|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de
contact: |
|
JUDETUL
TELEORMAN |
Adresa
postala: str.Dunarii,
nr.178, mun.Alexandria , Localitatea:
Alexandria
, Cod
postal: 140047
, Romania
, Punct(e)
de contact: Directia Managementul Proiectelor cu
Finantare Internationala, cam 70 , Tel.
+40 247311201-304 , In
atentia: ing.CIUNTUC PETRICA VALENTIN , Email:
ciuntucv@yahoo.com , Fax:
+40 247314787 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro , Adresa
profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
| |
|
Adresa de la care se pot obtine
informatii suplimentare: |
Punctul (punctele) de contact mentionat(e)
anterior |
Caietul de sarcini si documentele
suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv
si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e)
anterior |
|
|
|
|
Ofertele sau solicitarile de participare
trebuie transmise la: |
Punctul (punctele) de contact mentionat(e)
anterior | |
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea
principala (activitatile principale) |
|
Autoritate regionala sau locala |
Activitate (activitati) |
- Servicii generale ale
administratiilor publice | |
| Autoritatea contractanta actioneaza in numele
altor autoritati contractante |
| Nu |
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
II.1) |
Descriere |
II.1.1) |
Denumirea data contractului de autoritatea
contractanta |
| Achizitia de echipamente si servicii de
implementare a sistemului informatic integrat (inclusiv servicii de
instruire) pentru proiectul ,,Solutii informatice integrate pentru
gestiunea registrului agricol in format electronic si managementul
activitatilor interne ale institutiilor publice in cadrul
parteneriatului dintre Consiliul Judetean Teleorman si 15
UAT-uri |
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a
lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a
serviciilor |
|
Furnizare
|
Cumparare
|
Locul
principal de livrare: Consiliul
Judetean Teleorman si cele 15 Unitati Teritoriale
|
Codul
NUTS: RO317
- Teleorman | |
II.1.3) |
Anuntul implica |
| Un contract de achizitii publice |
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a
achizitiei/achizitiilor |
| Implementarea de solutii informatice integrate
pentru gestiunea Registrului Agricol in format electronic si
managementul activitatilor interne ale institutiilor publice in
cadrul parteneriatului dintre CJ Teleorman si 15 UAT-uri: -
Implementare hardware&licente - Implementare retea LAN -
Implementare aplicatie software (analiza, proiectare, implementare)
- Testare - Instruire |
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind
achizitiile) |
|
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice
(Rev.2) |
48820000-2 - Servere (Rev.2) |
51611100-9 - Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
|
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de
software, internet si asistenta (Rev.2) |
80533100-0 - Servicii de formare in informatica (Rev.2)
| |
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului
privind contractele de achizitii publice |
| Da |
II.1.8) |
Impartire in loturi |
| Nu |
| |
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
| Nu |
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului
cadru |
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
| Conform caiet de sarcini |
|
Valoarea
estimata fara TVA: 5,189,960
RON | |
II.2.2) |
Optiuni |
| Nu |
II.3) |
Durata contractului/acordului cadru/SAD sau
termenul pentru finalizare |
| 9 luni incepand de la data atribuirii
contractului |
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE,
FINANCIARE SI TEHNICE |
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
III.1.1) |
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
| - Cuantumul garantiei de participare este de
100.000 LEI - Garantia de participare se poate constitui, conform
prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006: a) prin
virament bancar in contul: RO19TREZ6065006XXX000168 deschis la
Trezoreria Alexandria in favoarea Autoritatii Contractante. Cod de
înregistrare fiscala 4652686 sau b) printr-un instrument de
garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o
societate de asigurari si prezentat in original. - In cazul in care
garantia de participare se constituie prin Scrisoare de garantie
bancara, se va utiliza Formularul nr. 1 – Scrisoare de garantie
bancara. - Perioada de valabilitate a garantiei de participare este
de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. - Cuantumul
ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG nr.34/2006 este de
8.078,99 lei. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie
prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru
deschiderea ofertelor. In cazul in care dovada constituirii
garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data
si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in
care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de
valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata
inacceptabila si respinsa. - Echivalenta leu/valuta va fi calculata
la cursul de schimb valutar mediu, leu/alta valuta, comunicat de BNR
cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertei. - Garantia de
participare emisa în alta limba decât româna va fi prezentata în
original si va fi însotita de traducerea autorizata si legalizata în
limba româna. - În cazul extinderii perioadei de valabilitate a
ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi
prelungita în mod corespunzator, în caz contrar se considera ca
ofertantul si-a retras oferta. Cuantumul garantiei de buna executie
a contractului este de 10% din valoarea fara TVA a contractului
incheiat. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate
cu prevederile Art. 90 din H.G. Nr. 925/2006 cu toate completarile
si modificarile ulterioare. In cazul in care garantia de participare
se constituie prin Scrisoare de buna executie, se va utiliza
Formularul nr. 15 – Scrisoare de garantie de buna executie. Garantia
de buna executie va avea o perioada de valabilitate cel putin egala
cu durata contractului incheiat. Garantia de buna executie se va
elibera in conditiile art. 92, alin. (1) din HG nr. 925/2006.
|
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata
si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
| •
POSCCE • Bugetul de stat • Contributia locala |
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de
operatori economici caruia i se atribuie contractul |
| Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare |
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor
conditii speciale |
| Nu |
III.2) |
Conditii de participare |
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici,
inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului
sau al profesiei |
| Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionate |
| Cerinta nr.1. Declaratie privind neincadrarea in
situatiile prevazute la prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare (Declaratie privind
eligibilitatea) : Ofertantul trebuie sa completeze Formularul
nr. 2 În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa
prezinte acest formular. In cazul în care ofertantul beneficiaza
de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si
sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.
Cerinta nr.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile
prevazute la prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare: Ofertantul trebuie sa
completeze Formularul nr. 3 În cazul unei asocieri, fiecare
asociat este obligat sa prezinte acest formular. În cazul în
care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din
OUG nr. 34/2006, persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se
afle în situatia care determina excluderea din procedura de
atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din
OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se
solicita: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul
de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe
raza careia îsi are sediul social operatorul economic, din care sa
reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii
anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a
ofertelor (sau echivalent pentru persoane juridice straine).
Original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea “conform cu
originalul”. - Certificat privind plata impozitelor si taxelor
locale din care din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii
scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut
termenul limita de depunere a ofertelor (sau echivalent pentru
persoane juridice straine). Original/copie legalizata/ copie
lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. NOTA: În cazul
unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste
documente. Daca exista incertitudini referitoare la situatia
unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa
solicite informatii direct de la autoritatile competente. Cu
exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat înlesniri
la plata de catre organele competente si în masura în care s-au
respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea
contractanta va exclude ofertantul care înregistreaza datorii la
nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita
de depunere a ofertelor catre bugetul consolidat general si/sau
bugetul local indiferent de cuantumul acestora. Nota: In masura
in care procedura de emitere a Certificatului de atestare fiscala si
a Certificatului de taxe si impozite locale nu permite confirmarea
situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot
depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4)
din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile
prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011 Cerinta nr.3.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.
