|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de
contact: |
|
JUDETUL
TELEORMAN |
Adresa
postala: str.Dunarii,
nr.178, mun.Alexandria , Localitatea:
Alexandria
, Cod
postal: 140047
, Romania
, Punct(e)
de contact: Directia Managementul Proiectelor cu
Finantare Internationala , cam 78 , Tel.
+40 247311201/ +40 247317432-354 ,
In
atentia: Bataus Mugur , Email:
pascutu@cjteleorman.ro , Fax:
+40 247314787 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro , Adresa
profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
| |
|
Adresa de la care se pot obtine
informatii suplimentare: |
Punctul (punctele) de contact mentionat(e)
anterior |
Caietul de sarcini si documentele
suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv
si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
|
JUDETUL
TELEORMAN prin Consiliul Judetean Teleorman
|
Adresa
postala: str.
Dunarii, Nr.178 , Localitatea:
ALEXANDRIA
, Cod
postal: 140047
, Romania
, Punct(e)
de contact: Directia Managementul Proiectelor cu
Finantare Internationala, cam 74 , Tel.
+40 247311201/ +40 247317432-348
, In
atentia: Chivu Rodica , Fax:
+40 247314787 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
| |
|
|
|
|
Ofertele sau solicitarile de participare
trebuie transmise la: |
JUDETUL
TELEORMAN prin Consiliul Judetean Teleorman
|
Adresa
postala: str.
Dunarii, Nr.178 , Localitatea:
ALEXANDRIA
, Cod
postal: 140047
, Romania
, Punct(e)
de contact: Directia Managementul Proiectelor cu
Finantare Internationala, cam 74 , Tel.
+40 247311201/ +40 247317432-348
, In
atentia: Saracila Ecaterina , Fax:
+40 247314787 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
| | |
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea
principala (activitatile principale) |
|
Autoritate regionala sau locala |
Activitate (activitati) |
- Servicii generale ale
administratiilor publice | |
| Autoritatea contractanta actioneaza in numele
altor autoritati contractante |
| Nu |
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
II.1) |
Descriere |
II.1.1) |
Denumirea data contractului de autoritatea
contractanta |
| Achizitia de Echipamente si Bunuri Specializate in
cadrul proiectului “Îmbunatatirea managementului situatiilor de
urgenta în regiunea transfontaliera (IMES)”- LOT Nr.1 – Echipamente
Hardware IT, Sisteme de comunicare si avertizare, Software IT
(software de baza si licente)- LOT Nr.2 – Masini si echipamente
specializare pentru interventii - LOT Nr.3 - Barci - LOT Nr.4 –
Statie de filtrare a apei |
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a
lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a
serviciilor |
|
Furnizare
|
Cumparare
|
Locul
principal de livrare: Inspectoratul
pentru Situatii de Urgenta “A.D.Ghica”, Alexandria,
Teleorman |
Codul
NUTS: RO317
- Teleorman | |
II.1.3) |
Anuntul implica |
| Un contract de achizitii publice |
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a
achizitiei/achizitiilor |
| Echipamente si Bunuri Specializate in cadrul
proiectului “Imbunatatirea managementului situatiilor de urgenta in
regiunea transfontaliera (IMES)” - LOT Nr.1 – Echipamente
Hardware IT, Sisteme de comunicare si avertizare, Software IT
(software de baza si licente) - LOT Nr.2 – Masini si echipamente
specializare pentru interventii - LOT Nr.3 - Barci - LOT
Nr.4 – Statie de filtrare a apei |
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind
achizitiile) |
|
48820000-2 - Servere (Rev.2) |
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
|
34522500-7 - Barci pneumatice (Rev.2) |
42912310-8 - Aparate de filtrare a apei (Rev.2) |
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice
(Rev.2) | |
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului
privind contractele de achizitii publice |
| Da |
II.1.8) |
Impartire in loturi |
| Da |
| Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi |
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
| Nu |
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului
cadru |
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
| Se vor achizitiona Echipamente si Bunuri
Specializate in cadrul proiectului “Imbunatatirea managementului
situatiilor de urgenta in regiunea transfontaliera (IMES)” conform
caietelor de sarcini, astfel: - LOT Nr.1 – Echipamente Hardware
