|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de
contact: |
|
JUDETUL
TELEORMAN |
Adresa
postala: str.Dunarii,
nr.178, mun.Alexandria , Localitatea:
Alexandria
, Cod
postal: 140047
, Romania
, Punct(e)
de contact: Consiliul Judetean Teleorman,Directia
Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera
74 , Tel.
+40 247311201/ +40 247317432-348 ,
In
atentia: Gabriela Radu , Email:
g_radu2003@yahoo.com , Fax:
+40 247314787 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro , Adresa
profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
| |
|
Adresa de la care se pot obtine
informatii suplimentare: |
Punctul (punctele) de contact mentionat(e)
anterior |
Caietul de sarcini si documentele
suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv
si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e)
anterior |
|
|
|
|
Ofertele sau solicitarile de participare
trebuie transmise la: |
Punctul (punctele) de contact mentionat(e)
anterior | |
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea
principala (activitatile principale) |
|
Autoritate regionala sau locala |
Activitate (activitati) |
- Servicii generale ale
administratiilor publice | |
| Autoritatea contractanta actioneaza in numele
altor autoritati contractante |
| Nu |
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
II.1) |
Descriere |
II.1.1) |
Denumirea data contractului de autoritatea
contractanta |
| Furnizare echipamente si dispozitive medicale
pentru proiectul „Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria,
judetul Teleorman”:- Lot 1 - Achizitie publica de furnizare mobilier
medical;- Lot 2 - Achizitie publica de furnizare echipamente,
dispozitive medicale si echipamente informatice |
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a
lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a
serviciilor |
|
Furnizare
|
Cumparare
|
Locul
principal de livrare: Spitalul
Judetean de Urgenta Alexandria, jud. Teleorman |
Codul
NUTS: RO317
- Teleorman | |
II.1.3) |
Anuntul implica |
| Un contract de achizitii publice |
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a
achizitiei/achizitiilor |
| Furnizare, instalare, scolarizare si mentenanta
mobilier medical, echipamente medicale si informatice si dispozitive
medicale pentru proiectul Reabilitare Spital Judetean de Urgenta
Alexandria, judetul Teleorman Lot 1 „Achizitie publica de
furnizare mobilier medical”, Lot 2 „Achizitie publica de
furnizare echipamente, dispozitive medicale si echipamente
informatice” |
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind
achizitiile) |
|
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2) |
33192000-2 - Mobilier medical (Rev.2) |
33197000-7 - Echipament medical computerizat (Rev.2)
|
51410000-9 - Servicii de instalare de echipament medical
(Rev.2) |
79632000-3 - Servicii de formare a personalului (Rev.2)
| |
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului
privind contractele de achizitii publice |
| Da |
II.1.8) |
Impartire in loturi |
| Da |
| Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi |
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
| Nu |
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului
cadru |
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
| Furnizare echipamente si dispozitive medicale
pentru proiectul Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria,
judetul Teleorman Valoarea estimata fara TVA: 6.095.614 lei
Lot 1 - Valoare estimata, fara TVA: 3.465.214 lei Lot 2 -
Valoare estimata, fara TVA: 2.630.400 lei |
|
Valoarea
estimata fara TVA: 6,095,614
RON | |
II.2.2) |
Optiuni |
| Nu |
II.3) |
Durata contractului/acordului cadru/SAD sau
termenul pentru finalizare |
| 2 luni incepand de la data atribuirii
contractului |
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE,
FINANCIARE SI TEHNICE |
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
III.1.1) |
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
| Ofertantul va constitui o garantie de participare
in cuantum de: 69.000 lei pentru Lotul 1 si 52.000 lei pentru Lotul
2. Garantia de participare poate fi eliberata si in alta moneda.
Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta
se va face la cursul BNR anterior cu 5 zile datei limita de depunere
a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin: virament
bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile
legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care
se prezinta în original, în cuantumul si pentru perioada prevazuta
mai jos; prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui
ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora
de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Pentru
constituirea garantiei de participare prin ordin de plata contul
este: RO19TREZ6065006XXX000168 deschis la Trezoreria Alexandria. Cod
de inregistrare fiscala: 4652686. Pentru a fi considerata
indeplinita cerinta privind constituirea sub aceasta forma a
garantiei de participare, este obligatoriu ca la data deschiderii
ofertelor viramentul bancar sa fie confirmat de catre banca. In
cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii
(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute
in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in
proportie de 50% din cuantumul precizat. In cazul in care ofertantul
este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei
privind valoarea garantiei de participare la 50% fiecare asociat
trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr.
