|
Sectiunea
I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
I.1) |
Denumirea,
adresa si punct(e) de contact: |
|
JUDETUL
TELEORMAN |
Adresa
postala: str.Dunarii,
nr.178, , Localitatea:
Alexandria
, Cod
postal: 140047
,
Romania
, Punct(e)
de contact: Directia
Dezvoltare Locala, cam.63 ,
Tel.
+40
247311201-381 , In
atentia: ing.Gavrila
Manuela Carmen ,
Email:
seap@cjteleorman.ro
, Fax:
+40
247421132 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
, Adresa
profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
| |
|
Adresa
de la care se pot obtine informatii suplimentare:
|
CONSILIUL
JUDETEAN TELEORMAN |
Adresa
postala: str.
Dunarii, Nr.178 , Localitatea:
Alexandria
, Cod
postal: 140047
,
Romania
, Punct(e)
de contact: Directia
Dezvoltare Locala, cam.53 ,
Tel.
+40
247311201-394 ,
In
atentia: ec.
Milos Rozalia Daniela, jr..Popescu Aurelia
Magdalena ,
Email:
seap@cjteleorman.ro
, Fax:
+40
247421132 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
| |
Caietul
de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele
pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic)
pot fi obtinute la: |
Punctul
(punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
|
|
|
Ofertele
sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
|
Punctul
(punctele) de contact mentionat(e) anterior
| |
I.2) |
Tipul
autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile
principale) |
|
Autoritate
regionala sau locala |
Activitate
(activitati) |
- Servicii generale ale
administratiilor publice | |
| Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati
contractante |
| Nu
|
Sectiunea
II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
II.1) |
Descriere
|
II.1.1) |
Denumirea
data contractului de autoritatea contractanta |
| Lucrari
de întretinere curenta si periodica pentru drumurile judetene: Lot 1
- Intretinere imbracaminti asfaltice si tratamente bituminoase, Lot
2 - Intretinere drumuri pietruite |
II.1.2) |
Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a
produselor sau de prestare a serviciilor |
|
Lucrari
|
Executarea
|
Locul
principal de executare: Drumurile
judetene din judetul Teleorman |
Codul
NUTS: RO317
- Teleorman | |
II.1.3) |
Anuntul
implica |
| Incheierea
unui acord-cadru |
II.1.4) |
Informatii
privind acordul-cadru |
| Contractele
subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea
competitiei: Da
|
| Cu
reluarea competitiei in SEAP: Nu
|
| Acord-cadru
cu maxim
3
agenti economici |
| Durata
acordului-cadru: 48
luni
|
|
Valoarea
estimata fara TVA: 39,204,831
RON
| |
| Frecventa
si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea
totala minima estimata a acordului cadru este de 22.712.945 lei,
fara TVA. Valoarea totala maxima estimata a acordului cadru este de
39.204.831 lei, fara TVA, din care: Pentru Lot 1 - Intretinere
imbracaminti asfaltice si tratamente bituminoase: - valoarea minima
estimata a acordului cadru este de 9.030.310 lei, fara TVA;
- valoarea maxima estimata a acordului cadru este de 17.489.210
lei, fara TVA; - se vor incheia 4 contracte subsecvente; - estimarea
valorii celui mai mare contract subsecvent care urmeaza sa fie
atribuit pe durata acordului-cadru: 5.355.829 lei, fara TVA. Pentru
Lot 2 - Intretinere drumuri pietruite: - valoarea minima estimata a
acordului cadru este de 13.682.635 lei, fara TVA; - valoarea
maxima estimata a acordului cadru este de 21.715.621 lei, fara TVA;
- se vor incheia 4 contracte subsecvente - estimarea valorii celui
mai mare contract subsecvent care urmeaza sa fie atribuit pe durata
acordului-cadru: 5.742.343 lei, fara TVA. |
II.1.5) |
Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
| Lucrari
de intretinere curenta si periodica pentru drumurile judetene: Lot 1
- Intretinere imbracaminti asfaltice si tratamente bituminoase, Lot
2 - Intretinere drumuri pietruite, conform caietelor de
sarcini |
II.1.6) |
Clasificare
CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
|
45233141-9 - Lucrari de intretinere a
drumurilor (Rev.2) | |
II.1.7) |
Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii
publice |
| Da
|
II.1.8) |
Impartire
in loturi |
| Da
|
| Trebuie
depuse oferte pentru unul
sau mai multe loturi |
II.1.9) |
Vor
fi acceptate variante |
| Nu
|
II.2) |
Cantitatea
sau domeniul contractului/acordului cadru |
II.2.1) |
Cantitatea
totala sau domeniul |
| Se
vor achizitiona Lucrari de întretinere curenta si periodica pentru
drumurile judetene: Lot 1 - Intretinere imbracaminti asfaltice si
tratamente bituminoase, Lot 2 - Intretinere drumuri pietruite,
conform caietelor de sarcini. Cantitatile minime si maxime sunt
anexate caietului de sarcini, pentru fiecare lot si contract
subsecvent în parte. |
|
Valoarea
estimata fara TVA: 39,204,831
RON
| |
II.2.2) |
Optiuni
|
| Nu
|
II.3) |
Durata
contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru
finalizare |
| 48 luni incepand de la data
atribuirii contractului |
Sectiunea
III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
III.1) |
Conditii
referitoare la contract |
III.1.1) |
Depozite
valorice şi garantii solicitate |
| Cuantumul
garantiei de participare: - Lot 1 = 53.000 lei - Lot 2 = 57.000
lei Garantia de participare se constituie in conformitate cu art.
