatilor pentru societatile pe actiuni din care sa reiasa care sunt membrii consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii ori asociatii
Persoane juridice /fizice straine:Documente care dovedesc o forma de înregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Extras din Registrul actionarilor/asociatilor pentru societatile pe actiuni
III.2.2)   Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 1.000.000 lei, adica 234.885 Euro
III.2.3)   Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 5 – Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani,Copie a contractelor prezentate in cadrul Formularului nr. 5, Certificate / recomandari emise sau contrasemnate de catre clientul beneficiar.
In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
Lista personalului cheie propus pentru realizarea contractului,Curriculum Vitae pentru personalul de conducere, precum si pentru personalul cheie responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica,Angajament de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre expertii propusi,Angajamentul ofertantului conform caruia, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru realizarea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei
Se solicita:
1.Expert cheie 1 – Lider (Coordonator) de echipa – expert contract
2.Expert cheie 2 – Diriginte de santier constructii
3.Expert cheie 3 – Diriginte de santier instalatii electrice
4.Expert cheie 4 – Diriginte de santier instalatii sanitare, termoventilatii
Pentru a verifica indeplinirea cerintelor, pentru fiecare expert propus ofertantul va depune:
- copii ale diplomelor de studii, autorizatiilor si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;
- copie carte de munca/contract de munca/contract prestari servicii.
Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca suma contractelor de supraveghere a lucrarilor pentru constructia noua si/sau reabilitarea si/sau modernizarea unor constructii in domeniul constructiilor civile, prestate in ultimii 3 ani, a fost in valoare de minim 500.000 lei / 117.443 euro. Expertii-cheie propusi în echipa de proiect trebuie sa detina urmatoarele calificari si experiente profesionale: 1.Expert cheie 1 – Lider (Coordonator) de echipa – expert contract Calificari si abilitati: - Diploma de licenta a unei facultati in domeniul ingineriei civile; Experienta profesionala generala: - Minim 4 ani experienta generala in domeniul constructiilor civile; Experienta profesionala specifica: - minim 2 ani experienta in calitate de coordonator (lider) de echipa / sef de proiect / manager de proiect in contracte in domeniul ingineriei civile; 2.Expert cheie 2 – Diriginte de santier constructii Calificari si abilitati: - Diploma de licenta a unei facultati in domeniul ingineriei civile; - autorizare diriginte de santier pentru domeniul Constructii civile, industriale si agricole – categoria de importanta A/B Experienta profesionala: - Minim 4 ani experienta in domeniul constructiilor civile; 3.Expert cheie 3 – Diriginte de santier instalatii electrice Calificari si abilitati: - Diploma de licenta a unei facultati in domeniul instalatiilor sau ingineriei electrice; - autorizare diriginte de santier pentru domeniul Instalatii electrice Experienta profesionala: - Minim 4 ani experienta in domeniul instalatiilor electrice; 4.Expert cheie 4 – Diriginte de santier instalatii sanitare, termoventilatii Calificari si abilitati: - Diploma de licenta a unei facultati in domeniul instalatiilor sau ingineriei civile; - autorizare diriginte de santier pentru domeniul Instalatii sanitare, termoventilatii Experienta profesionala: - Minim 4 ani experienta in domeniul constructiilor ;
III.2.4)   Contracte rezervate
Nu
III.3)   Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1)   Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2)   Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)   Tipul procedurii
IV.1.1)   Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2)   Criterii de atribuire
IV.2.1)   Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2)   Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3)   Informatii administrative
IV.3.1)   Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)   Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3)   Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4)   Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2011 10:00
IV.3.5)   Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6)   Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7)   Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.10.2011
IV.3.8)   Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 74.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)   Contractul este periodic
Nu
VI.2)   Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 3 “Îmbunatatirea infrastructurii sociale” Domeniul de interventie 3.1 „Reabilitarea si modernizarea infrastructurii serviciilor de sanatate”
Tip de finantareCofinantare
VI.3)   Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP.
VI.4)   Cai de atac
VI.4.1)   Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  030084 , Romania , Tel.  021 310.46.41 , Email:  office@cnsc.ro , Fax:  021 310.46.42 , Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2)   Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3)   Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Tel.  0247/311201, int.399
VI.5)   Data expedierii prezentului anunt
03.06.2011 16:05