Anunt de participare numarul 10702/19.04.2007

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)   Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN
Adresa postala:  str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  VICTOR PIPEREA , Tel.  0247/314415 , Email:  pipereav@cjteleorman.ro , Fax:  0247/314415 , Adresa internet (URL):  www.cjteleorman
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Serviciul achizitii publice, camera 77
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Serviciul achizitii publice, camera 77 , Tel.  0247/311201 int.353 , In atentia:  Pascutu Victorita , Fax:  0247/314415
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Serviciul achizitii publice, camera 77
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Serviciul achizitii publice, camera 77 , Tel.  0247/311201 int.353 , In atentia:  Pascutu Victorita , Fax:  0247/314415
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Serviciul achizitii publice, camera 77
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Tel.  0247/311201 int.353 , In atentia:  Pascutu Victorita , Fax:  0247/314415
I.2)   Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)   Descriere
II.1.1)   Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui împrumut intern , pe termen lung
II.1.2)   Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: judetul Teleorman
II.1.3)   Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4)   Informatii privind acordul-cadru
II.1.5)   Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui împrumut intern, pe termen lung, pentru finantarea unor lucrari de investitii publice de interes judetean - 40000000 lei, pe o durata de minim 20 ani.
II.1.6)   Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit
II.1.7)   Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8)   Impartire in loturi
Nu
II.1.9)   Vor fi acceptate variante
Nu
II.2)   Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1)   Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui împrumut intern , pe termen lung,pentru finantarea unor lucrari de investitii publice de interes judetean - 40000000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 85,200,000 RON
II.2.2)   Optiuni
Nu
II.3)   Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240  luni incepand de la data atribuirii contractului 
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1)   Conditii referitoare la contract
III.1.1)   Depozite valorice şi garantii solicitate
Garantia pentru participare este de 200000 lei.Garantia de buna executie este de 0,5% din valoarea contractului.
III.1.2)   Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al judetului.
III.1.3)   Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art.44 din O.U.G. nr.34/2006.
III.1.4)   Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractarea imprumutului se va putea face numai in urma aprobarii Consiliului Judetean Teleorman si obtinerii avizului Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale in baza prevederilor H.G. nr.9/2007.
III.2)   Conditii de participare
III.2.1)   Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din ordonanta insotita de confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare emisa de BNR, valabila pentru anul 2007; Persoane juridice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare; Conform art.2, pct.7, din Legea Datoriei publice nr. 313/2004, imprumuturile interne sunt imprumuturi contractate direct de la persoane juridice rezidente in Romania.In acest sens se vor prezenta documente doveditoare.
III.2.2)   Capacitatea economica si financiara
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani.
III.2.3)   Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani, de acordare credite autoritatilor administratiei publice locale.
III.2.4)   Contracte rezervate
Nu
III.3)   Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1)   Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2)   Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)   Tipul procedurii
IV.1.1)   Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2)   Criterii de atribuire
IV.2.1)   Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii Pondere
1 Dobanzi 75 %
2 Comision de acordare credit 5 %
3 Comision de administrare la sold 6 %
4 Comision de neutilizare 1 %
5 Comision de rambursare anticipata 1 %
6 Comision analiza documentatie credit 1 %
7 Alte comisioane 2 %
8 Perioada de gratie 5 %
9 Cota minima de participare cu surse proprii solicitata beneficiarului 2 %
10 Durata imprumutului 2 %
IV.2.2)   Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3)   Informatii administrative
IV.3.1)   Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)   Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3)   Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise de la Serviciul achizitii publice, camera 77 si achitarea contravalorii documentatiei la casieria institutiei.
IV.3.4)   Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2007 10:00
IV.3.5)   Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6)   Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7)   Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.09.2007
IV.3.8)   Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2007 11:00
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 63.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)   Contractul este periodic
Nu
VI.2)   Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3)   Alte informatii
VI.4)   Cai de atac
VI.4.1)   Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel sectia contencios –administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 4 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  050081 , Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, sector 3 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  030081 , Romania , Tel.  3104641 , Email:  office@cnsc.ro , Fax:  3104641 , Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2)   Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3)   Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Tel.  0247/311201, int.384
VI.5)   Data expedierii prezentului anunt
18.04.2007 15:22