|
Sectiunea
I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
I.1) |
Denumirea,
adresa si punct(e) de contact: |
|
JUDETUL
TELEORMAN |
Adresa
postala: str.Dunarii,
nr.178, mun.Alexandria , Localitatea:
Alexandria
, Cod
postal: 140047
,
Romania
, Punct(e)
de contact: Directia
Dezvoltare Locala, cam.63 ,
Tel.
+40
247/311201/381 ,
In
atentia: ing.Gavrila
Manuela Carmen ,
Email:
seap@cjteleorman.ro
, Fax:
+40
247/421132 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
, Adresa
profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
| |
|
Adresa
de la care se pot obtine informatii suplimentare:
|
CONSILIUL
JUDETEAN TELEORMAN |
Adresa
postala: str.
Dunarii, Nr.178 , Localitatea:
Alexandria
, Cod
postal: 140047
,
Romania
, Punct(e)
de contact: Directia
Dezvoltare Locala, cam.53 ,
Tel.
+40
247311201-394 ,
In
atentia: ec.Pena
Elena, ec.Milos Rozalia Daniela
, Email:
seap@cjteleorman.ro
, Fax:
+40
247421132 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
| |
Caietul
de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele
pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic)
pot fi obtinute la: |
Punctul
(punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
|
|
|
Ofertele
sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
|
Punctul
(punctele) de contact mentionat(e) anterior
| |
I.2) |
Tipul
autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile
principale) |
|
Autoritate
regionala sau locala |
Activitate
(activitati) |
- Servicii generale ale
administratiilor publice | |
| Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati
contractante |
| Nu
|
Sectiunea
II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
II.1) |
Descriere
|
II.1.1) |
Denumirea
data contractului de autoritatea contractanta |
| “Întretinerea
curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene din judetul Teleorman
în perioada 2017 – 2021” |
II.1.2) |
Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a
produselor sau de prestare a serviciilor |
|
Servicii
|
16
- Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
|
Locul
principal de prestare: Drumurile
judetene din judetul Teleorman |
Codul
NUTS: RO317
- Teleorman | |
II.1.3) |
Anuntul
implica |
| Incheierea
unui acord-cadru |
II.1.4) |
Informatii
privind acordul-cadru |
| Contractele
subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea
competitiei: Nu
|
| Acord-cadru
cu un singur agent economic |
| Durata
acordului-cadru: 48
luni
|
|
Valoarea
estimata fara TVA: 80,567,282
RON
| |
| Frecventa
si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se vor incheia
4 contracte subsecvente. Valoarea totala maxima estimata a acordului
cadru este de 80.567.282 lei, fara TVA, din care: - Suma maxima
necesara efectuarii deszapezirii drumurilor judetene pentru iarna
2017-2018 este de 20.114.633 lei (fara TVA). - Suma maxima necesara
efectuarii deszapezirii drumurilor judetene pentru iarna 2018-2019
este de 20.114.633 lei (fara TVA). - Suma maxima necesara efectuarii
deszapezirii drumurilor judetene pentru iarna 2019-2020 este de
20.223.384 lei (fara TVA). - Suma maxima necesara efectuarii
deszapezirii drumurilor judetene pentru iarna 2020-2021 este de
20.114.633 lei (fara TVA). |
II.1.5) |
Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
| “Întretinerea
curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene din judetul Teleorman
în perioada 2017 – 2021”, conform caietului de sarcini.
|
II.1.6) |
Clasificare
CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
|
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
| |
II.1.7) |
Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii
publice |
| Da
|
II.1.8) |
Impartire
in loturi |
| Nu
|
| |
II.1.9) |
Vor
fi acceptate variante |
| Nu
|
II.2) |
Cantitatea
sau domeniul contractului/acordului cadru |
II.2.1) |
Cantitatea
totala sau domeniul |
| Se
vor presta servicii de “Întretinere curenta pe timp de iarna a
drumurilor judetene din judetul Teleorman în perioada 2017 – 2021”,
conform caietului de sarcini, punctul 22. Cantitatile minime si
maxime sunt anexate caietului de sarcini, pentru fiecare contract
subsecvent în parte. (Anexele B, C, D1, D1-1, D1-2, D1-3, D1-4, B1,
C1, E1, E1-1, E1-2, E1-3, E1-4, F ) |
|
Valoarea
estimata fara TVA: 80,567,282
RON
| |
II.2.2) |
Optiuni
|
| Nu
|
II.3) |
Durata
contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru
finalizare |
| 48 luni incepand de la data
atribuirii contractului |
Sectiunea
III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
III.1) |
Conditii
referitoare la contract |
III.1.1) |
Depozite
valorice şi garantii solicitate |
| Cuantumul
garantiei de participare: 200.000 lei Garantia de participare se
constituie in conformitate cu art. 36 alin. (1)-(4) din H.G. nr.