36 alin. (1)-(4) din H.G. nr. 395/2016. În cazul viramentului
bancar acesta se va efectua în contul autoritatii contractante nr.
RO 19 TREZ 6065006 XXX 000168 deschis la Trezoreria Alexandria, Cod
de înregistrare fiscala 4652686. În cazul instrumentului de
garantare, acesta trebuie sa faca referire la toate cazurile privind
obligatia autoritatii contractante de a retine garantia de
participare conform art.37 alin. (1) lit.a) si c) din HG
nr.395/2016. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa
în alta valuta se va face la cursul BNR valabil la data publicarii
anuntului de participare. Garantia de participare emisa în alta
limba decât româna va fi însotita de traducerea autorizata în limba
româna. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de
120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Dovada
constituirii garantiei de participare: se va posta in SEAP in
format electronic, semnat cu semnatura electronica (cel mai târziu
la data si ora-limita de depunere a ofertelor) Restituirea
garantiei de participare se va face conform art.38 din H.G.
nr.395/2016. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din
pretul contractului subsecvent, fara TVA. Garantia de buna executie
se constituie conform prevederilor art. 40 alin.(1) si (3) din H.G.
nr. 395/2016. Modul de eliberare/restituire: conform art. 42 din
H.G. 395/2016 si art.14 din contractul subsecvent de lucrari.
|
III.1.2) |
Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile
relevante |
| Bugetul
propriu al judetului Teleorman |
III.1.3) |
Forma
juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se
atribuie contractul |
| Asociere
conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr
98/2016 |
III.1.4) |
Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale |
| Nu
|
III.2) |
Conditii
de participare |
III.2.1) |
Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare
la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
| Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate |
| a)
Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se
regaseasca in situatiile prevazute la art.164, 165, 167 din Legea
nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata
indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii
economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile
aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza
indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi
prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre
ofertantul clasat pe primul loc, dupa aplicarea criteriului de
atribuire Aceste documente pot fi: 1.• certificate
constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata
impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general
consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul
prezentarii; 2.• cazierul judiciar al operatorului economic si
al membrilor organului de administrare, de conducere sau de
supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au
putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul
acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC
/ actul constitutiv; 3.• dupa caz, documente prin care se
demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de
derogarile prevazute la art. 166 alin.(2), art. 167 alin. (2), art.
171 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice; 4.• alte
documente edificatoare, dupa caz.
În cazul în care oferta
clasata pe primul loc este depusa de o asociere, fiecare asociat
(inclusiv liderul) va prezenta documentele mentionate mai sus.
În cazul în care în tara de origine sau în tara în care este
stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute
mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile
prevazute la art. 164, 165 si 167 din Legea nr.98/2016, autoritatea
contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria
raspundere sau, daca în tara respectiva nu exista prevederi legale
referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie
autentica data în fata unui notar, a unei autoritati administrative
sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente
în acest sens.
b) Orice operator economic care depune oferta
in mod individual sau in asociere, subcontractant sau tert
sustinator, nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile
prevazute la art. 59- 60 din Legea nr. 98/2016. Operatorul economic
va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din
documentatia de atribuire. Declaratia privind neîncadrarea în
situatiile prevazute la art. 59-60 din Legea nr. 98/2016 (Formular
1), se va prezenta odata cu DUAE, de catre participantii la
procedura de atribuire (ofertant, asociat, subcontractant si tert
sustinator). Persoanele care detin functii de decizie din
cadrul autoritatii contractante sunt: Cristescu Ionel Danut,
Cocosila Virgiliu, Dumitrescu Mircea, Silvia Oprescu, Melintescu
Valentina, Boja Mariana, Pascutu Victorita, Ionescu Iuliana, Gavrila
Manuela Carmen, Putineanu Florentina Eliza, Potbaniceanu Bogdan
Andrei, Milos Rozalia Daniela, Popescu Aurelia Magdalena, Pena
Elena, Calin Horatiu, Crainiceanu Magdalena Sica, Olteanu Iulian,
Pana Claudia, Gunaris Ion, Zamfir Danut, Tecsor Valentin.