IT, Sisteme de comunicare si avertizare, Software IT (software de
baza si licente) - LOT Nr.2 – Masini si echipamente specializare
pentru interventii: 2 Autoscari, 3 Vehiculele rutiere de interventie
cu spuma – de mare capacitate, 1 Macara Platforma, 1 Microbuz 19+1
locuri, 5 Vehicule rutiere de prima interventie si comanda, 2
Camioane de interventie - LOT Nr.3 – Barci: 1 Barca gonflabila,
2 Barci de râu - LOT Nr.4 – 1 Statie de filtrare a apei
Valoarea estimata fara TVA (numai în cifre): 18.733.519 Moneda:
Lei LOT Nr.1 = 13.194.991 lei LOT Nr.2 = 5.220.268 lei
LOT Nr.3 = 137.428 lei LOT Nr.4 = 180.832 lei |
|
Valoarea
estimata fara TVA: 18,733,519
RON | |
II.2.2) |
Optiuni |
| Nu |
II.3) |
Durata contractului/acordului cadru/SAD sau
termenul pentru finalizare |
| 6 luni incepand de la data atribuirii
contractului |
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE,
FINANCIARE SI TEHNICE |
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
III.1.1) |
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
| -Cuantumul garantiei de participare este de: - LOT
1 = 250.000 lei - LOT 2 = 100.000 lei - LOT 3 = 2.500 lei - LOT 4 =
3.500 lei - Garantia de participare poate fi constituita si în alta
moneda decât lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data
calculata cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
din anuntul de participare -Garantia de participare emisa în alta
limba decât româna va fi prezentata în original si va fi însotita de
traducerea autorizata si legalizata în limba româna. - Garantia de
participare se constituie prin: virament bancar sau printr-un
instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate
bancara ori de o societate de asigurari. - Garantia de participare
se poate constitui prin depunerea la casieria autoritatii
contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia
confirmarii acestora de catre banca pâna la data deschiderii
ofertelor. Pentru constituirea garantiei de participare prin ordin
de plata contul este: RO19TREZ6065006XXX000168 deschis la Trezoreria
Alexandria, Cod de înregistrare fiscala 4652686. Perioada de
valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data
limita de depunere a ofertelor. În cazul extinderii perioadei de
valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de
participare va fi prelungita în mod corespunzator, în caz contrar se
considera ca ofertantul si-a retras oferta. Cuantumul garantiei de
buna executie = 10 % din pretul contractului fara TVA Modul de
constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor
art.90 alin.(1) si alin. (2) din HG nr. 925/2006. Daca partile
convin, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele
datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor art.90
alin.(3) din HG nr. 925/2006 modificata prin HG nr.1045/2011.
Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna
executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare. |
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata
si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
| -
Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR) - Bugetul de stat
- contributia locala a liderului de proiect - Consiliul Judetean
Teleorman |
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de
operatori economici caruia i se atribuie contractul |
| Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare |
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor
conditii speciale |
| Nu |
III.2) |
Conditii de participare |
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici,
inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului
sau al profesiei |
| Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionate |
| Cerinta nr.1 Declaratie pe proprie raspundere
pentru neincadrarea în dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006:
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 2 În cazul unei
asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
In cazul în care ofertantul beneficiaza de sustinere conform
art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie
sa prezinte acest formular. Cerinta nr.2 Declaratie pe proprie
raspundere pentru neîncadrarea în dispozitiile art.181 din OUG
nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 3.
