Anunt de participare numarul 132932/08.02.2012


 

Operatorii economici inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
 
Detalii procedura
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL TELEORMAN
Numar anunt de participare: 132932 / 08.02.2012
Denumire contract: Executie lucrari pentru proiectul Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman
Stare procedura: In desfasurare
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
 
 

 

 
 
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)   Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
 
JUDETUL TELEORMAN
Adresa postala:  str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria , Localitatea:  Alexandria , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, cam 74 , Tel.  +40 247311201/+40 247317432-348/+40 247313034 , In atentia:  ing. Radu Gabriela , Email:  g_radu2003@yahoo.com , Fax:  +40 247314787 , Adresa internet (URL):  www.cjteleorman.ro , Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
 
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN
Adresa postala:  str. Dunarii, Nr.178 , Localitatea:  ALEXANDRIA , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Directia Dezvoltare Locala, cam. 53 , Tel.  +40 247311201-394 , In atentia:  ec.Pena Elena , Fax:  +40 247421132 , Adresa internet (URL):  www.cjteleorman.ro
 
 
 
 
 
 
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN
Adresa postala:  str. Dunarii, Nr.178 , Localitatea:  ALEXANDRIA , Cod postal:  140047 , Romania , Punct(e) de contact:  Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, cam. 74 , Tel.  +40 247311201/+40 247317432-348 , In atentia:  Radu Gabriela , Fax:  +40 247314787 , Adresa internet (URL):  www.cjteleorman.ro
I.2)   Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
 
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
  Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
  Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)   Descriere
II.1.1)   Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
  Executie lucrari pentru proiectul Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman
II.1.2)   Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
 
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Jud. Teleorman, Mun. Alexandria, str. Libertatii, nr.1
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3)   Anuntul implica
  Un contract de achizitii publice
II.1.4)   Informatii privind acordul-cadru
II.1.5)   Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
  - Executie lucrari de constructii si instalatii
- Achizitie si montaj masini, utilaje si instalatii pentru ocrotirea sanatatii
- Pregatirea personalului
- Probe tehnologice si teste
II.1.6)   Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
 
45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7)   Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
  Da
II.1.8)   Impartire in loturi
  Nu
   
II.1.9)   Vor fi acceptate variante
  Nu
II.2)   Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1)   Cantitatea totala sau domeniul
  Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman
 
Valoarea estimata fara TVA: 53,980,661 RON
II.2.2)   Optiuni
  Nu
II.3)   Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
  24  luni incepand de la data atribuirii contractului 
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1)   Conditii referitoare la contract
III.1.1)   Depozite valorice şi garantii solicitate
  Ofertantul va constitui o garantie pentru participare în cuantumul de 1.000.000 lei, echivalent 232.423 euro.Garantia de participare se constituie prin:virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pâna la data deschiderii ofertelor. Pentru constituirea garantiei de participare prin ordin de plata contul este: RO19TREZ6065006XXX000168 deschis la Trezoreria Alexandria. Cod de inregistrare fiscala 4652686. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 180 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Conform prevederilor art. 278^1 alin. (1), lit.d) din O.U.G. nr. 34/2006, in cazul unei contestatii, in masura in care C.N.S.C o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 11.879,80 lei , echivalent 2.761,10 euro. Cuantumul garantiei de buna executie = 10 % din pretul contractului fara TVA .Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie se va face dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, în termen de 14 zile de la data încheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pâna la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala. Modul de constituire a garantiei de buna executie: retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor art.90 alin.(3) din H.G.nr.925/2006 modificat prin H.G. nr.1045/2011.
III.1.2)   Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
  - Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR), - Bugetul de stat , - Bugetul propriu al judetului Teleorman
III.1.3)   Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
  Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Trebuie prezentat un acord de asociere Formular ANEXA nr.44.
III.1.4)   Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
  Nu
III.2)   Conditii de participare
III.2.1)   Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
  Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
  Cerinta nr. 1-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Ofertantul trebuie sa completeze formularul ANEXA nr.10.1
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular
Cerinta nr. 2-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Ofertantul trebuie sa completeze formularul ANEXA nr.10.2
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle în situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Tertul sustinator trebuie sa completeze Formular nr.10.4
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia îsi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul
NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora , autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Cerinta nr. 3-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul ANEXA nr. 62
In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
Cerinta nr. 4-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul ANEXA nr.10.3
In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
Deasemenea , in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.
Lista cu persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea:
Functia detinuta Nume, prenume
Presedinte Liviu Nicolae Dragnea
Vicepresedinti Eugen Ovidiu Vlad,Ilie Balan
Administrator public al judetului Mircea Dumitrescu
Secretar al judetului jr.Silvia Oprescu
Director executiv – Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala ing.Bataus Mugur
Director executiv – Directia Dezvoltare Locala ing. Piperea Victor
Director executiv adjunct – Directia Economica Buget Finante ec.Tunaru Florin
Director executiv adjunct – Directia Dezvoltare Locala ing. Pascutu Victorita
Director executiv adjunct - Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala ing.Sfintes Elena
Arhitect Sef dr.ing.Bortun Valy Luminita Cerinta nr. 1-Pentru persoane juridice romane:Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor
Din Certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice
Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata ,,conform cu originalul”
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document .