395/2016. În cazul viramentului bancar acesta se va efectua în
contul autoritatii contractante nr. RO 19 TREZ 6065006 XXX 000168
deschis la Trezoreria Alexandria, Cod de înregistrare fiscala
4652686. În cazul instrumentului de garantare, acesta trebuie sa
faca referire la toate cazurile privind obligatia autoritatii
contractante de a retine garantia de participare conform art.37
alin. (1) lit.a) si c) din HG nr.395/2016. Echivalenta pentru o
garantie de participare depusa în alta valuta se va face la cursul
BNR valabil la data publicarii anuntului de participare. Garantia de
participare emisa în alta limba decât româna va fi însotita de
traducerea autorizata în limba româna. Perioada de valabilitate a
garantiei de participare este de 120 zile de la data limita de
depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare:
se va posta in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura
electronica (cel mai târziu la data si ora-limita de depunere a
ofertelor) Restituirea garantiei de participare se va face conform
art.38 din H.G. nr.395/2016. Cuantumul garantiei de buna executie
este de 10% din pretul contractului subsecvent, fara TVA. Garantia
de buna executie se constituie conform prevederilor art. 40 alin.(1)
si (3) din H.G. nr. 395/2016. Modul de eliberare/restituire:
conform art. 42 din H.G. 395/2016 |
III.1.2) |
Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile
relevante |
| Bugetul
propriu al judetului Teleorman |
III.1.3) |
Forma
juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se
atribuie contractul |
| Asociere
conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr
98/2016 |
III.1.4) |
Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale |
| Nu
|
III.2) |
Conditii
de participare |
III.2.1) |
Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare
la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
| Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate |
| a)
Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se
regaseasca in situatiile prevazute la art.164, 165, 167 din Legea
nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata
indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii
economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile
aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza
indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi
prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre
ofertantul clasat pe primul loc, dupa aplicarea criteriului de
atribuire Aceste documente pot fi: 1.• certificate
constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata
impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general
consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul
prezentarii; 2.• cazierul judiciar al operatorului economic si
al membrilor organului de administrare, de conducere sau de
supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au
putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul
acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC
/ actul constitutiv; 3.• dupa caz, documente prin care se
demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de
derogarile prevazute la art. 166 alin.(2), art. 167 alin.(2),
art.171 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice; 4.•
alte documente edificatoare, dupa caz.
În cazul în care
oferta clasata pe primul loc este depusa de o asociere, fiecare
asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele mentionate mai
sus. În cazul în care în tara de origine sau în tara în care
este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor
prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate
situatiile prevazute la art. 164, 165 si 167 din Legea nr.98/2016,
autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe
propria raspundere sau, daca în tara respectiva nu exista prevederi
legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie
autentica data în fata unui notar, a unei autoritati administrative
sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente
în acest sens.
b) Orice operator economic care depune oferta
in mod individual sau in asociere, subcontractant sau tert
sustinator, nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile
prevazute la art. 59- 60 din Legea nr. 98/2016. Operatorul economic
va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din
documentatia de atribuire. Declaratia privind neîncadrarea în
situatiile prevazute la art. 59-60 din Legea nr.98/2016 (Formular
1), se va prezenta odata cu DUAE, de catre participantii la
procedura de atribuire (ofertant, asociat, subcontractant si tert
sustinator). Persoanele care detin functii de decizie din
cadrul autoritatii contractante sunt: Cristescu Ionel Danut,
Cocosila Virgiliu, Piper Savu Florin, Dumitrescu Mircea, Silvia
Oprescu, Melintescu Valentina, Boja Mariana, Pascutu Victorita,
Ionescu Iuliana, Gavrila Manuela Carmen, Putineanu Florentina Eliza,
Potbaniceanu Bogdan Andrei, Milos Rozalia Daniela, Popescu Aurelia
Magdalena, Pena Elena, Calin Horatiu, Olteanu Iulian, Pana Claudia,
Gunaris Ion, Zamfir Danut, Tecsor Valentin, Crainiceanu Magdalena
Sica. Documentele prezentate în alta limba decât româna vor fi
însotite de traducerea autorizata în limba româna. Inainte de
atribuirea contractului, autoritatea contractanta solicita potrivit
art.196 din Legea nr.98/2016, ofertantului clasat pe primul loc,
dupa aplicarea criteriului de atribuire sa prezinte urmatoarele
documente justificative actualizate, prin care sa demonstreze
indeplinirea tuturor criteriilor de calificare, in conformitate cu
informatiile cuprinse in DUAE: Certificat constatator eliberat
de Oficiul Registrului Comertului, Operatorii economici ce
depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de înregistrare în
conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca
operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în niciuna
dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are
capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul
contractului.