În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte
acest formular. În cazul în care ofertantul beneficiaza de
sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr. 34/2006, persoana care
asigura sustinerea nu trebuie sa se afle în situatia care determina
excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181,
lit.a), c^1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile
ulterioare. Tertul sustinator trebuie sa completeze declaratie
pentru neîncadrarea în prevederile art. 181 lit. a) , lit. c^1 si d)
din OUG 34/2006, daca este cazul. 1.Pentru persoane juridice
romane: Se solicita: - Certificat de atestare fiscala
eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii
administrativ teritoriale pe raza careia îsi are sediul social
operatorul economic din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii
scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut
termenul limita de depunere a ofertelor. Original/copie legalizata/
copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. -
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa
reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii
anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a
ofertelor. Original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea
“conform cu originalul”. NOTE: În cazul unei asocieri, fiecare
asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca exista
incertitudini referitoare la situatia unui operator economic,
autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct
de la autoritatile competente. Cu exceptia impozitelor si
taxelor pentru care s-au acordat înlesniri la plata de catre
organele competente si în masura în care s-au respectat conditiile
impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude
ofertantul care înregistreaza datorii catre bugetul consolidat
general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora în
luna anterioara celei în care este prevazut termenul limita de
depunere a ofertelor. 2.Persoane juridice straine:
Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de
origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit
obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si
contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in
conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este
stabilit ofertantul si cu cerintele autoritatii contractante.
Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/
copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu
originalul”, insotite de o traducerea autorizata a acestora si
legalizata in limba romana. Nota: În situatia în care din
documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla într-una din
situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi
exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Nota: In
masura in care procedura de emitere a Certificatului de atestare
fiscala si a Certificatului de taxe si impozite locale nu permite
confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii
economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit
art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin
aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011
Cerinta nr.3 Declaratie pe propria raspundere pentru
neîncadrarea în prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006:
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 4 Lista cu
persoanele ce detin functii de decizie în cadrul autoritatii
contractante este urmatoarea: Gâdea Adrian Ionut, Mircea
Dumitrescu, Zavera Niculae, Bleaja Cornel, Silvia Oprescu, Cristescu
Mihaela Mirtis, Melintescu Valentina, Boja Mariana, Putineanu
Florentina Eliza, Piperea Victor, Pascutu Victorita, Calin Horatiu,
Bataus Mugur, Sfintes Elena, Pena Elena, Popescu Magdalena Aurelia,
Potbaniceanu Bogdan Andrei, Milos Rozalia Daniela, Toneff
Lucretia,Totu Irina, Ghibirdic Iuliana, Saracila Ecaterina, Chelu
Lory Mihaela, Chivu Rodica, Predescu Marin. În cazul unei
asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant
este obligat sa prezinte acest formular În cazul în care
ofertantul beneficiaza de sutinere conform art.186 si 190 din OUG
nr. 34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest
formular. Cerinta nr.4 Certificat de participare cu oferta
independenta: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 5
În cazul unei asocieri, se va completa un singur formular in
numele asocierii, conform Ordinului nr.314/2012 al Presedintelui
ANRMAP, semnat de fiecare reprezentant al operatorilor economici
care formeaza asocierea. Cerinta nr.1.-Persoane juridice/fizice
române Certificat constatator emis de Oficiul Natioanal al
Registrului Comertului, în original/copie legalizata/copie lizibila
cu mentiunea “conform cu originalul”/electronica din care sa rezulte
informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din
Certificatul constatator. NOTA: autoritatea contractanta va
solicita ofertantului clasat pe primul loc, înainte de transmiterea
comunicarii privind rezultatul procedurii, ca acesta sa prezinte
pentru conformitate, Certificatul constatator ORC în original sau
copie legalizata. În cazul unei asocieri, fiecare asociat este
obligat sa prezinte acest document pentru partea din contract pe
care o realizeaza. Cerinta nr.2.-Persoane juridice/fizice
straine Documente care dovedesc o forma de
înregistrare/atestare. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca
ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le
includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. Documentele
vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba
romana. |
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara
|
| Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionate |
| Cerinta nr.1 - Informatii privind cifra de afaceri
Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din
ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014) trebuie sa fie minim de: LOT
Nr.1 = 26.000.000 lei LOT Nr.2 = 10.000.000 lei LOT Nr.3 =
250.000 lei LOT Nr.4 = 350.000 lei
Se vor prezenta
documente care sa ateste îndeplinirea cerintei minime - (Bilanturile
contabile/extras bilant/ raport al cenzorilor etc.) pe ultimii 3 ani
(2012, 2013, 2014), pentru care exista exercitiu financiar încheiat,
înregistrate la organele competente sau orice alte documente emise
de autoritatile legale competente din care sa rezulte îndeplinirea
cerintei minime privind media cifrei de afaceri globala.