346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare:
120 zile de la data limita a depunerii ofertelor. Garantia de
participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in
original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul
contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie, in
conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, (IMM-urile
beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004, cu conditia
prezentarii documentelor justificative corespunzatoare). Autoritatea
contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna
executie în cel mult 14 zile de la data întocmirii procesului-verbal
de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la
plata facturii finale, daca nu a ridicat pâna la acea data pretentii
asupra ei. |
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata
si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
| Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR);
Buget de stat; Bugetul Consiliului Judetean Teleorman. |
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de
operatori economici caruia i se atribuie contractul |
| Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare |
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor
conditii speciale |
| Nu |
III.2) |
Conditii de participare |
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici,
inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului
sau al profesiei |
| Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionate |
| Cerinta 1 Declaratie privind eligibilitatea;
Se solicita: - Completarea si prezentarea Formularului nr. 1
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.
180 din OUG nr. 34/2006;. - Prezentarea Cazierului judiciar al
operatorului economic, in termen de valabilitate la termenul limita
de depunere a ofertelor, prezentate in copie lizibila cu mentiunea
conform cu originalul/in original/copie legalizata; In cazul
unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest
formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere
conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 si sustinatorul acestuia
trebuie sa prezinte acest formular. Cerinta 2 Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.
34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se solicita:
- Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.
34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul
unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest
formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere
conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, persoana care asigura
sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina
excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181,
lit a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile
ulterioare. - Prezentarea Certificatului de atestare fiscala
eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii
administrativ teritoriale pe raza careia îsi are sediul social
operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii
scadente fata de bugetul de stat la nivelul lunii anterioare celei
in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (sau
echivalent pentru persoane juridice straine) – original sau copie
„conform cu originalul”; - Prezentarea Certificatului privind
plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru punctul de
lucru implicat in derularea contractului) din care sa reiasa ca
ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei
in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor fata
de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine) –
original sau copie „conform cu originalul”; Nota: In masura in
care procedura de emitere a acestor certificate nu permite
confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii
economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit
art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie
devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul 509/2011.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator
economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite
informatii directe de la autoritatile competente. Documentele
prezentate de persoanele juridice straine vor fi prezentate in
original sau copie conform cu originalul, insotite de traducere
autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare
asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Nota: Cu
exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri
la plata de catre organele competente si in masura in care s-au
respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea
contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre
bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de
cuantumul acestora, scadente la nivelul lunii anterioare celei in
care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Cerinta 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta
independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12.10.2010;
Se solicita: - Prezentarea Formularul nr. 4 – Certificat de
participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului
A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12.10.2010. Cerinta 4 Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG
nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Se
solicita: - Prezentarea Formularul nr. 5 - Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.
34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul
unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest
formular. De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti,
fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform
art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, fiecare tert sustinator este
obligat sa prezinte acest formular. Persoanele cu functie de
decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste
organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire,
respectiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii
contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica
sunt urmatoarele: Gâdea Adrian Ionut, Zavera Niculae, Bleaja
Cornel, Dumitrescu Mircea, Silvia Oprescu, Cristescu Mihaela Mirtis,
Melintescu Valentina, Boja Mariana, Piperea Victor, Pascutu
Victorita, Calin Horatiu, Bataus Mugur, Magheru Liliana, Hurduc
Corina, Popescu Aurelia Magdalena, Potbaniceanu Bogdan, Putineanu
Eliza Florentina, Sfintes Elena, Radu Gabriela, Ciubreag Elena, Giui
Gheorghe, Modoran Cristina, Predescu Marin, Chivu Rodica, Milos
Rozalia Daniela, Lungoci Paul, Visinoiu Florentin Cerinta 1
Prezentarea de documente care atesta dreptul de a exercita
activitatea al carei obiect este aceasta procedura, pentru
persoanele rezidente: Certificat constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe Langa Tribunalul teritorial (prin care
se va dovedi ca are ca activitate domeniul ce face obiectul
contractului din prezenta documentatie). (original sau copie
legalizata sau copie conforma cu originalul/ electronica). In cazul
prezentarii in copie conforma cu originalul se va prezenta pentru
conformitate originalul sau copia legalizata inainte de transmiterea
comunicari privind rezultatul proceduri, la solicitarea autoritati
contractante.