34/2006, se va completa Formularul nr. 5 de catre lider, asociat,
subcontractor, sustinator tert. Lista cu persoanele ce detin
functii de decizie în cadrul autoritatii contractante este
urmatoarea: Gâdea Adrian Ionut, Mircea Dumitrescu,Zavera
Niculae, Balan Ilie, Silvia Oprescu, Iuliana Ionescu, Cristescu
Mihaela Mirtis, Melintescu Valentina, Boja Mariana, Putineanu
Florentina Eliza, Piperea Victor, Pascutu Victorita, Oancea
Ecaterina, Bataus Mugur, Sfintes Elena, Popescu Aurelia Magdalena,
Potbaniceanu Bogdan Andrei, Ciuntuc Valentin, Zgorcea Ion, Chelu
Lory Mihaela, Modoran Cristina, Ghibirdic Iuliana, Saracila
Ecaterina În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat
sa prezinte acest formular. In cazul in care exista
subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte
acest formular În cazul în care ofertantul beneficiaza de
sutinere conform art.186 si 190 din OUG nr. 34/2006, fiecare tert
sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta
nr.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 6. În cazul
unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest
formular. Persoane juridice/fizice române: - Certificat
constatator emis de ORC - informatiile cuprinse in certificatul
constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere
a ofertelor. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul
CAEN din Certificatul constatator. Documentul se va prezenta in
oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu
mentiunea „conform cu originalul”/electronica. Autoritatea
contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte
de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de
atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in
original/copie legalizata. Persoanele fizice/juridice straine:
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori
apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu
prevederile din tara in care ofertantul/ candidatul este stabilit.
Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul
sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care
fac obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi prezentate
insotite de traducerea autorizata in limba romana. |
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara
|
| Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionate |
| Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani
(2011, 2012 si 2013) trebuie sa fie de minim 10.000.000 LEI.
Ofertantul va prezenta bilanturile contabile sau extrase din
bilanturile contabile, in cazul in care publicarea acestora este
prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul,
pentru ultimii 3 ani financiari incheiati. sau orice alte documente
echivalente In cazul in care legislatia tarii in care este
stabilit ofertantul nu prevede publicarea bilanturilor contabile,
ofertantul va prezenta orice alte documente echivalente (ex.
rapoarte de audit, rapoarte ale cenzorilor) pentru sustinerea
indeplinirii cerintei. |
| Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
|
| Formular nr. 7 - Fisa de informatii generale –
original - documentele depuse in sustinerea indeplinirii cerintei de
calificare se vor prezenta in copie cu mentiunea „conform cu
originalul”. - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat
sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul este o
asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind
valoarea minima a mediei cifrei de afaceri globale la 50 % fiecare
asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr.
346/2004. Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care
solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei
de afaceri globale la 50 % vor prezenta o declaratie pe proprie
raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa
rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Valorile vor fi
exprimate in lei si in euro. Echivalenta leu/valuta se va realiza la
cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala Romana, pentru anii
respectivi. |
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
| Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionate |
| Cerinta nr. 1 - Lista principalelor livrari de
produse si prestari de servicii din ultimii 3 ani Ofertantul
(operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa
prezinte un numar de maxim 5 contracte realizate in ultimii 3 ani
prin care sa demonstreze, in mod cumulat, ca are experienta in:
a) implementarea unui sistem informatic integrat de tip ERP in
care s-au prestat urmatoarele tipuri de servicii, indiferent de
modul de cumulare al tipurilor de servicii: analiza, instalare,
configurare, scolarizarea utilizatorilor, asistenta tehnica b)
implementarea unui sistem informatic care a continut cel putin
componentele de Portal si pentru care s-au prestat urmatoarele
tipuri de servicii, indiferent de modul de cumulare al tipurilor de
servicii: analiza, instalare, configurare, testare, instruirea
utilizatorilor. c) implementarea unui sistem informatic care a
continut cel putin componentele de Management de Gestiune al
Documentelor si pentru care s-au prestat urmatoarele tipuri de
servicii, indiferent de modul de cumulare al tipurilor de servicii:
analiza, instalare, configurare, testare, instruirea utilizatorilor.
