Anunt de participare numarul 113309/23.12.2010

Operatorii economici inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Detalii procedura
Autoritate contractanta: JUDETUL TELEORMAN
Numar anunt de participare: 113309 / 23.12.2010
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ,, Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria,judetul Teleorman ”
Stare procedura: In desfasurare
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
 
Anunt de intentie
Numar anunt: 18410
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul ,,Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman''
Data publicare: 03.11.2010

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)   Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TELEORMAN
Adresa postala:  str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  VICTORITA PASCUTU , Tel.  0247/421132 , Fax:  0247/421132 , Adresa internet (URL):  www.cjteleorman.ro , Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 68
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 68 , Tel.  0247/313034 , In atentia:  Bataus Mugur , Email:  mugur_bataus@yahoo.com , Fax:  0247/314787
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 68
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 68 , Tel.  0247/311201 int.343 , In atentia:  Radu Gabriela , Fax:  0247/314787
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 68
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 68 , Tel.  0247/311201 int.343 , In atentia:  Radu Gabriela , Fax:  0247/314787
I.2)   Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)   Descriere
II.1.1)   Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru proiectul ,, Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria,judetul Teleorman ”
II.1.2)   Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: mun.Alexandria, jud.Teleorman
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3)   Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4)   Informatii privind acordul-cadru
II.1.5)   Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru proiectul ,, Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria,judetul Teleorman ”.
II.1.6)   Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7)   Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8)   Impartire in loturi
Nu
II.1.9)   Vor fi acceptate variante
Nu
II.2)   Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1)   Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa lucrari de reabilitare ,,Spital Judetean de Urgenta Alexandria,judetul Teleorman ”.
Valoarea estimata fara TVA: 57,965,203 RON
II.2.2)   Optiuni
Nu
II.3)   Durata contractului sau termenul pentru finalizare
23  luni incepand de la data atribuirii contractului 
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1)   Conditii referitoare la contract
III.1.1)   Depozite valorice şi garantii solicitate
Garantia pentru participare este 1000000 lei.Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2)   Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR),Bugetul de stat, Bugetul Consiliului Judetean Teleorman
III.1.3)   Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform prevederilor art.44 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4)   Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2)   Conditii de participare
III.2.1)   Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic,Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat. Persoanele juridice romane -Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip,valabile la data deschiderii ofertelor.Persoanele juridice straine:Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006,orice document considerat edificator, din acest punct de vedere.Persoane juridice/fizice române-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
- Extras din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni din care sa reiasa care sunt membrii consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii ori asociatii
-sau autorizatie de functionare/altele echivalente
Persoane juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
- Extras din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni
III.2.2)   Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
-Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 vizate si inregistrate de organele competente.
- rezultatele exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) sa fie pozitive
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- indicatorul de lichiditate generala la data 31.12.2009 (active circulante / datorii curente x 100) >= 100%; sustinerea financiara a lucrarii – In vederea demonstrarii capacitatii financiare se solicita operatorului economic dovezi ale accesului sau disponibilitati la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare în valoare de minim 20% din valoarea estimata a contractului ,pentru o perioada de 4 luni. -Cifra de afaceri medie anuala pe anii (2007,2008,2009) trebuie sa fie de min. 100.000.000 lei, adica 23.444.460 euro
III.2.3)   Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. La contractele prezentate in lista se vor prezenta pentru fiecare, in copie, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandarea din partea beneficiarului/clientului vizata de I.S.C./document constatator.