Prezentarea de documente care atesta dreptul
de a exercita activitatea al carei obiect este aceasta procedura,
pentru persoanele nerezidente: Documente edificatoare care sa
dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este
rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea
dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.
NOTA: Documentele vor fi traduse in limba romana de catre
persoane autorizate si legalizate. In cazul unei asocieri,
fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Cerinta 2 Capacitatea de exercitare a activitatii
profesionale (a ofertantului sau operatorului economic ce va
indeplini aceste activitati) privind activitatile de comercializare,
distributie si de prestari servicii in domeniul dispozitivelor
medicale demonstrata conform prevederilor titlului XIX Dispozitive
medicale din cadrul legii nr. 95/2006, cu modificarile si
completarile ulterioare si ale normelor metodologice, aprobate prin
act administrativ al conducatorului structurii de
specialitate |
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara
|
| Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionate |
| Cerinta nr. 1 Prezentarea bilanturilor
contabile pe ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014), vizate si
inregistrate de organele competente – copie „conform cu originalul”.
In ceea ce priveste prezentarea bilantului contabil inregistrat
pe anul 2014, vor fi admise oricare alte documente din care sa
rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri.
In cazul
unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste
documente pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Cerinta nr. 2 Media cifrei de afaceri globale a ofertantului
pe ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014) trebuie sa fie in valoare
de: Lot 1 - minim 6.800.000 lei Lot 2 – minim 5.200.000 lei.
- Prezentarea Formularului nr. 6 – Informatii generale;
In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica
si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta
persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are
obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin
prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat
conform Formular nr. 7, prin care aceasta confirma faptul ca va pune
la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle
in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire
conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art
.69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile
ulterioare |
| Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
|
| Se vor prezenta bilanturile contabile. Pentru
ofertantii nerezidenti, in cazul in care legislatia tarii de origine
nu prevede inregistrarea bilantului, ofertantul va prezenta ultimele
3 bilanturi contabile anuale, anexele la acestea, dupa caz sau alte
documente pe care autoritatea contractanta le poate considera
edificatoare, în masura în care acestea reflecta o imagine fidela a
situatiei economice si financiare a ofertantului. Ofertantii
nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie ,,conform
cu originalul'', insotite de traduceri autorizate in limba romana
ale documentelor solicitate mai sus. - Prezentarea Formularului nr.
6 – Informatii generale; Valorile vor fi exprimate in lei,
utilizandu-se cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru
fiecare an in parte. In cazul in care candidatul isi demonstreaza
situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de
catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci
acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza,
prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective,
completat conform Formular nr. 7, prin care aceasta confirma faptul
ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in
situatia care determina excluderea din procedura de atribuire
conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art
.69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile
ulterioare |
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
| Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionate |
| Cerinta nr. 1 Informatii privind experienta
similara Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2 Informatii privind experienta similara
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat produse
similare, in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata este de minim:
Lot 1 - 3.400.000 lei Lot 2 – 2.600.000 lei
Pentru
contractele declarate ca experienta similara, ofertantul are
obligatia de a prezenta: - certificate/documente emise sau
contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care
sa confirme livrarea de produse similare. Documentele vor fi
prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie
lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, insotite, dupa caz,
de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Cerinta nr.
3 Informatii privind capacitatea profesionala
Se vor
prezenta: - Formularul nr. 11 – Declaratie privind efectivul
mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din
ultimii 3 ani; - Formularul nr. 12 – Lista personalului cheie
propus pentru realizarea contractului; - Formularul nr. 13 –
Angajamentul ofertantului - Formularul nr. 14 – Curriculum Vitae
pentru personalul cheie propus Cerinta nr. 4 Informatii
privind subcontractantii Se va prezenta Formularul nr. 15–
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite
de subcontractanti si specializarea acestora. Cerinta nr. 5
Informatii privind asocierea Se va prezenta Formularul nr.
