|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
|
|
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN
|
Adresa postala:
str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria
,
Localitatea:
Alexandria
,
Cod postal:
140047
,
Romania
,
Punct(e) de contact:
VICTOR PIPEREA
,
Tel.
0247/314415
,
Email:
pipereav@cjteleorman.ro
,
Fax:
0247/314415
,
Adresa internet (URL):
www.cjteleorman.ro
|
|
|
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
|
Serviciul achizitii publice, camera 77
|
Adresa postala:
Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178
,
Localitatea:
Alexandria
,
Cod postal:
140047
,
Romania
,
Punct(e) de contact:
Serviciul achizitii publice, camera 77
,
Tel.
0247/311201 int.353
,
In atentia:
Pascutu Victorita
,
Fax:
0247/314415
|
|
Caietul
de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru
dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute
la:
|
Serviciul achizitii publice, camera 62
|
Adresa postala:
Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178
,
Localitatea:
Alexandria
,
Cod postal:
140047
,
Romania
,
Punct(e) de contact:
Serviciul achizitii publice, camera 62
,
Tel.
0247/311201 int.337
,
In atentia:
Pirea Danut
,
Fax:
0247/314415
|
|
|
|
|
|
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
|
Serviciul achizitii publice, camera 62
|
Adresa postala:
Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178
,
Localitatea:
Alexandria
,
Cod postal:
140047
,
Romania
,
Punct(e) de contact:
Serviciul achizitii publice, camera 62
,
Tel.
0247/311201 int.337
,
In atentia:
Pirea Danut
,
Fax:
0247/314415
|
|
|
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
|
|
Autoritate regionala sau locala
|
Activitate (activitati)
|
- Servicii generale ale administratiilor publice
|
|
|
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
|
|
Nu
|
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
II.1) |
Descriere
|
II.1.1) |
Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
|
|
Inchiriere
mijloace de mecanizare (utilaje) si mijloace de transport,
achizitionare de materiale chimice si antiderapante, carburanti si
lubrifianti pentru activitatea de prevenirea si combaterea înzapezirii
drumurilor judetene si personalul deservent ce urmeaza sa participe la
actiuni specifice activitatii, pentru iarna 2007-2008
|
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
|
Servicii
|
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
|
Locul principal de prestare: Drumurile judetene din judetul Teleorman.
|
|
|
II.1.3) |
Anuntul implica
|
|
Un contract de achizitii publice
|
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru
|
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
|
Inchiriere
mijloace de mecanizare (utilaje) si mijloace de transport,
achizitionare de materiale chimice si antiderapante, carburanti si
lubrifianti pentru activitatea de prevenirea si combaterea înzapezirii
drumurilor judetene si personalul deservent ce urmeaza sa participe la
actiuni specifice activitatii, pentru iarna 2007-2008
|
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
|
90212000-6 - Servicii de deszapezire
|
|
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
|
Nu
|
II.1.8) |
Impartire in loturi
|
|
Nu
|
|
|
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante
|
|
Nu
|
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului
|
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul
|
|
Prestatii
servicii conform prevederilor Ordinului nr. 1265 din 17/04/2006
publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 476 din 01/06/2006 pentru
aprobarea reglementarii tehnice "Normativ privind prevenirea si
combaterea înzapezirii drumurilor publice", indicativ AND 525-2005
|
|
Valoarea estimata fara TVA:
7,253,400
RON
|
|
II.2.2) |
Optiuni
|
|
Nu
|
II.3) |
Durata contractului sau termenul pentru finalizare
|
|
Incepand de la 01.11.2007 pana la 14.03.2008
|
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
III.1) |
Conditii referitoare la contract
|
III.1.1) |
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
|
Garantia pentru participare este de 80000 lei.Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA.
|
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
|
Bugetul propriu al judetului.
|
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
|
Conform prevederilor art.44 din O.U.G. nr.34/2006.
|
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
|
Nu
|
III.2) |
Conditii de participare
|
III.2.1) |
Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
Declaratie
privind eligibilitatea, declaratie privind neîncadrarea în prevederile
art. 181 din OUG nr. 34/2006 insotita de confirmarea privind plata
taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat. Persoane juridice romane -Certificat constatator emis, cu cel
mult 30 de zile înainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul
Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul teritorial, din care sa
rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului
procedurii.
Persoane juridice straine-Documente care dovedesc o forma de înregistrare.
|
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara
|
|
|
|
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente;
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2003,2004,2005) trebuie sa fie de min. 21000000 lei , adica 6337518 euro.
|
III.2.3) |
Capacitatea tehnica
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
Lista
principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani in care sa existe
cel putin un contract cu acelasi tip de servicii care din punct de
vedere valoric sa fie de cel putin 2100000 lei adica 633752 euro;
Informatii referitoare la personal;
Informatii referitoare la utilaje;
ISO 9001 si ISO 14001 - Se vor accepta si certificate echivalente.
|
III.2.4) |
Contracte rezervate
|
|
|
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de servicii
|
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|
|
III.3.2) |
Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor
respective
|
|
Nu
|
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
IV.1) |
Tipul procedurii
|
IV.1.1) |
Tipul procedurii
|
|
Licitatie deschisa
|
IV.2) |
Criterii de atribuire
|
IV.2.1) |
Criterii de atribuire
|
|
|
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica
|
|
Nu
|
IV.3) |
Informatii administrative
|
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
|
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
|
Da
|
|
Anunt de intentie
|
|
Numarul anuntului in JO: 2007/S95-116880 din 19.05.2007
|
IV.3.3) |
Conditii
de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu
exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog
competitiv)
|
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente:
12.09.2007 16:00
|
|
Documente de plata:
DA
|
Pretul: 10 RON
|
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise si achitarea contravalorii documentatiei de atribuire la casieria institutiei.
|
|
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
|
17.09.2007 10:00
|
IV.3.5) |
Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
|
IV.3.6) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
|
|
IV.3.7) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
|
Pana la:
17.12.2007
|
IV.3.8) |
Conditii de deschidere a ofertelor
|
|
Data:
17.09.2007 11:00
|
|
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 63
|
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor:
da
|
|
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
|
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
VI.1) |
Contractul este periodic
|
|
Nu
|
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
|
|
Nu
|
VI.3) |
Alte informatii
|
VI.4) |
Cai de atac
|
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac
|
|
Curtea de apel sectia contencios –administrativ si fiscal
|
Adresa postala:
Splaiul Independentei, nr.5, sector 4
,
Localitatea:
Bucuresti
,
Cod postal:
050081
,
Romania
|
|
|
Organism competent pentru procedurile de mediere
|
|
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
|
Adresa postala:
Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3
,
Localitatea:
Bucuresti
,
Cod postal:
030084
,
Romania
,
Tel.
021 310.46.41
,
Email:
office@cnsc.ro
,
Fax:
021 310.46.42
,
Adresa internet (URL):
www.cnsc.ro
|
|
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac
|
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
|
Serviciul juridic si contencios
|
Adresa postala:
Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178
,
Localitatea:
Alexandria
,
Cod postal:
140047
,
Romania
,
Tel.
0247/311201, int.334
|
|
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt
|
|
10.08.2007 14:39
|