d) dezvoltare si actualizare functionalitati sistem informatic
care a continut componenta de tip GIS. Livrarea de produse/
Prestarea de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/
documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre
clientul privat / beneficiar. Cerinta nr. 2 Lista cu
personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului,
care sa contina ce putin urmatorul personal: 1.Manager de
proiect - 1 persoana Studii universitare absolvite cu diploma de
licenta Competente in domeniul managementului de proiect
dovedite prin certificare recunoscuta la nivel
national/international Minim 5 ani experienta generala
Experienta in cel putin un contract de implementare sistem
informatic integrat. 2. Arhitect solutie - 1 persoana Studii
universitare absolvite cu diploma de licenta Competente privind
dezvoltarea de arhitecturi complexe, de tip Enterprise, cu abordari
globale de proiectare, dovedite prin prezentarea unei diplome/
certificari recunoscute la nivel national/ intrenational Minim 5
ani experienta generala Experienta in cel putin un contract de
implementare sistem informatic integrat in care a indeplinit rolul
de arhitect solutie 3. Expert baze de date - 1 persoana
Studii universitare absolvite cu diploma de licenta
Competente privind administrarea bazelor de date relationale
dovedite prin diploma/ certificare recunoscuta la nivel national/
international Competente de optimizare a performantei bazelor de
date relationale dovedite prin diploma/ certificare recunoscuta la
nivel national/ international. Experienta specifica in cel putin
un contract de implementare sistem informatic integrat in cadrul
caruia a avut responsabilitati similare celor solicitate pentru
proiectul de fata 4. Expert GIS - 1 persoana Studii
universitare absolvite cu diploma de licenta Cunostinte privind
utilizarea instrumentelor de analiza GIS, dovedite prin participarea
la cursuri si/sau certificari detinute in domeniu recunoscute la
nivel national/international Cunostinte privind conceptele
geodatabase si crearea/gestionarea datelor geospatiale dovedite prin
participarea la cursuri si/sau certificari detinute in domeniu
recunoscute la nivel national/international Minim 5 ani de
experienta generala Experienta in cel putin un contract de
implementare sistem informatic integrat in cadrul caruia a avut
responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata,
respectiv elaborarea documentatiei de analiza si a scenariilor de
testare, stabilire proceduri de migrare a datelor, managementul si
controlul calitatii bazei de date geospatiale, instruirea
utilizatorilor 5. Expert DMS - 1 persoana Studii
universitare absolvite cu diploma de licenta Cunostinte dovedite
prin certificare profesionala pentru sistemul de management de
documente ofertat Experienta in cel putin un contract de
implementare sistem informatic in cadrul caruia a avut
responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata,
respectiv activitati de analiza pentru sistemul de management de
documente, testare si implemenatre (instalare, configurare,
instruire) sistemului de management de documente. 6. Expert
portal - 1 persoana Studii universitare absolvite cu diploma de
licenta Cunostinte dovedite prin certificare profesionala pentru
componenta de portal, emisa de o institutie recunoscuta la nivel
national/ international Minim 5 ani de experienta generala
Experienta in cel putin un contract de implementare sistem
informatic integrat in cadrul caruia a avut responsabilitati
similare celor solicitate pentru proiectul de fata, respectiv
analiza cerintelor componentei Portal, configurarea componentei
Portal. 7. Expert analiza si securitate informationala - 1
persoana Studii universitare absolvite cu diploma de licenta
Competente in domeniul analizei de business, dovedite prin
certificare recunoscuta la nivel national/international
Certificare privind competente de testare a sistemelor dpdv al
securitatii informatiei Certificare privind auditul sistemelor
informatice Minim 5 ani de experienta generala Experienta in
cel putin un contract de implementare sistem informatic integrat in
cadrul caruia a avut responsabilitati similare celor solicitate
pentru proiectul de fata, respectiv managementul activitatilor de
colectare a cerintelor, analiza de business, realizarea
documentatiei de analiza, realizarea scenariilor de testare, testare
a securitatii sistemelor informatice prin penetrare sistem,
activitati de asistenta si suport tehnic. 8. Analist - 1
persoana Studii universitare absolvite cu diploma de licenta
