|
Sectiunea
I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
I.1) |
Denumirea,
adresa si punct(e) de contact: |
|
JUDETUL
TELEORMAN |
Adresa
postala: str.Dunarii,
nr.178, mun.Alexandria , Localitatea:
Alexandria
, Cod
postal: 140047
,
Romania
, Punct(e)
de contact: Directia
Dezvoltare Locala, cam.63 ,
Tel.
+40
247311201-381 , In
atentia: ing.Gavrila
Manuea Carmen ,
Email:
seap@cjteleorman.ro
, Fax:
+40
247421132 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
, Adresa
profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
| |
|
Adresa
de la care se pot obtine informatii suplimentare:
|
CONSILIUL
JUDETEAN TELEORMAN |
Adresa
postala: str.
Dunarii, Nr.178 , Localitatea:
ALEXANDRIA
, Cod
postal: 140047
,
Romania
, Punct(e)
de contact: Directia
Dezvoltare Locala, cam.53 ,
Tel.
+40
247311201-394 ,
In
atentia: ec.Pena
Elena , Email:
seap@cjteleorman.ro
, Fax:
+40
247421132 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
| |
Caietul
de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele
pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic)
pot fi obtinute la: |
Punctul
(punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
|
|
|
Ofertele
sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
|
Punctul
(punctele) de contact mentionat(e) anterior
| |
I.2) |
Tipul
autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile
principale) |
|
Autoritate
regionala sau locala |
Activitate
(activitati) |
- Servicii generale ale
administratiilor publice | |
| Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati
contractante |
| Nu
|
Sectiunea
II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
II.1) |
Descriere
|
II.1.1) |
Denumirea
data contractului de autoritatea contractanta |
| Achizitia
si distributia de produse lactate si de panificatie (întreg pachet)
pentru elevii din învatamântul primar si gimnazial de stat si privat
precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si
private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar
2017-2018 |
II.1.2) |
Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a
produselor sau de prestare a serviciilor |
|
Furnizare
|
Cumparare
|
Locul
principal de livrare: Scolile
si gradinitele din judetul Teleorman |
Codul
NUTS: RO317
- Teleorman | |
II.1.3) |
Anuntul
implica |
| Un
contract de achizitii publice |
II.1.4) |
Informatii
privind acordul-cadru |
II.1.5) |
Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
| Se
vor achizitiona si distribui produse lactate si de panificatie
(întreg pachet) pentru elevii din învatamântul primar si gimnazial
de stat si privat precum si pentru copiii prescolari din gradinitele
de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar
2017-2018: Lot 2 – Zona Rosiorii de Vede, Lot 3 – Zona Turnu
Magurele, Lot 4 – Zona Videle, Lot 5 – Zona Zimnicea, conform
caietului de sarcini. |
II.1.6) |
Clasificare
CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
|
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
|
15811000-6 -
Produse de panificatie (Rev.2) |
60000000-8 -
Servicii de transport (cu exceptia transportului de
deseuri) (Rev.2) | |
II.1.7) |
Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii
publice |
| Da
|
II.1.8) |
Impartire
in loturi |
| Da
|
| Trebuie
depuse oferte pentru unul
sau mai multe loturi |
II.1.9) |
Vor
fi acceptate variante |
| Nu
|
II.2) |
Cantitatea
sau domeniul contractului/acordului cadru |
II.2.1) |
Cantitatea
totala sau domeniul |
| Se
vor achizitiona si distribui produse lactate si de panificatie
(întreg pachet) pentru elevii din învatamântul primar si gimnazial
de stat si privat precum si pentru copiii prescolari din gradinitele
de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar
2017-2018, conform caietului de sarcini, pentru un numar de 21.672
elevi si prescolari, astfel: -Lot 2 – Zona Rosiorii de Vede –
7.792 elevi si prescolari -Lot 3 – Zona Turnu Magurele – 4.675
elevi si prescolari -Lot 4 – Zona Videle – 5.429 elevi si
prescolari -Lot 5 – Zona Zimnicea – 3.776 elevi si prescolari
Limita valorii zilnice: 1,07 lei/elev/prescolar/zi, fara TVA
Valoarea estimata totala, fara TVA (numai în cifre): 3.787.210
lei, din care: - 1.361.633 lei, fara TVA pentru Lot 2 – Zona
Rosiorii de Vede - 817.303 lei, fara TVA pentru Lot 3 – Zona
Turnu Magurele - 948.537 lei, fara TVA pentru Lot 4 – Zona
Videle - 659.737 lei, fara TVA pentru Lot 5 – Zona
Zimnicea |
|
Valoarea
estimata fara TVA: 3,787,210
RON
| |
II.2.2) |
Optiuni
|
| Nu
|
II.3) |
Durata
contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru
finalizare |
| 12 luni incepand de la data
atribuirii contractului |
Sectiunea
III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
III.1) |
Conditii
referitoare la contract |
III.1.1) |
Depozite
valorice şi garantii solicitate |
| Cuantumul
garantiei de participare: Lot 2 = 13.600 lei, Lot 3 = 8.100 lei,
Lot 4 = 9.400 lei, Lot 5 = 6.500 lei. Garantia de participare se
constituie in conformitate cu art. 36 alin. (1)-(4) din H.G. nr.