Documentele prezentate în alta limba decât româna vor fi
însotite de traducerea autorizata în limba româna. Inainte de
atribuirea contractului, autoritatea contractanta solicita potrivit
art.196 din Legea nr.98/2016, ofertantului clasat pe primul loc,
dupa aplicarea criteriului de atribuire sa prezinte urmatoarele
documente justificative actualizate, prin care sa demonstreze
indeplinirea tuturor criteriilor de calificare, in conformitate cu
informatiile cuprinse in DUAE: Certificat constatator eliberat
de Oficiul Registrului Comertului, Operatorii economici ce
depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de înregistrare în
conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca
operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în niciuna
dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are
capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul
contractului.
Modalitate de îndeplinire: completare DUAE in
conformitate cu Notificarea nr.240/2016, urmând ca documentele
justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin
completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau
în cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise în tara
de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii
contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc, dupa
aplicarea criteriului de atribuire. Documentele prezentate în
alta limba decât româna vor fi însotite de traducerea autorizata în
limba româna. |
III.2.2) |
Capacitatea
economica si financiara |
| Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate |
|
|
III.2.3) |
Capacitatea
tehnica |
| Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate |
| Informatii
privind Experienta similara: Lista lucrarilor realizate în
cursul unei perioade care acopera cel mult ultimii 5 ani, insotita
de certificate de buna executie pentru lucrarile cele mai
importante, prin care ofertantul trebuie sa demonstreze ca a
realizat în ultimii 5 ani, lucrari de construire si/sau modernizare
si/sau consolidare si/sau reabilitare si/sau intretinere autostrazi
si/sau drumuri de interes national si/sau drumuri de interes
judetean si/sau drumuri de interes local, în valoare cumulata de
minim: - pentru Lot 1 – 5.000.000 lei, - pentru Lot 2 –
5.500.000 lei, la nivelul unuia sau mai multor contracte.
Informatii privind tertii sustinatori: Capacitatea tehnica
si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta în
conformitate cu art.182 din Legea nr.98/2016. Prin angajamentul
ferm, tertul/tertii confirma faptul ca va/vor sprijini ofertantul în
vederea îndeplinirii obligatiilor contractuale, fie prin precizarea
modului în care va interveni concret, pentru a duce la îndeplinire
respectivele activitati pentru care a acordat sustinerea, fie prin
indicarea resurselor tehnice si profesionale pe care le va pune la
dispozitie ofertantului (descriind modul concret în care va realiza
acest lucru). Conform prevederilor art.184 din Legea nr.98/2016,
prin angajamentul ferm, tertul/tertii se va/vor angaja ca va/vor
raspunde în mod solidar cu ofertantul pentru executarea contractului
de achizitie publica. Raspunderea solidara a tertului/tertilor
sustinator/sustinatori se va angaja sub conditia neîndeplinirii de
catre acesta/acestia a obligatiilor de sustinere asumate prin
angajament. Informatii privind partea din contract pe care
operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze:
Daca este aplicabil, ofertantii includ informatiile cu
privire la subcontractanti în DUAE. Subcontractantii precizeaza
în DUAE informatiile aferente criteriilor de calificare pe care le
îndeplineste mentionând numarul si data contractului/acordului de
subcontractare pentru partea propusa pentru subcontractare.