Cunostinte in domeniul analizei de business dovedite prin
certificare/diploma de absolvire a unui curs de specialitate
recunoscuta la nivel national/international Cunostinte in
domeniul modelarii, analizei si optimizarii proceselor de business
dovedite prin certificare/diploma de absolvire a unui curs de
specialitate recunoscuta la nivel national/ international Minim
5 ani de experienta generala Experienta in cel putin un contract
de implementare sistem informatic integrat in cadrul caruia a avut
responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata,
respectiv analiza de business, monitorizare raspuns aplicatie,
asistenta tehnica, instruire 9. Specialist testare – 1 persoana
Studii universitare absolvite cu diploma de licenta
Certificare recunoscuta national sau international in domeniul
testarii sistemelor informatice Minim 5 ani experienta generala
Experienta in cel putin un contract de implementare sistem
informatic integrat in care a indeplinit rolul de specialist testare
sau o pozitie cu responsabilitati echivalente 10. Responsabil
Control Calitate - 1 persoana Studii superioare. Licenta sau
certificare in domeniul calitatii, Minim 5 ani experienta
generala Subcontractare Asociere Certificat ISO 9001 sau
echivalent In cazul unei asocieri, fiecare dintre membrii
asociati trebuie sa detina acest certificat |
| Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
|
| Formular nr. 8 – Lista principalelor livrari de
produse si servicii din ultimii ani (2011, 2012, 2013) In cazul unei
asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte
Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate
de de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, care sa
confirme indeplinirea cerintelor solicitate si care sa contina date
referitoare la: beneficiarul contractului, tipul activitatilor
prestate/ bunurilor livrate, perioada in care s-a realizat
contractul. Documentele se vor prezenta in copie „conform cu
originalul”. Documentele prezentate in alta limba decat limba romana
vor fi prezentate in copie "conform cu originalul" si vor fi,
insotite de o traducere autorizata in limba romana. Nota: Pentru
contractele incheiate in alta valuta decat LEI conversia se va
realiza la cursul stabilit de Banca Nationala a Romaniei utilizand
ratele de schimb medii anuale stabilite de catre aceasta pentru anii
respectivi. Se va prezenta: - Formular nr. 9 – Lista cu personalul
de specialitate, in original semnat si stampilat; - Pentru fiecare
expert propus se vor atasa umatoarele documente: 1. Formularul nr.
10 – CV 2. Copii conforme cu originalul ale diplomelor/
certificatelor/ actelor doveditoare ale competentelor si experientei
solicitate 3. Formularul nr.11–Declaratie de disponibilitate, pentru
expertii care nu sunt angajati ai operatorului economic, in original
Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie in cadrul
ofertei. In cazul in care specialistii prezentati nu sunt vorbitori
de lb. romana, ofertantul va asigura pe cheltuiala lui servicii de
traducere si interpretare de specialitate, in lb. romana pe toata
durata contractului. Operatorul economic va lua toate masurile
pentru asigurarea unor traduceri de calitate. Se va prezenta: -
Formular nr. 9 – Lista cu personalul de specialitate, in original
semnat si stampilat; - Pentru fiecare expert propus se vor atasa
umatoarele documente: 1. Formularul nr. 10 – CV 2. Copii conforme cu
originalul ale diplomelor/ certificatelor/ actelor doveditoare ale
competentelor si experientei solicitate 3. Formularul
nr.11–Declaratie de disponibilitate, pentru expertii care nu sunt
angajati ai operatorului economic, in original Un expert poate fi
nominalizat pentru o singura pozitie in cadrul ofertei. In cazul in
care specialistii prezentati nu sunt vorbitori de lb. romana,
ofertantul va asigura pe cheltuiala lui servicii de traducere si
interpretare de specialitate, in lb. romana pe toata durata
contractului. Operatorul economic va lua toate masurile pentru
asigurarea unor traduceri de calitate. Formular 12 – Lista cu
subcontractantii si specializarea acestora si specializarea
acestora, daca este cazul (Acordurile de subcontractare se vor
solicita ofertantului castigator la incheierea contractului);
Formular 12 b – Declaratie privind partea/partile din contract care
sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora . Se solicita
prezentarea Acordurilor de Asociere sau a Scrisorilor preliminare de
asociere si Scrisorilor de imputernicire prin care membrii asocierii
nominalizeaza Liderul asocierii (daca este cazul); Certificat ISO