|
| Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
|
| Se completeaza Formularul 6 Se vor prezenta
documente care sa ateste îndeplinirea cerintei minime - (Bilanturile
contabile/extras bilant/ raport al cenzorilor etc.) pe ultimii 3 ani
(2012, 2013, 2014), pentru care exista exercitiu financiar încheiat,
înregistrate la organele competente sau orice alte documente emise
de autoritatile legale competente din care sa rezulte îndeplinirea
cerintei minime privind media cifrei de afaceri globala. In cazul in
care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de
reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de
afaceri globale la 50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in
categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau
ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind
valoarea minima a mediei cifrei de afaceri globale la 50 % vor
prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din
Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria
IMM-urilor. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu
mentiunea „conform cu originalul”. Ofertantii nerezidenti vor
prezenta traducerea autorizata/legalizata în limba româna, a
documentelor solicitate mai sus. Pentru cifra de afaceri prezentata
in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual
leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
|
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
| Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionate |
| Cerinta nr. 1 Se va prezenta lista
principalelor livrari de produse similare efectuate în ultimii 3 ani
din care sa rezulte ca a furnizat produse similare: - pentru LOT
Nr.1 in valoare cumulata de minim 10.000.000 lei fara TVA, însotita
de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o
autoritate sau de catre clientul beneficiar.
-pentru LOT
Nr.2 in valoare cumulata de minim 5.000.000 lei fara TVA, însotita
de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o
autoritate sau de catre clientul beneficiar.
-pentru LOT
Nr.3 in valoare cumulata de minim 100.000 lei fara TVA, însotita de
certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate
sau de catre clientul beneficiar.
-pentru LOT Nr.4 in
valoare cumulata de minim 150.000 lei fara TVA, însotita de
certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate
sau de catre clientul beneficiar. Din aceste documente trebuie
sa reiasa: beneficiarul (autoritati contractante sau clienti
privati), denumirea contractului, valoarea, obiectul, perioada
(inclusiv data incheierii contractului) . În cazul în care
beneficiarul este un client privat si, din motive obiective,
operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei
certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor
de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului
economic, din care sa reiasa furnizarea de produse. Daca
documentele sunt întocmite în alta moneda, pentru conversie se va
lua în considerare cursul mediu anual leu/euro/alta valuta comunicat
de Banca Nationala a României pentru anul respectiv; Numarul de
ani solicitati în vederea demonstrarii experientei similare se va
calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
În situatia în care contractele au fost semnate înainte de
perioada de 3 ani, autoritatea contractanta va lua în considerare
livrarile efectuate si duse la bun sfârsit în perioada solicitata si
va avea în vedere doar livrarile efectuate în aceasta perioada.