Informatii referitoare la personal
Se solicita:
- Sef punct de lucru
- Responsabil tehnic cu executia
- Responsabil instalatii termice si sanitare
- Responsabil instalatii electrice
- Responsabil Siguranta si securitatea muncii
CV-uri, declaratia de disponibilitate,Angajament privind resursele umane, ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
- Operatorul va face dovada detinerii utilajelor mentionate prin documente justificative (facturi, acte de proprietate, alt tip de contracte, registrul inventar al mijloacelor fixe si obiectelor de inventar,etc) Pentru utilajele minim solicitate inchiriate se va prezenta contract de inchiriere
-autorizatia I.S.C.I.R. CR4 pentru montare conducte metalice pentru fluide sub presiune in termen de valabilitate
-atestat tip B-A.N.R.E. pentru executie de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0,4 kv in termen de valabilitate
Informatii privind subcontractantii
ISO 9001,ISO 13485,ISO 14001,OHSAS 18001 si SA 8000-sau certificate echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani contracte de lucrari de consolidari ,reabilitari sau constructii noi pentru constructii civile dupa cum urmeaza: - un contract similar cu o valoare de minim 50.000.000 lei adica 11.722.230 euro, fara TVA sau maxim 3 contracte similare a caror valoare însumata sa fie de minim 50.000.000 lei adica 11.722.230 euro, fara TVA. Se solicita: - Sef punct de lucru- inginer/subinginer cu studii superioare în domeniul constructiilor si cu experienta în lucrari de constructii civile si/sau industriale de cel putin 10 ani. - Responsabil tehnic cu executia - inginer în domeniul constructii, atestat profesional de institutiile abilitate, în domeniul constructii civile valabil la data deschiderii ofertei si experienta similara de cel putin 5 ani - Responsabil instalatii termice si sanitare - inginer/subinginer specialitatea instalatii termice si sanitare cu experienta în domeniu de minim 5 ani -Responsabil instalatii electrice - inginer/subinginer specialitatea instalatii electrice, cu experienta în domeniu de minim 5 ani - Responsabil Siguranta si securitatea muncii autorizat Se solicita conform proiectului tehnic urmatoarele utilaje: Motocompr cu 2 ciocane de abataj 4,0-5,9 mc/min =1buc. Macara de fereastra 0,15tf =1 buc. Vibrator de ext act.electric 0,25-1,1kw =1 buc. Autolab.mobil pt.verificari electrice pe auto 3t=1 buc. Bob elevator mobil cu electromotor de 4,5 kw=1 buc. Mas.automata de taiat si indret.ot.bet.act.el. D=3-20mm 5-10 =1 buc. Ferastrau mecanic cu lant tip drujba-6u 3cp =1 buc. Masina de fasonat otel-beton d = pina la 40mm 2,2kw =1 buc. Schela metalica tubulara de exterior 11-13,5t =1 buc. Autobetoniera de 5,5mc=1 buc. Autobasculanta 16 to=1 buc.
III.2.4)   Contracte rezervate
Nu
III.3)   Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1)   Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2)   Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)   Tipul procedurii
IV.1.1)   Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2)   Criterii de atribuire
IV.2.1)   Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 50 %
Descriere: Componenta financiara
2. Punctaj tehnic 50 %
Descriere:
IV.2.2)   Se va organiza o licitatie electronica
Da
Imbunatatirea ofertelor prin licitatia electronica se face intr-o singura runda de o zi.
IV.3)   Informatii administrative
IV.3.1)   Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)   Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S214-328312 din 04.11.2010
IV.3.3)   Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4)   Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2011 10:00
IV.3.5)   Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6)   Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7)   Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.05.2011
IV.3.8)   Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 68.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)   Contractul este periodic
Nu
VI.2)   Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Regional, 2007 - 2013 Axa prioritara 3 ”Imbunatatirea infrastructurii sociale” Domeniu de interventie : „Reabilitarea si modernizarea infrastructurii serviciilor de sanatate ” COD SMIS proiect 11216
Tip de finantareCofinantare
VI.3)   Alte informatii
Avand in vedere dimensiunile mari ale fisierelor continand planse, din motive tehnice sunt atasate numai o parte din fisiere (parte scrisa) la prezentul anunt de participare.Autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator economic care inainteaza o solicitare in acest sens, fisierele neatasate, pe suport magnetic, conform art.40 alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4)   Cai de atac
VI.4.1)   Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  030084 , Romania , Tel.  021 310.46.41 , Email:  office@cnsc.ro , Fax:  021 310.46.42 , Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel sectia contencios –administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 4 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  050081 , Romania
VI.4.2)   Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3)   Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Tel.  0247/311201, int.399
VI.5)   Data expedierii prezentului anunt
22.12.2010 15:17