Informatii privind asocierea: Orice operator economic are
dreptul de a participa la procedura de atribuire in calitate de
ofertant, individual ori in comun cu alti operatori economici,
inclusiv in forme de asociere temporara constituite in scopul
participarii la procedura de atribuire. In cazul in care mai multi
operatori economici participa in comun la procedura de atribuire,
indeplinirea criteriilor privind capacitatea tehnica si
profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor
tuturor membrilor grupului, iar autoritatea contractanta solicita ca
acestia sa raspunda in mod solidar pentru executarea contractului
de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul de a
solicita operatorilor economici participanti in comun la procedura
de atribuire a caror oferta a fost desemnata castigatoare sa adopte
sau sa constituie o anumita forma juridica in masura in care este
necesar pentru executarea in mod corespunzator a contractului de
achizitie publica. |
| Nivel(uri)
specific(e) minim(e) necesar(e) |
| Completare
Formular DUAE. La nivelul DUAE ofertantul va preciza urmatoarele
informatii: - valoarea în lei, fara TVA (valoarea lucrarilor
realizate în cursul unei perioade care acopera cel mult ultimii 5
ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor);
- beneficiarul; - numarul si data documentului de receptie si
ponderea lucrarilor executate - in cazul unei asocieri sau
subcontractari - (Aceste informatii se vor completa la rubrica
„Descriere” din cadrul DUAE). Pentru echivalenta in alta valuta se
va utiliza cursul de referinta euro/alta valuta comunicat de BNR
pentru anul respectiv. La solicitarea autoritatii contractante, doar
ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de
atribuire asupra ofertelor admisibile va prezenta certificate de
buna executie care probeaza îndeplinirea cerintei privind privind
experienta similara, respectiv: - procese verbale de receptie
întocmite în conditiile actelor normative care reglementeaza
receptia lucrarilor, respectiv: procesul-verbal de receptie
finala/procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor / proces
verbal pe obiect care sa ateste faptul ca lucrarile au fost
executate în conformitate cu normele legale în domeniu si ca au fost
duse la bun sfârsit si/sau alte documente din care sa reiasa:
beneficiarul, cantitatea (indicatori tehnici ce caracterizeaza
obiectul lucrarii), perioada (inclusiv data încheierii contractului)
si locul executiei lucrarilor; În cazul depunerii unei oferte
comune, fiecare operator economic membru al asocierii va prezenta
DUAE în care vor include informatiile cu privire la modul de
îndeplinire a cerintelor de capacitate tehnica si profesionala. La
solicitarea autoritatii contractante, doar ofertantul clasat pe
primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor
admisibile va prezenta documente justificative ale asociatilor care
probeaza îndeplinirea cerintei privind capacitatea tehnica si
profesionala. Completare Formular DUAE - în care se vor include
informatiile cu privire la existenta unei sustineri de terta parte,
inclusiv masurile avute în vedere de acesta pentru a accesa în orice
moment resursele necesare, la care se ataseaza DUAE-ul/-urile si
angajamentul ferm ale tertului sustinator/ angajamentele ferme ale
tertilor sustinatori din care trebuie sa rezulte modul efectiv în
care tertul/tertii sustinatori vor asigura îndeplinirea
angajamentului. Tertul/tertii sustinatori vor completa DUAE cu
informatii privind nivelul lor de experienta, prin raportare la
contractele executate în trecut, corespunzator sustinerii acordate.
Angajamentul ferm al tertului sustinator din care rezulta modul
efectiv în care se va materializa sustinerea acestuia se va prezenta
odata cu depunerea DUAE. Documentele justificative care probeaza
îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi
prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre
ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de
atribuire asupra ofertelor admisibile. Completare Formular DUAE. În
cazul în care ofertantul utilizeaza capacitatile subcontractantului/
subcontractantilor pentru a îndeplini criteriile de calificare, se
va prezenta câte un formular DUAE separat pentru fiecare dintre
respectivii subcontractanti, completat si semnat în mod
corespunzator de catre fiecare dintre acestia. Daca prin
subcontractant nu se îndeplineste o cerinta de calificare, atunci
acesta va prezenta DUAE doar în scopul demonstrarii neîncadrarii în
motivele de excludere. Acordul/acordurile de subcontractare se vor
prezenta odata cu depunerea DUAE. Documentele justificative care
probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a
fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de
catre ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de
atribuire asupra ofertelor admisibile. Operatorul economic clasat pe
primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor
admisibile va face dovada îndeplinirii cerintelor de calificare prin
subcontractanti prin prezentarea de documente justificative ale