Cerinta nr. 2 Informatii privind asociatii(daca este cazul)
Cerinta nr.1 - pentru Lot1, Lot 2, Lot 3 si Lot 4:
Prezentarea de standarde de asigurare a calitatii. Se solicita
ISO 9001:2008. Se vor accepta si certificate echivalente emise
de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
|
| Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
|
| Se va prezenta Formularul 7 Se vor prezenta
certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de
catre clientul beneficiar. In cazul unei asocieri acest formular va
fi completat de fiecare asociat in parte Se vor prezenta (daca este
cazul): - Acordul de asociere -Formularul 10 - Împuternicirea
liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de
atribuire. Prezentare ISO 9001:2008 sau echivalent, in copie
lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” Daca un grup de
operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza
individual de catre fiecare membru in parte, pentru partea de
contract pe care o realizeaza. Documentele solicitate trebuie sa fie
valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
|
III.2.4) |
Contracte rezervate |
|
|
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de
servicii |
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata
unei anumite profesii |
|
|
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice
numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului
responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
| Nu |
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Tipul procedurii |
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
| Licitatie deschisa |
IV.2) |
Criterii de atribuire |
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
|
|
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica
|
| Da |
| Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa
liciteze: - in cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti
nu pot decat sa imbunatateasca ofertele financiare, depuse anterior
organizarii acestei faze; - licitatia electronica se va finaliza
dupa desfasurarea rundei licitatiei electronice. In cazul in care
operatorul economic, declarat admis si inregistrat in SEAP, nu
modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele care
fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului
final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta
anterior desfasurarii acestei faze si care a fost introdusa in
prealabil in SEAP de autoritatea contractanta. Numarul de runde ale
licitatiei electronice:1 Durata unei runde: 1 (una) zi Licitatia
electronica se va organiza conform prevederilor OUG nr. 34/2006 si
HG nr. 1660/2006. Elementele ofertei care vor face obiectul
procesului repetitiv de ofertare : - pretul ofertei, in lei, fara
TVA, pentru fiecare lot in parte. Dupa incheierea rundei de
reofertare, se solicita operatorilor economici care si-au
imbunatatit oferta, conform clasamentului afisat de SEAP, sa
transmita autoritatii contractante formularul de oferta si
centralizatorul de preturi. |
IV.3) |
Informatii administrative |
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de
autoritatea contractanta |
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior
privind acelasi contract |
| Nu |
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si
a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a
documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
|
|
Termenul
limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru
acces la documente: 09.03.2015
16:00 |
|
Documente
de plata: NU
| |
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a
cererilor de participare |
| 12.03.2015 10:00 |
IV.3.5) |
Data transmiterii invitatiilor de prezentare de
oferte sau de participare candidatilor selectati |
IV.3.6) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata
oferta sau cererea de participare |
|
|
| Moneda in care se transmite oferta de pret:
RON
|
IV.3.7) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul
trebuie sa isi mentina oferta |
| 90
zile
(de
la termenul limita de primire a ofertelor) |
IV.3.8) |
Conditii de deschidere a ofertelor
|
| Data: 12.03.2015 12:00 |
| Locul: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178 ,
mun.Alexandria, cam.74 |
| Persoane autorizate sa asiste la deschiderea
ofertelor: da |
| Reprezentantii imputerniciti ai
ofertantilor. |
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
VI.1) |
Contractul este periodic |
| Nu |
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program
finantat din fonduri comunitare |
| Da |
|
|
| Tip de
finantare: Program /
Proiect Program / Proiect: Cooperare
Teritoriala Transfrontaliera |
VI.3) |
Alte informatii |
| Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe
primul loc cu preturi egale : Daca la sfarsitul licitatiei
electronice utilizata ca faza finala a procedurii de atribuire, doua
sau mai multe oferte au preturi egale si se claseaza pe primul loc,
atunci pentru departajare comisia de evaluare va solicita
ofertantilor aflati la egalitate si avand cel mai mic pret, o noua
propunere financira in plic inchis (deschiderea acestora urmand a se
face in prezenta ofertantilor), caz in care contractul va fi
atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul
cel mai scazut. Alte CPV-uri relevante: - 48219500-1 – Pachet Soft
pentru comutator (switch) sau ruter - 32344230 -7 – Statii radio -
35240000-8 – Sirene |
VI.4) |
Cai de atac |
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac
|
|
Consiliul
National de Solutionare a Contestatiilor |
Adresa
postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea:
Bucuresti
, Cod
postal: 030084
, Romania
, Tel.
+40 213104641 , Email:
office@cnsc.ro , Fax:
+40 213104642 / +40 218900745 , Adresa
internet (URL): http://www.cnsc.ro
| |
| Organism competent pentru procedurile de
mediere |
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
| Precizari privind termenul (termenele) de
exercitare a cailor de atac |
| Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele
prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si
completarile ulterioare. |
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii
privind utilizarea cailor de atac |
|
CONSILIUL
JUDETEAN TELEORMAN - Servicul juridic, contencios si
administratie publica locala |
Adresa
postala: str.
Dunarii, Nr.178 , Localitatea:
ALEXANDRIA
, Cod
postal: 140047
, Romania
, Tel.
+40 247311201-399 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
| |
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt |
| 26.01.2015 08:50
|