Anunt de participare numarul 17094/05.06.2007

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)   Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN
Adresa postala:  str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  VICTOR PIPEREA , Tel.  0247/314415 , Email:  pipereav@cjteleorman.ro , Fax:  0247/314415 , Adresa internet (URL):  www.cjteleorman
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Serviciul achizitii publice
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Serviciul achizitii publice, camera 77 , Tel.  0247/314315 int.353 , In atentia:  Pascutu Victorita , Fax:  0247/314415
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Serviciul achizitii publice
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Serviciul achizitii publice, camera 62 , Tel.  0247/311201 int.337 , In atentia:  Horga Mariana , Fax:  0247/314415
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Serviciul achizitii publice
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Serviciul achizitii publice, camera 62 , Tel.  0247/311201 int.337 , In atentia:  Horga Mariana , Fax:  0247/314415
I.2)   Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)   Descriere
II.1.1)   Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea si distributia pachetului ,,lapte-corn'' pentru elevii din clasele I-IV din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore pentru anul scolar 2007-2008
II.1.2)   Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilor
Produse
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile si gradinitele din judetul Teleorman.
II.1.3)   Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4)   Informatii privind acordul-cadru
II.1.5)   Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea si distributia pachetului ,,lapte-corn'' pentru elevii din clasele I-IV din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore pentru anul scolar 2007-2008
II.1.6)   Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate
15811000-6 - Produse de panificatie
II.1.7)   Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8)   Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9)   Vor fi acceptate variante
Nu
II.2)   Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1)   Cantitatea totala sau domeniul
Lot.1 – numar total de copii=7.216 Lot.2 – numar total de copii=6.916 Lot.3 – numar total de copii=3.912 Lot.4 – numar total de copii=4.580 Lot.5 – numar total de copii=3.170
Valoarea estimata fara TVA: 3,927,137 RON
II.2.2)   Optiuni
Nu
II.3)   Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.09.2007 pana la 13.06.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1)   Conditii referitoare la contract
III.1.1)   Depozite valorice şi garantii solicitate
Garantia pentru participare:LOT 1 =6.000 lei, LOT 2 =5.500 lei, LOT 3 = 3.000 lei, LOT 4 = 3.500 lei, LOT 5 = 2.500 lei Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2)   Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3)   Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art.44 din O.U.G. 34/2006.
III.1.4)   Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2)   Conditii de participare
III.2.1)   Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 insotita de confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat. Persoane juridice/fizice romane:Certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile înainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii sau autorizatie de functionare/altele echivalente Persoane juridice /fizice straine:Documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2)   Capacitatea economica si financiara
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3)   Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. - dovada ca dispune de mijloace de transport si distributie. - dovada ca dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate si de panificatie la temperatura indicata de producator. Informatii referitoare la personal, Informatii privind subcontractantii, ISO 9001- Se vor accepta si certificate echivalente
III.2.4)   Contracte rezervate
Nu
III.3)   Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1)   Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2)   Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)   Tipul procedurii
IV.1.1)   Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2)   Criterii de atribuire
IV.2.1)   Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2)   Se va organiza o licitatie electronica
Da
Imbunatatirea ofertelor conform invitatiilor de participare transmise ofertantilor admisi.
IV.3)   Informatii administrative
IV.3.1)   Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)   Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3)   Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4)   Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 10:00
IV.3.5)   Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6)   Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7)   Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.09.2007
IV.3.8)   Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2007 11:00
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 63.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)   Contractul este periodic
Nu
VI.2)   Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3)   Alte informatii
VI.4)   Cai de atac
VI.4.1)   Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel sectia contencios –administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 4 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  050081 , Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  030084 , Romania , Tel.  (+4) 021 310.46.41 , Email:  office@cnsc.ro , Fax:  (+4) 021 310.46.42 , Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2)   Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3)   Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Tel.  0247/311201, int.384
VI.5)   Data expedierii prezentului anunt
31.05.2007 17:09