NOTA: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ca acesta sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator ORC in original sau copie legalizata
Cerinta nr. 2-Pentru persoane juridice straine:In vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.
Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa.
Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Ofertantii – persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular nr 12 D) prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz:
a) Ca inantea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania
b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania
c) Ca inantea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice straine se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania
In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formular
NOTA
Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii si a inregistrarii fiscale in Romania a liderului de asociere, in cazul in care acesta este persoana juridica straina
III.2.2)   Capacitatea economica si financiara
  Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
  Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii ,,Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman” pentru o perioada de 4 luni in suma impusa de 8.996.776 lei
Cerinta nr. 2
- Se vor prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant înregistrate la organele competente pe anii 2008, 2009 si 2010.
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus privind cifra de afaceri si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010 si 2009.
Cerinta nr. 3-Informatii privind cifra de afaceri
Cerinta minima
Media cifrei de afaceri globale pe anii 2008, 2009 si 2010 trebuie sa fie minim de 100.000.000 lei.
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010 si 2009
III.2.3)   Capacitatea tehnica
  Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
  Cerinta nr. 1-Lista lucrarilor executate în ultimii 5 ani, însotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.
Cerinta nr. 2-Prezentarea de informatii privind experienta similara.Se solicita ofertantului sa confirme executarea de lucrari in ultimii 5 ani:cel putin a unui contract de lucrari de constructii civile in valoare de minim 53.000.000 lei, fara TVA, cuprins in Formular ANEXA nr. 16 SAU a maxim trei contracte de lucrari de constructii civile a caror valoare cumulata sa fie de minim 53.000.000 lei, fara TVA, cuprinse in Formular ANEXA nr. 16.Cei cinci ani se calculeaza anterior datei de depunere a ofertelor si pana la aceasta.Pentru demonstrarea experientei similare se accepta si documente din care sa rezulte executarea de lucrari a caror valoare este conform pragului minim solicitat (pot fi lucrari receptionate partial care sunt însotite de p.v. de receptie partiala; sau lucrari receptionate însotite de p.v. la terminarea lucrarilor; sau lucrari receptionate însotite de p.v. de receptie finala.
Cerinta nr. 3
-Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere, in ultimii 3 ani
-Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului
-Angajament privind resursele umane
Personalul propus pentru derularea contractului trebuie sa aiba minim 3 ani activitate efectiva in domeniul c-tiilor civile:Director de proiect – inginer c-tii civile si industriale;Sef santier - inginer c-tii civile si industriale; Responsabil protectia muncii autorizat cf. Legii nr. 319/2006 (nu trebuie sa intruneasca cerinta de a avea minim 3 ani de activitate efectiva in domeniul constructiilor civile);Inginer coordonator consolidare structuri (rezistenta) - inginer c-tii civile si industriale;Inginer coordonator lucrari de instalatii- inginer c-tii civile si industriale, specialitatea instalatii pt. constructii;Responsabil tehnic cu executia- atestat de catre M.D.R.T cf. Legii nr. 10/1995.O persoana nu poate indeplini in mod cumulativ mai multe functii.
Cerinta nr. 4-Informatii privind masurile de protectie a mediului
Se solicita certificarea conform standardului ISO 14001 sau echivalent
Cerinta nr. 5-O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari
Cerinta nr. 6-Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
Cerinta nr. 1-Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii pentru lucrari de constructii si instalatii, conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4)   Contracte rezervate
 