9001 sau echivalent In cazul unei asocieri, fiecare dintre membrii
asociati trebuie sa detina acest certificate In cazul unei asocieri
acest certificat va fi prezentat individual de fiecare membru al
asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza
|
III.2.4) |
Contracte rezervate |
|
|
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de
servicii |
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata
unei anumite profesii |
|
|
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice
numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului
responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
| Nu |
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Tipul procedurii |
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
| Licitatie deschisa |
IV.2) |
Criterii de atribuire |
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
|
|
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica
|
| Nu |
IV.3) |
Informatii administrative |
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de
autoritatea contractanta |
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior
privind acelasi contract |
| Nu |
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si
a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a
documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
|
|
Termenul
limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru
acces la documente: 14.08.2014
16:00 |
|
Documente
de plata: NU
| |
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a
cererilor de participare |
| 19.08.2014 10:00 |
IV.3.5) |
Data transmiterii invitatiilor de prezentare de
oferte sau de participare candidatilor selectati |
IV.3.6) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata
oferta sau cererea de participare |
|
|
IV.3.7) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul
trebuie sa isi mentina oferta |
| 120
zile
(de
la termenul limita de primire a ofertelor) |
IV.3.8) |
Conditii de deschidere a ofertelor
|
| Data: 19.08.2014 11:00 |
| Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 70
|
| Persoane autorizate sa asiste la deschiderea
ofertelor: da |
| Reprezentantii imputerniciti ai
ofertantilor. |
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
VI.1) |
Contractul este periodic |
| Nu |
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program
finantat din fonduri comunitare |
| Da |
| |
| Tip de
finantare: Program /
Proiect Program / Proiect: Programul
Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS
CCE |
VI.3) |
Alte informatii |
| Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe
primul loc cu preturi egale: - se vor solicita ofertantilor clasati
pe primul loc cu preturi egale noi propuneri financiare in plic
inchis care se vor deschide la data si ora comunicata acestora prin
respectiva solicitare Operatorul economic (grupul de operatori)
poate beneficia de sustinerea unei terte persoane, in conformitate
cu prevederile legale in vigoare referite in OUG 34/2006, HG
925/2006 si Legea 279/2011. In vederea facilitarii accesului la
datele de identificare ale participantilor la procedura se va
prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura –
Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare Alte coduri CPV relevante:
30200000-1 Echipament si accesorii pentru computer 30121100-4
Fotocopiatoare 39717200-3 aparate de aer conditionat |
VI.4) |
Cai de atac |
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac
|
|
Consiliul
National de Solutionare a Contestatiilor |
Adresa
postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea:
Bucuresti
, Cod
postal: 030084
, Romania
, Tel.
+40 213104641 , Email:
office@cnsc.ro , Fax:
+40 213104642 / +40 218900745 , Adresa
internet (URL): http://www.cnsc.ro
| |
| Organism competent pentru procedurile de
mediere |
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
| Precizari privind termenul (termenele) de
exercitare a cailor de atac |
| 10 zile calendaristice incepand cu ziua urmatoare
luarii la cunostinta a documentului atacat conform art. 256^2 din
OUG nr. 34/2006 |
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii
privind utilizarea cailor de atac |
|
Denumire
oficiala: Consiliul Judetean Teleorman – Serviciul Juridic,
Contencios si Administratie Publica Locala |
Adresa
postala: str.
Dunarii 178 , Localitatea:
Alexandria
, Cod
postal: 140047
, Romania
, Tel.
+40 247311201-399 , Fax:
+40 247311201 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
| |
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt |
| 30.06.2014 16:00
|