16 – Acord de asociere In cazul in care candidatul isi
demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si
sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din
OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de
care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei
respective, completat conform Formular nr. 9, prin care aceasta
confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele
tehnice si profesionale invocate. Persoana ce asigura sustinerea
tehnica si proesionala nu trebuie sa se afle in situatia care
determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor
art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006,
cu toate modificarile si completarile ulterioare Cerinta nr. 1
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in
conformitate cu SR EN ISO 9001sau echivalent Ofertantul va
prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta
ca acesta are implementat, conform SR EN ISO 9001 sau echivalent, un
sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac
obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit fiecarui lot in
parte. |
| Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
|
| - Formularul nr. 8 – Declaratie privind lista
principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; In cazul unei
asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte.
Pentru contractele declarate ca experienta similara, ofertantul are
obligatia de a prezenta: - certificate/documente emise sau
contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care
sa confirme livrarea de produse similare.Documentele vor fi
prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie
lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, insotite, dupa caz,
de traducerea autorizata a acestora in limba romana. • In cazul in
care contractele prezentate au fost derulate de catre ofertant ca
subcontractor, atunci procentul derulat de ofertant trebuie sa
asigure indeplinirea cerintei minime de calificare. Se va prezenta
copie „conform cu originalul” a contractului de subcontractare si
documente doveditoare din care sa rezulte livrarea acelor categorii
de produse prezentate ca experienta similara; • In cazul
contractelor prezentate ca experienta similara au fost derulate in
asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea
cerintei minime privind experienta similara se va calcula in
conformitate cu procentul prevazut in acordul de asociere pentru
categoriile de produse similare. Se va prezenta copie „conform cu
originalul” a acordului de asociere si documente doveditoare din
care sa rezulte furnizarea acelor categorii de produse solicitate ca
experienta similara; Nota: Conversia în Lei a valorii contractului
se va face la cursul mediu BNR aferent anului/anilor în care au fost
prestate serviciile, respectiv: Anul 2011: 1 Euro = 4,2379 Lei; Anul
2012: 1Euro = 4,4560 Lei, Anul 2013: 1 Euro = 4,4190 Lei, Anul 2014:
1 Euro = 4,4480 (cursul mediu de referinta comunicat de BNR pentru
primele 9 luni ale anului) Nota: Numarul de ani solicitati în
vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin
raportare la data limita de depunere a ofertelor. Se solicita: -
Formularul nr. 11 – Declaratie privind efectivul mediu anual al
personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani;
- Formularul nr. 12 – Lista personalului cheie propus pentru
realizarea contractului; - Formularul nr. 13 – Angajamentul
ofertantului - Formularul nr. 14 – Curriculum Vitae pentru
personalul cheie propus Nota: Cerinta nr. 3 se refera la componenta
de servicii din cadrul contractului aferent fiecarui lot in parte.
Completarea Formularului nr. 15 – Declaratie privind partea/partile
din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si
specializarea acestora. In cazul in care in propunerea tehnica este
inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul
respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din
contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care il
realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor
propusi. In conditiile in care in propunerea tehnica nu este inclusa
posibilitatea de a subcontracta o parte din acest contract,
ofertantul are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 15,
mentionandu-se „Nu este cazul”. Completarea Formularului nr. 16 –
Acord de asociere. In conditiile in care in propunerea tehnica nu
este inclusa posibilitatea asocierii, ofertantul are totusi
obligatia de a prezenta Formularul nr. 14 mentionandu-se „Nu este
cazul”. In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea
tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o
alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are
obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin
prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat
conform Formular nr. 9, prin care aceasta confirma faptul ca va pune
la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale
invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu
trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din
procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.