Nu
III.3)   Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1)   Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
 
Nu
III.3.2)   Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
  Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)   Tipul procedurii
IV.1.1)   Tipul procedurii
  Licitatie deschisa
IV.2)   Criterii de atribuire
IV.2.1)   Criterii de atribuire
 
Pretul cel mai scazut
IV.2.2)   Se va organiza o licitatie electronica
  Da
  Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze:in cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele financiare, depuse anterior organizarii acestei faze;licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei licitatiei electronice. In cazul in care operatorul economic, declarat admis si inregistrat in SEAP, nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze si care a fost introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta. Numarul de runde ale licitatiei electronice:1 Durata unei runde:1 (una) zi
IV.3)   Informatii administrative
IV.3.1)   Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
  9148 / 23.09.2010
IV.3.2)   Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
  Nu
IV.3.3)   Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
 
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2012 16:00
 
Documente de plata: NU
IV.3.4)   Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
  26.03.2012 16:00
IV.3.5)   Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6)   Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
 
Romana
  Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7)   Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
  180 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8)   Conditii de deschidere a ofertelor
  Data: 27.03.2012 10:00
  Locul: Consiliul Judetean Teleorman , camera 37.
  Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
  Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)   Contractul este periodic
  Nu
VI.2)   Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
  Da
  Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Regional, 2007 – 2013, Axa prioritara 3 ”Imbunatatirea infrastructurii sociale” Domeniu de interventie: „Reabilitarea si modernizarea infrastructurii serviciilor de sanatate ”
  Tip de finantare Fonduri europene
Fond european:  Programul Operational Regionale
VI.3)   Alte informatii
  La IV.2.2)se adauga:In sensul evitarii ofertelor financiare subevaluate si nerealiste in cadrul rundei stabilite pt. licitatia electronica operatorii economici vor licita doar in sensul diminuarii cotelor procentuale referitoare la cheltuieli indirecte si profit. Nu se vor admite modificari de valori aferente cheltuielilor directe (material, manopera, utilaj, transport).Daca la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza finala a procedurii de atribuire, doua sau mai multe oferte au preturi egale, atunci pentru departajare comisia de evaluare va stabili ca fiind casigatoare oferta al carei pret de pornire a fost cel mai mic.Daca si preturile de pornire au fost egale, comisia de evaluare va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financira in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Dupa incheierea rundei de reofertare, se solicita operatorului economic situat pe primul loc, conform clasamentului afisat de operatorul SEAP, sa transmita autoritatii contractante formularul de oferta ,centralizatoarele de preturi,precum si celelalte formulare in care sunt prevazute preturile ce compun valoarea totala.
VI.4)   Cai de atac
VI.4.1)   Organism competent pentru caile de atac
 
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  030084 , Romania , Tel.  +40 213104641 , Email:  office@cnsc.ro , Fax:  +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL):  http://www.cnsc.ro
  Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2)   Utilizarea cailor de atac
  Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
  Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3)   Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
 
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN - Servicul juridic si contencios
Adresa postala:  str. Dunarii, Nr.178 , Localitatea:  ALEXANDRIA , Cod postal:  140047 , Romania , Tel.  +40 247311201/+40 247317432-399 , Adresa internet (URL):  www.cjteleorman.ro
VI.5)   Data expedierii prezentului anunt
  03.02.2012 14:37