acestora, la solicitarea autoritatii contractante. Completare
Formular DUAE. Odata cu depunerea DUAE se va prezenta si acordul
de asociere Formular 2. |
III.2.4) |
Contracte
rezervate |
|
|
III.3) |
Conditii
specifice pentru contractele de servicii |
III.3.1) |
Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|
|
III.3.2) |
Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale
ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor
respective |
| Nu
|
SECTIUNEA
IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Tipul
procedurii |
IV.1.1) |
Tipul
procedurii |
| Licitatie
deschisa |
IV.2) |
Criterii
de atribuire |
IV.2.1) |
Criterii
de atribuire |
|
Cel
mai bun raport calitate-pret
in ceea ce priveste: |
-
criteriile mentionate in continuare |
|
1. |
Pretul ofertei
|
90
% |
90
|
|
|
Descriere: Componenta
financiara |
2. |
Termenul total de executie al lucrarilor
|
10
% |
10
|
|
|
Descriere: Componenta tehnica
| |
Punctaj
maxim total: 100
| |
IV.2.2) |
Se
va organiza o licitatie electronica |
| Nu
|
IV.3) |
Informatii
administrative |
IV.3.1) |
Numar
de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
|
| nr.1663
din 13.02.2017 |
IV.3.2) |
Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
| Nu
|
IV.3.3) |
Conditii
de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare
(cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui
dialog competitiv) |
|
Termenul
limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru
acces la documente: 22.05.2017
16:30 |
|
Documente
de plata: NU
| |
IV.3.4) |
Termen
limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de
participare |
| 25.05.2017
16:00 |
IV.3.5) |
Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati |
IV.3.6) |
Limba
sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de
participare |
|
|
| Moneda
in care se transmite oferta de pret: RON
|
IV.3.7) |
Perioada
minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina
oferta |
| 120
zile (de
la termenul limita de primire a ofertelor) |
IV.3.8) |
Conditii
de deschidere a ofertelor |
| Data
(reprezinta data limita de evaluare a ofertelor):
19.06.2017
18:00 |
| Locul:
In
SEAP |
| Persoane
autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor:
nu
|
SECTIUNEA
VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
VI.1) |
Contractul
este periodic |
| Nu
|
VI.2) |
Contractul
se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri
comunitare |
| Nu
|
| Tip
de finantare: Fonduri
bugetare |
VI.3) |
Alte
informatii |
| 1)
Elementul care face obiectul reofertarii: valoarea, fara TVA, a
contractului subsecvent pentru care se solicita reofertarea
(operatorii economici avand dreptul ca, in procesul de reofertare sa
modifice pretul contractului subsecvent respectiv numai in sensul
imbunatatirii acestora), toate celelalte elemente/conditii raman
neschimbate. 2) Dupa reluarea competitiei, in situatia in care doua
sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, autoritatea
contactanta solicita ofertantilor o noua propunere financiara, iar
contractul subsecvent va fi atribuit ofertantului care a oferit
pretul cel mai scazut. 3) In cazul în care doua sau mai multe oferte
sunt situate pe ultimul loc cu punctaj egal, pentru a stabili cei 3
operatori economici cu care se incheie acordul-cadru, autoritatea
contractanta solicita ofertantilor o noua propunere financiara in
SEAP, iar acordul-cadru va fi atribuit ofertantului care
indeplineste cel mai mare punctaj. 4) Daca vor fi mai putin de 3
oferte admisibile, autoritatea contractanta va incheia acordul-cadru
cu ofertantul/ofertantii care au depus oferte admisibile. 5) Inainte
de atribuirea acordului-cadru, autoritatea contractanta va solicita
potrivit art.196 din Legea nr.98/2016, ofertantilor admisibili,
clasati pe primele 3 locuri dupa aplicarea criteriului de atribuire,
sa prezinte documentele justificative actualizate, prin care sa
demonstreze indeplinirea tuturor criteriilor de calificare, in
conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE. |
VI.4) |
Cai
de atac |
VI.4.1) |
Organism
competent pentru caile de atac |
|
Consiliul
National de Solutionare a Contestatiilor |
Adresa
postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti ,
Localitatea:
Bucuresti
, Cod
postal: 030084
,
Romania
,
Tel.
+40
213104641
, Email:
office@cnsc.ro
, Fax:
+40
213104642 / +40 218900745 ,
Adresa
internet (URL): http://www.cnsc.ro
| |
| Organism
competent pentru procedurile de mediere |
VI.4.2) |
Utilizarea
cailor de atac |
| Precizari
privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
| Precizari
privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: Conform
prevederilor Legii nr.101/2016. |
VI.4.3) |
Serviciul
de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de
atac |
|
CONSILIUL
JUDETEAN TELEORMAN - Servicul juridic, contencios si
administratie publica locala |
Adresa
postala: str.
Dunarii, Nr.178 , Localitatea:
ALEXANDRIA
, Cod
postal: 140047
,
Romania
,
Tel.
+40
247311201-399
| |
VI.5) |
Data
expedierii prezentului anunt |
| 19.04.2017
17:51 |