Modalitate de îndeplinire: completare DUAE in
conformitate cu Notificarea nr.240/2016, urmând ca documentele
justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin
completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau
în cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise în tara
de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii
contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc, dupa
aplicarea criteriului de atribuire. Documentele prezentate în
alta limba decât româna vor fi însotite de traducerea autorizata în
limba româna. |
III.2.2) |
Capacitatea
economica si financiara |
| Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate |
|
|
III.2.3) |
Capacitatea
tehnica |
| Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate |
| Cerinta
nr. 1 Lista principalelor servicii prestate in cursul unei
perioade care acopera cel mult ultimii 3 ani, cu indicarea
valorilor, datelor si a beneficiarilor publici sau privati, din care
sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii duse la bun sfarsit
similare cu cele supuse procedurii de atribuire (servicii de
deszapezire pe infrastructura de transport rutier), in valoare
cumulata de minimum 20.200.000 lei fara TVA, la nivelul unuia sau
mai multe contracte. Perioada de 3 ani se calculeaza prin
raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Prin
formula ,,servicii duse la bun sfarsit,, se inteleg: -servicii
receptionate partial -servicii receptionate la sfarsitul
prestarii Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca
dispune (in proprietate/drept de folosinta) de minim urmatoarele
utilaje, echipamente, autovehicule, necesare efectuarii serviciilor:
- Utilaj multifunctional cu tractiune integrala -34 bucati -
Tractor de mare capacitate, cu tractiune integrala - 5 bucati -
ATB echipat cu lama si RSP – 28 bucati - Autofreza cu tractiune
integrala, cap.min.5000 mc/ora - 2 bucati - Buldoexcavator cu
tractiune integrala cu cupa de min.0,8 mc si/sau plug - 5 bucati
- Incarcator frontal pe pneuri cu cupa de min.2 mc - 5 bucati
- Autoremorcher cu masa maxima admisa de min.26 to – 1 bucata
- Autoutilitara cu cabina dubla (5-7 locuri) - 5 bucati -
Autogreder avand putere motor min. 160 CP - 5 bucati -
Automacara min. 40 to - 1 bucata
Caracteristicile tehnice
ale utilajelor, echipamentelor, autovehiculelor, ce vor fi
utilizate la activitatea de intretinere curenta pe timp de iarna
sunt conform ,,Normativului privind prevenirea si combaterea
inzapezirii drumurilor publice – Indicativ AND 525/2013.
Informatii privind tertii sustinatori: Capacitatea tehnica
si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta în
conformitate cu art.182 din Legea nr.98/2016. Prin angajamentul
ferm, tertul/tertii confirma faptul ca va/vor sprijini ofertantul în
vederea îndeplinirii obligatiilor contractuale, fie prin precizarea
modului în care va interveni concret, pentru a duce la îndeplinire
respectivele activitati pentru care a acordat sustinerea, fie prin
indicarea resurselor tehnice si profesionale pe care le va pune la
dispozitie ofertantului (descriind modul concret în care va
realiza acest lucru). Conform prevederilor art.184 din Legea
nr.98/2016, prin angajamentul ferm, tertul/tertii se va/vor angaja
ca va/vor raspunde în mod solidar cu ofertantul pentru
executarea contractului de achizitie publica. Raspunderea solidara a
tertului/tertilor sustinator/sustinatori se va angaja sub conditia
neîndeplinirii de catre acesta/acestia a obligatiilor de sustinere
asumate prin angajament. Informatii privind partea din contract
pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o
subcontracteze: Daca este aplicabil, ofertantii includ
informatiile cu privire la subcontractanti în DUAE.