a), c^1) si d) si art . 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile
si completarile ulterioare Se va prezenta Certificatul privind
implementarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001
sau echivalent. Operatorii economici care nu detin un astfel de
certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu
standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din
standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de
performanta stabilite de acestea. Se va prezenta copie conforma cu
originalul. In cazul unei asocieri, certificatul va fi prezentat
individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din
contract pe care o realizeaza. |
III.2.4) |
Contracte rezervate |
|
|
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de
servicii |
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata
unei anumite profesii |
|
|
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice
numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului
responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
| Nu |
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Tipul procedurii |
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
| Licitatie deschisa |
IV.2) |
Criterii de atribuire |
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
|
|
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica
|
| Da |
| In cadrul licitatiei electronice, procesul
repetitiv de ofertare se refera numai la pretul total al ofertei.
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una). Invitatia de
participare va fi transmisa pe cale electronica, prin SEAP,
simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile si va
contine data si momentul de start al licitatiei electronice, precum
si orice informatie necesara pentru realizarea conectarii
individuale la echipamentul electronic utilizat. In cazul in care
ofertantul declarat admisibil si inregistrat in SEAP nu modifica in
cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei care fac
obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului final
este luata in considerare oferta depusa de catre ofertant anterior
desfasurarii fazei, introdusa prealabil de autoritatea
contractanta. |
IV.3) |
Informatii administrative |
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de
autoritatea contractanta |
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior
privind acelasi contract |
| Nu |
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si
a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a
documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
|
|
Termenul
limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru
acces la documente: 23.02.2015
16:00 |
|
Documente
de plata: NU
| |
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a
cererilor de participare |
| 25.02.2015 10:00 |
IV.3.5) |
Data transmiterii invitatiilor de prezentare de
oferte sau de participare candidatilor selectati |
IV.3.6) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata
oferta sau cererea de participare |
|
|
| Moneda in care se transmite oferta de pret:
RON
|
IV.3.7) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul
trebuie sa isi mentina oferta |
| 120
zile
(de
la termenul limita de primire a ofertelor) |
IV.3.8) |
Conditii de deschidere a ofertelor
|
| Data: 25.02.2015 11:00 |
| Locul: Consiliul Judetean Teleorman, Str. Dunarii, Nr.
178, Alexandria, Jud. Teleorman,cam.74, |
| Persoane autorizate sa asiste la deschiderea
ofertelor: da |
| Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
|
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
VI.1) |
Contractul este periodic |
| Nu |
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program
finantat din fonduri comunitare |
| Da |
| |
| Tip de
finantare: Program /
Proiect Program / Proiect: Programul
Operational Regional - POR |
VI.3) |
Alte informatii |
| Departajarea ofertantilor dupa etapa finala
licitatie electronica: In cazul in care doua sau mai multe oferte se
afla la egalitate pe primul loc in ierarhia obtinuta dupa etapa
finala licitatie electronica, avand acelasi pret, se va solicita o
noua propunere financiara de la acesti ofertanti in plic inchis,
deschiderea acestora urmand a se face in prezenta ofertantilor, caz
in care, contractul va fi atribuit ofertantului clasat pe primul loc
in ierarhia obtinuta dupa acest proces de re-ofertare. Procesul de
diferentiere (re-ofertare) se va repeta pana in momentul in care se
poate stabili oferta castigatoare Alt CPV relevant: 50421000-2
Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului
medical |
VI.4) |
Cai de atac |
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac
|
|
Consiliul
National de Solutionare a Contestatiilor |
Adresa
postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea:
Bucuresti
, Cod
postal: 030084
, Romania
, Tel.
+40 213104641 , Email:
office@cnsc.ro , Fax:
+40 213104642 / +40 218900745 , Adresa
internet (URL): http://www.cnsc.ro
| |
| Organism competent pentru procedurile de
mediere |
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
| Precizari privind termenul (termenele) de
exercitare a cailor de atac |
| Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele
prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si
completarile ulterioare. |
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii
privind utilizarea cailor de atac |
|
CONSILIUL
JUDETEAN TELEORMAN |
Adresa
postala: Strada
Dunarii, nr. 178 , Localitatea:
Alexandria
, Cod
postal: 140047
, Romania
, Tel.
+40 247311201-399 , Fax:
+40 247314787 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
| |
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt |
| 09.01.2015 13:41
|