395/2016. În cazul viramentului bancar acesta se va efectua în
contul autoritatii contractante nr. RO19TREZ6065006XXX000168 deschis
la Trezoreria Alexandria, Cod de înregistrare fiscala 4652686. În
cazul instrumentului de garantare, acesta trebuie sa faca referire
la toate cazurile privind obligatia autoritatii contractante de a
retine garantia de participare conform art.37 alin (1) din HG
395/2016. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa în
alta valuta se va face la cursul BNR valabil la data publicarii
anuntului de participare simplificat. Garantia de participare emisa
în alta limba decât româna va fi însotita de traducerea autorizata
în limba româna. Perioada de valabilitate a garantiei de participare
este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Dovada
constituirii garantiei de participare: se va posta in SEAP in format
electronic, semnat cu semnatura electronica (cel mai târziu la data
si ora-limita de depunere a ofertelor) Restituirea garantiei de
participare se va face conform art.38 din H.G. nr.395/2016.
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul
contractului, fara TVA Garantia de buna executie se constituie
conform prevederilor art. 40 din H.G. nr. 395/2016. Modul de
eliberare/restituire: conform art. 42 alin.1 din H.G.
395/2016. |
III.1.2) |
Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile
relevante |
| Bugetul
propriu al judetului Teleorman |
III.1.3) |
Forma
juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se
atribuie contractul |
| Asociere
conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr
98/2016 |
III.1.4) |
Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale |
| Nu
|
III.2) |
Conditii
de participare |
III.2.1) |
Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare
la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
| Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate |
| a)
Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se
regaseasca in situatiile prevazute la art.164, 165, 167 din Legea
nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata
indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii
economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile
aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza
indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi
prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre
ofertantul clasat pe primul loc, dupa aplicarea criteriului de
atribuire Aceste documente pot fi: 1.• certificate
constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata
impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general
consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul
prezentarii; 2.• cazierul judiciar al operatorului economic si
al membrilor organului de administrare, de conducere sau de
supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au
putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul
acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC
/ actul constitutiv; 3.• dupa caz, documente prin care se
demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de
derogarile prevazute la art. 166 alin.(2), art. 167 alin. (2), art.
171 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice; 4.• alte
documente edificatoare, dupa caz.
În cazul în care oferta
clasata pe primul loc este depusa de o asociere, fiecare asociat
(inclusiv liderul) va prezenta documentele mentionate mai sus.
În cazul în care în tara de origine sau în tara în care este
stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute
mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile
prevazute la art. 164, 165 si 167 din Legea nr.98/2016, autoritatea
contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria
raspundere sau, daca în tara respectiva nu exista prevederi legale
referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie
autentica data în fata unui notar, a unei autoritati administrative
sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente
în acest sens.