Subcontractantii precizeaza în DUAE informatiile aferente
criteriilor de calificare pe care le îndeplineste mentionând numarul
si data contractului/acordului de subcontractare pentru partea
propusa pentru subcontractare. Informatii privind asocierea:
Orice operator economic are dreptul de a participa la procedura
de atribuire in calitate de ofertant, individual ori in comun cu
alti operatori economici, inclusiv in forme de asociere temporara
constituite in scopul participarii la procedura de atribuire. In
cazul in care mai multi operatori economici participa in comun la
procedura de atribuire, indeplinirea criteriilor privind capacitatea
tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a
resurselor tuturor membrilor grupului, iar autoritatea contractanta
solicita ca acestia sa raspunda in mod solidar pentru executarea
contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta are
dreptul de a solicita operatorilor economici participanti in comun
la procedura de atribuire a caror oferta a fost desemnata
castigatoare sa adopte sau sa constituie o anumita forma juridica in
masura in care este necesar pentru executarea in mod corespunzator a
contractului de achizitie publica. |
| Nivel(uri)
specific(e) minim(e) necesar(e) |
| Completare
Formular DUAE. La nivelul DUAE ofertantul va preciza urmatoarele
informatii: -numarul si data contractului invocat drept experienta
similara, beneficiarul acestuia si datele sale de contact, data si
numarul documentului de receptie, precum si ponderea si/sau
activitatile pentru care a fost responsabil, împreuna cu valoarea
acestora, fara TVA. Pentru echivalenta in alta valuta se va utiliza
cursul de referinta euro/alta valuta comunicat de BNR pentru anul
respectiv. La solicitarea autoritatii contractante, doar ofertantul
clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra
ofertelor admisibile va prezenta documente justificative din care sa
reiasa toate elementele necesare pentru confirmarea indeplinirii
cerintei privind experienta similara, fara a se limita la,
enumerarea nefiind cumulativa: - copii ale unor parti relevante ale
contractelor pe care le-au indeplinit; - certificate de
predare-primire; - recomandari; - procese-verbale de receptie; -
certificari de buna executie; - certificate constatatoare. În cazul
depunerii unei oferte comune, fiecare operator economic membru al
asocierii va prezenta DUAE în care vor include informatiile cu
privire la modul de îndeplinire a cerintelor de capacitate tehnica
si profesionala. La solicitarea autoritatii contractante, doar
ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de
atribuire asupra ofertelor admisibile va prezenta documente
justificative ale asociatilor care probeaza îndeplinirea cerintei
privind capacitatea tehnica si profesionala. Autoritatea
contractanta are dreptul de a se adresa inclusiv beneficiarului
final al serviciilor care fac obiectul contractului prezentat drept
experienta similara, pentru confirmarea celor prezentate de
ofertant. Completare Formular DUAE. In vederea indeplinirii
cerintei ofertantul va completa DUAE - Partea IV "Criteriile de
selectie" - Sectiunea C "Capacitatea tehnica si profesionala" –
subsectiunea "Utilaje, instalatii si echipament tehnic ". La
solicitarea autoritatii contractante, doar ofertantul clasat pe
primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor
admisibile va prezenta documente justificative care sa demonstreze
dreptul de proprietate sau de folosinta (dreptul de folosinta/
angajament de punere la dispozitie/factura proforma/ precontract)
pentru utilajele, echipamentele, autovehiculele prezentate. In caz
de inchiriere se va prezenta precontract pentru punere la
dispozitie. În cazul depunerii unei oferte comune, fiecare operator
economic membru al asocierii va prezenta DUAE în care vor include
informatiile cu privire la modul de îndeplinire a cerintei. La
solicitarea autoritatii contractante, doar ofertantul clasat pe
primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor
admisibile va prezenta documente justificative ale asociatilor care
probeaza îndeplinirea cerintei. Completare Formular DUAE - în care
se vor include informatiile cu privire la existenta unei sustineri
de terta parte, inclusiv masurile avute în vedere de acesta pentru a
accesa în orice moment resursele necesare, la care se ataseaza
DUAE-ul/-urile si angajamentul ferm ale tertului sustinator/
angajamentele ferme ale tertilor sustinatori din care trebuie sa
rezulte modul efectiv în care tertul/tertii sustinatori vor asigura
îndeplinirea angajamentului. Tertul/tertii sustinatori vor completa
DUAE cu informatii privind nivelul lor de experienta, prin raportare
la contractele executate în trecut, corespunzator sustinerii
acordate. Angajamentul ferm al tertului sustinator din care rezulta
modul efectiv în care se va materializa sustinerea acestuia se va
prezenta odata cu depunerea DUAE. Documentele justificative care
probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a
fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de
catre ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de
atribuire asupra ofertelor admisibile. Completare Formular DUAE. În
cazul în care ofertantul utilizeaza capacitatile subcontractantului/
subcontractantilor pentru a îndeplini criteriile de calificare, se
va prezenta câte un formular DUAE separat pentru fiecare dintre
respectivii subcontractanti, completat si semnat în mod
corespunzator de catre fiecare dintre acestia. Daca prin
subcontractant nu se îndeplineste o cerinta de calificare, atunci
acesta va prezenta DUAE doar în scopul demonstrarii neîncadrarii în
motivele de excludere. Acordul/acordurile de subcontractare se vor
prezenta odata cu depunerea DUAE. Documentele justificative care
probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a
fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de
catre ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de
atribuire asupra ofertelor admisibile. Operatorul economic clasat pe
primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor
admisibile va face dovada îndeplinirii cerintelor de calificare prin
subcontractanti prin prezentarea de documente justificative ale
acestora, la solicitarea autoritatii contractante. Completare
Formular DUAE. Odata cu depunerea DUAE se va prezenta si acordul
de asociere Formular 2. Documentele justificative care probeaza
îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi
prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre
ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de
atribuire. |
III.2.4) |
Contracte
rezervate |
|
|
III.3) |
Conditii
specifice pentru contractele de servicii |
III.3.1) |
Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|
|
III.3.2) |
Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale
ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor
respective |
| Nu
|
SECTIUNEA
IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Tipul
procedurii |
IV.1.1) |
Tipul
procedurii |
| Licitatie
deschisa |
IV.2) |
Criterii
de atribuire |
IV.2.1) |
Criterii
de atribuire |
|
|
IV.2.2) |
Se
va organiza o licitatie electronica |
| Nu
|
IV.3) |
Informatii
administrative |
IV.3.1) |
Numar
de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
|
| nr.4159
din 18.04.2017 |
IV.3.2) |
Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
| Nu
|
IV.3.3) |
Conditii
de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare
(cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui
dialog competitiv) |
|
Termenul
limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru
acces la documente: 27.07.2017
16:30 |
|
Documente
de plata: NU
| |
IV.3.4) |
Termen
limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de
participare |
| 31.07.2017
16:00 |
IV.3.5) |
Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati |
IV.3.6) |
Limba
sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de
participare |
|
|
| Moneda
in care se transmite oferta de pret: RON
|
IV.3.7) |
Perioada
minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina
oferta |
| 120
zile (de
la termenul limita de primire a ofertelor) |
IV.3.8) |
Conditii
de deschidere a ofertelor |
| Data
(reprezinta data limita de evaluare a ofertelor):
25.08.2017
18:00 |
| Locul:
In
SEAP |
| Persoane
autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor:
nu
|
SECTIUNEA
VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
VI.1) |
Contractul
este periodic |
| Nu
|
VI.2) |
Contractul
se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri
comunitare |
| Nu
|
| Tip
de finantare: Fonduri
bugetare |
VI.3) |
Alte
informatii |
| În
cazul în care doua sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc,
autoritatea contractanta solicita ofertantilor o noua propunere
financiara in SEAP, iar acordul -cadru va fi atribuit ofertantului a
carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
|
VI.4) |
Cai
de atac |
VI.4.1) |
Organism
competent pentru caile de atac |
|
Consiliul
National de Solutionare a Contestatiilor |
Adresa
postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti ,
Localitatea:
Bucuresti
, Cod
postal: 030084
,
Romania
,
Tel.
+40
213104641
, Email:
office@cnsc.ro
, Fax:
+40
213104642 / +40 218900745 ,
Adresa
internet (URL): http://www.cnsc.ro
| |
| Organism
competent pentru procedurile de mediere |
VI.4.2) |
Utilizarea
cailor de atac |
| Precizari
privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
| Conform
prevederilor Legii nr.101/2016. |
VI.4.3) |
Serviciul
de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de
atac |
|
CONSILIUL
JUDETEAN TELEORMAN - Servicul juridic, contencios si
administratie publica locala |
Adresa
postala: str.
Dunarii, Nr.178 , Localitatea:
ALEXANDRIA
, Cod
postal: 140047
,
Romania
,
Tel.
+40
247311201/399
,
Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
| |
VI.5) |
Data
expedierii prezentului anunt |
| 22.06.2017
09:03 |