|
Sectiunea
I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
I.1) |
Denumirea,
adresa si punct(e) de contact: |
|
JUDETUL
TELEORMAN |
Adresa
postala: str.Dunarii,
nr.178, mun.Alexandria , Localitatea:
Alexandria
, Cod
postal: 140047
,
Romania
, Punct(e)
de contact: Directia
Dezvoltare Locala, cam.64 ,
Tel.
+40
247311201-381 , In
atentia: ing.
Gavrila Manuela Carmen ,
Email:
seap@cjteleorman.ro
, Fax:
+40
247421132 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
, Adresa
profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
| |
|
Adresa
de la care se pot obtine informatii suplimentare:
|
CONSILIUL
JUDETEAN TELEORMAN |
Adresa
postala: str.
Dunarii, Nr.178 , Localitatea:
Alexandria
, Cod
postal: 140047
,
Romania
, Punct(e)
de contact: Directia
Dezvoltare Locala, cam.53 ,
Tel.
+40
247311201-394 ,
In
atentia: ec.
Milos Rozalia Daniela, ec.Potbaniceanu Bogdan
, Email:
seap@cjteleorman.ro
, Fax:
+40
247421132 , Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
| |
Caietul
de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele
pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic)
pot fi obtinute la: |
Punctul
(punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
|
|
|
Ofertele
sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
|
Punctul
(punctele) de contact mentionat(e) anterior
| |
I.2) |
Tipul
autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile
principale) |
|
Autoritate
regionala sau locala |
Activitate
(activitati) |
- Servicii generale ale
administratiilor publice | |
| Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati
contractante |
| Nu
|
Sectiunea
II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
II.1) |
Descriere
|
II.1.1) |
Denumirea
data contractului de autoritatea contractanta |
| Servicii
de mentenanta a sistemului informatic din cadrul proiectului
„Solutii informatice integrate pentru gestiunea registrului agricol
în format electronic si managementul activitatilor interne ale
institutiilor publice în cadrul parteneriatului dintre Consiliul
Judetean Teleorman si 15 UAT-uri” |
II.1.2) |
Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a
produselor sau de prestare a serviciilor |
|
Servicii
|
16
- Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
|
Locul
principal de prestare: Sediul
Consiliului Judetean Teleorman si 15 UAT-uri(conform caietului
de sarcini) |
Codul
NUTS: RO317
- Teleorman | |
II.1.3) |
Anuntul
implica |
| Un
contract de achizitii publice |
II.1.4) |
Informatii
privind acordul-cadru |
II.1.5) |
Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
| Servicii
de mentenanta a sistemului informatic din cadrul proiectului
„Solutii informatice integrate pentru gestiunea registrului agricol
în format electronic si managementul activitatilor interne ale
institutiilor publice în cadrul parteneriatului dintre Consiliul
Judetean Teleorman si 15 UAT-uri”,conform caietului de
sarcini. |
II.1.6) |
Clasificare
CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
|
72267000-4 - Servicii de intretinere si
reparatii de software (Rev.2)
| |
II.1.7) |
Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii
publice |
| Nu
|
II.1.8) |
Impartire
in loturi |
| Nu
|
| |
II.1.9) |
Vor
fi acceptate variante |
| Nu
|
II.2) |
Cantitatea
sau domeniul contractului/acordului cadru |
II.2.1) |
Cantitatea
totala sau domeniul |
| Se
vor achizitiona Servicii de mentenanta a sistemului informatic din
cadrul proiectului „Solutii informatice integrate pentru gestiunea
registrului agricol în format electronic si managementul
activitatilor interne ale institutiilor publice în cadrul
parteneriatului dintre Consiliul Judetean Teleorman si 15 UAT-uri”,
conform caietului de sarcini. |
|
Valoarea
estimata fara TVA: 696,620
RON
| |
II.2.2) |
Optiuni
|
| Nu
|
II.3) |
Durata
contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru
finalizare |
| 45 luni incepand de la data
atribuirii contractului |
Sectiunea
III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
III.1) |
Conditii
referitoare la contract |
III.1.1) |
Depozite
valorice şi garantii solicitate |
| Cuantumul
garantiei de participare: 6.900 lei. Garantia de participare se
constituie in conformitate cu art. 36 alin. (1)-(4) din H.G. nr.