b) Orice operator economic care depune oferta
in mod individual sau in asociere, subcontractant sau tert
sustinator, nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile
prevazute la art. 59- 60 din Legea nr. 98/2016. Operatorul economic
va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din
documentatia de atribuire. Declaratia privind neîncadrarea în
situatiile prevazute la art. 59-60 din Legea nr. 98/2016 (Formular
1), se va prezenta odata cu DUAE, de catre participantii la
procedura de atribuire (ofertant, asociat, subcontractant si tert
sustinator). Persoanele care detin functii de decizie din
cadrul autoritatii contractante sunt: Cristescu Ionel Danut,
Piper - Savu Florin, Cocosila Virgiliu, Dumitrescu Mircea, Silvia
Oprescu, Melintescu Valentina, Magheru Liliana, Pascutu Victorita,
Ionescu Iuliana, Boja Mariana, Gavrila Manuela Carmen, Putineanu
Florentina Eliza, Potbaniceanu Bogdan Andrei, Popescu Aurelia
Magdalena, Milos Rozalia Daniela, Pena Elena, Capra Luciana
Catalina, Biolaru Iuliana, Dima Maria, Stefan Nina, Modoran Cristina
Mihaela,Tudorache Daniela Gina.
Documentele prezentate în
alta limba decât româna vor fi însotite de traducerea autorizata în
limba româna. Inainte de atribuirea contractului, autoritatea
contractanta solicita potrivit art.196 din Legea nr.98/2016,
ofertantului clasat pe primul loc, dupa aplicarea criteriului de
atribuire sa prezinte urmatoarele documente justificative
actualizate, prin care sa demonstreze indeplinirea tuturor
criteriilor de calificare, in conformitate cu informatiile cuprinse
in DUAE: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului
Comertului, Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa
dovedeasca o forma de înregistrare în conditiile legii din tara de
rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal
constituit, ca nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a
constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a
realiza activitatile care fac obiectul contractului.
Modalitate de îndeplinire: completare DUAE in conformitate
cu Notificarea nr.240/2016, urmând ca documentele justificative care
probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv
certificat constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor
straini, documente echivalente emise în tara de rezidenta, urmeaza
sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de
catre ofertantul clasat pe primul loc, dupa aplicarea criteriului de
atribuire.
Documentele prezentate în alta limba decât româna
vor fi însotite de traducerea autorizata în limba româna.
|
III.2.2) |
Capacitatea
economica si financiara |
| Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate |
|
|
III.2.3) |
Capacitatea
tehnica |
| Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate |
| Informatii
privind partea din contract pe care operatorul economic are,
eventual, intentia sa o subcontracteze: Daca este aplicabil,
ofertantii includ informatiile cu privire la subcontractanti în
DUAE. Subcontractantii precizeaza în DUAE informatiile aferente
criteriilor de calificare pe care le îndeplineste mentionând numarul
si data contractului/acordului de subcontractare pentru partea
propusa pentru subcontractare. Informatii privind asocierea:
Orice operator economic are dreptul de a participa la procedura
de atribuire in calitate de ofertant, individual ori in comun cu
alti operatori economici, inclusiv in forme de asociere temporara
constituite in scopul participarii la procedura de atribuire. In
cazul in care mai multi operatori economici participa in comun la
procedura de atribuire, indeplinirea criteriilor privind capacitatea
tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a
resurselor tuturor membrilor grupului, iar autoritatea contractanta
solicita ca acestia sa raspunda in mod solidar pentru executarea
contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta are
dreptul de a solicita operatorilor economici participanti in comun
la procedura de atribuire a caror oferta a fost desemnata
castigatoare sa adopte sau sa constituie o anumita forma juridica in
masura in care este necesar pentru executarea in mod corespunzator a
contractului de achizitie publica. |
| Nivel(uri)
specific(e) minim(e) necesar(e) |
| Completare
Formular DUAE. În cazul în care ofertantul utilizeaza capacitatile
subcontractantului/subcontractantilor pentru a îndeplini criteriile
de calificare, se va prezenta câte un formular DUAE separat pentru
fiecare dintre respectivii subcontractanti, completat si semnat în
mod corespunzator de catre fiecare dintre acestia. Daca prin
subcontractant nu se îndeplineste o cerinta de calificare, atunci
acesta va prezenta DUAE doar în scopul demonstrarii neîncadrarii în
motivele de excludere. Acordul/acordurile de subcontractare se vor
prezenta odata cu depunerea DUAE. Documentele justificative care
probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a
fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de
catre ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de
atribuire asupra ofertelor admisibile. Operatorul economic clasat pe
primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor
admisibile va face dovada îndeplinirii cerintelor de calificare prin
subcontractanti prin prezentarea de documente justificative ale
acestora, la solicitarea autoritatii contractante. Completare
Formular DUAE. Odata cu depunerea DUAE se va prezenta si acordul
de asociere Formular 5. Documentele justificative care probeaza
îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi
prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre
ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de
atribuire. |
III.2.4) |
Contracte
rezervate |
|
|
III.3) |
Conditii
specifice pentru contractele de servicii |
III.3.1) |
Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|
|
III.3.2) |
Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale
ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor
respective |
| Nu
|
SECTIUNEA
IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Tipul
procedurii |
IV.1.1) |
Tipul
procedurii |
| Licitatie
deschisa |
IV.2) |
Criterii
de atribuire |
IV.2.1) |
Criterii
de atribuire |
|
|
IV.2.2) |
Se
va organiza o licitatie electronica |
| Da
|
| *Autoritatea
contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti
ofertantii care au depus oferte admisibile, pentru fiecare lot in
parte. *Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului
de reofertare: pret unitar pe intreg pachet ofertat in lei fara TVA
/elev/prescolar/zi, pentru fiecare lot in parte. *Numar runde: 1;
*Durata rundei: 24 ore; *Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta
de pret – da; *Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi
la licitatie – da; *Licitatia se prelungeste automat in cazul
modificarii clasamentului – nu; *Se va utiliza pasul de licitare –
nu; *Informatiile privind echipamentele electronice care trebuie
utilizate, precum si modalitatile si specificatiile tehnice de
conectare se ragasesc pe site-ul www.e-licitatie.ro *În cazul în
care ofertantul declarat admis si înregistrat în SEAP nu modifica în
cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei care fac
obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului final
este luata în considerare oferta depusa de catre acesta anterior
desfasurarii acestei faze, introdusa în prealabil în SEAP.
|
IV.3) |
Informatii
administrative |
IV.3.1) |
Numar
de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
|
| Nr.5243
din 15 mai 2017 |
IV.3.2) |
Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
| Nu
|
IV.3.3) |
Conditii
de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare
(cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui
dialog competitiv) |
|
Termenul
limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru
acces la documente: 22.09.2017
16:30 |
|
Documente
de plata: NU
| |
IV.3.4) |
Termen
limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de
participare |
| 26.09.2017
16:00 |
IV.3.5) |
Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati |
IV.3.6) |
Limba
sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de
participare |
|
|
| Moneda
in care se transmite oferta de pret: RON
|
IV.3.7) |
Perioada
minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina
oferta |
| 120
zile (de
la termenul limita de primire a ofertelor) |
IV.3.8) |
Conditii
de deschidere a ofertelor |
| Data
(reprezinta data limita de evaluare a ofertelor):
20.10.2017
18:00 |
| Locul:
In
SEAP |
| Persoane
autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor:
nu
|
SECTIUNEA
VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
VI.1) |
Contractul
este periodic |
| Nu
|
VI.2) |
Contractul
se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri
comunitare |
| Nu
|
| Tip
de finantare: Fonduri
bugetare |
VI.3) |
Alte
informatii |
| În
cazul în care doua sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc
in urma licitatiei electronice, autoritatea contractanta solicita
ofertantilor o noua propunere financiara in SEAP, iar contractul va
fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are
pretul cel mai scazut. |
VI.4) |
Cai
de atac |
VI.4.1) |
Organism
competent pentru caile de atac |
|
Consiliul
National de Solutionare a Contestatiilor |
Adresa
postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti ,
Localitatea:
Bucuresti
, Cod
postal: 030084
,
Romania
,
Tel.
+40
213104641
, Email:
office@cnsc.ro
, Fax:
+40
213104642 / +40 218900745 ,
Adresa
internet (URL): http://www.cnsc.ro
| |
| Organism
competent pentru procedurile de mediere |
VI.4.2) |
Utilizarea
cailor de atac |
| Precizari
privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
| Conform
prevederilor Legii nr.101/2016. |
VI.4.3) |
Serviciul
de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de
atac |
|
CONSILIUL
JUDETEAN TELEORMAN - Servicul juridic, contencios si
administratie publica locala |
Adresa
postala: str.
Dunarii, Nr.178 , Localitatea:
ALEXANDRIA
, Cod
postal: 140047
,
Romania
,
Tel.
+40
247311201-399
,
Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
| |
VI.5) |
Data
expedierii prezentului anunt |
| 18.08.2017
13:58 |