395/2016. În cazul viramentului bancar acesta se va efectua în
contul autoritatii contractante nr. RO19TREZ6065006XXX000168 deschis
la Trezoreria Alexandria, Cod de înregistrare fiscala 4652686. În
cazul instrumentului de garantare, acesta trebuie sa faca referire
la toate cazurile privind obligatia autoritatii contractante de a
retine garantia de participare conform art.37 alin. (1) din HG
395/2016. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa în
alta valuta se va face la cursul BNR valabil la data publicarii
anuntului de participare. Garantia de participare emisa în alta
limba decât româna va fi însotita de traducerea autorizata în limba
româna. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de
120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Dovada
constituirii garantiei de participare: se va posta obligatoriu in
SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electronica (cel mai
târziu la data si ora-limita de depunere a ofertelor) Restituirea
garantiei de participare se va face conform art.38 din H.G.
nr.395/2016. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din
pretul contractului, fara TVA Garantia de buna executie se
constituie conform prevederilor art. 40 alin.(1) si (3) din H.G.
nr. 395/2016. Modul de eliberare/restituire: conform art. 42 alin.2
din H.G. 395/2016. |
III.1.2) |
Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile
relevante |
| Bugetul
propriu al judetului Teleorman |
III.1.3) |
Forma
juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se
atribuie contractul |
| Asociere
conform art. 53 din Legea privind achizitiile publice nr
98/2016 |
III.1.4) |
Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale |
| Nu
|
III.2) |
Conditii
de participare |
III.2.1) |
Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare
la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
| Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate |
| a)
Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se
regaseasca in situatiile prevazute la art.164, 165, 167 din Legea
nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata
indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii
economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile
aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza
indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi
prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre
ofertantul clasat pe primul loc, dupa aplicarea criteriului de
atribuire Aceste documente pot fi: 1.• certificate
constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata
impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general
consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul
prezentarii; 2.• cazierul judiciar al operatorului economic si
al membrilor organului de administrare, de conducere sau de
supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au
putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul
acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC
/ actul constitutiv; 3.• dupa caz, documente prin care se
demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de
derogarile prevazute la art. 166 alin.(2), art. 167 alin. (2), art.
171 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice; 4.• alte
documente edificatoare, dupa caz.
În cazul în care oferta
clasata pe primul loc este depusa de o asociere, fiecare asociat
(inclusiv liderul) va prezenta documentele mentionate mai sus.
În cazul în care în tara de origine sau în tara în care este
stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute
mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile
prevazute la art. 164, 165 si 167 din Legea nr.98/2016, autoritatea
contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria
raspundere sau, daca în tara respectiva nu exista prevederi legale
referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie
autentica data în fata unui notar, a unei autoritati administrative
sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente
în acest sens.
b) Orice operator economic care depune oferta
in mod individual sau in asociere, subcontractant sau tert
sustinator, nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile
prevazute la art. 59- 60 din Legea nr. 98/2016. Operatorul economic
va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din
documentatia de atribuire. Declaratia privind neîncadrarea în
situatiile prevazute la art. 59-60 din Legea nr. 98/2016 ( Formular
1), se va prezenta odata cu DUAE, de catre participantii la
procedura de atribuire (ofertant, asociat, subcontractant si tert
sustinator).
Persoanele care detin functii de decizie din
cadrul autoritatii contractante sunt: Cristescu Ionel Danut,
Cocosila Virgiliu, Dumitrescu Mircea, Silvia Oprescu, Melintescu
Valentina, Sfintes Elena, Pascutu Victorita, Ionescu Iuliana, Boja
Mariana, Gavrila Manuela Carmen, Putineanu Florentina Eliza,
Potbaniceanu Bogdan Andrei, Milos Rozalia Daniela, Popescu Aurelia
Magdalena, Pena Elena, Chelu Lori Mihaela, Zgorcea Ion, Ristea
Constanta, Giurcanas Florin, Coman Marius Catalin, Ciuntuc Petrica
Valentin, Ghibirdic Iuliana.
Documentele prezentate în alta
limba decât româna vor fi însotite de traducerea autorizata în limba
româna. Inainte de atribuirea contractului, autoritatea contractanta
solicita potrivit art.196 din Legea nr.98/2016, ofertantului clasat
pe primul loc, dupa aplicarea criteriului de atribuire sa prezinte
urmatoarele documente justificative actualizate, prin care sa
demonstreze indeplinirea tuturor criteriilor de calificare, in
conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE: Certificat
constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului,
Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o
forma de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, din
care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu
se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii
precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza
activitatile care fac obiectul contractului.
Modalitate de
îndeplinire: completare DUAE in conformitate cu Notificarea
nr.240/2016, urmând ca documentele justificative care probeaza
îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv
certificat constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor
straini, documente echivalente emise în tara de rezidenta, urmeaza
sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de
catre ofertantul clasat pe primul loc, dupa aplicarea criteriului de
atribuire. Documentele prezentate în alta limba decât româna
vor fi însotite de traducerea autorizata în limba româna.
|
III.2.2) |
Capacitatea
economica si financiara |
| Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate |
|
|
III.2.3) |
Capacitatea
tehnica |
| Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate |
| Lista
principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani (calculati pana la
data limita de depunere a ofertelor), cu indicarea valorilor,
datelor si a beneficiarilor publici sau privati, din care sa rezulte
ca ofertantul a prestat servicii similare cu cele care fac obiectul
achizitiei, în valoare cumulata, fara TVA, de minim 690.000 lei.
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor
certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de
clientul beneficiar. Certificatele/documentele prin care
operatorii economici pot demonstra îndeplinirea cerintei privind
experienta similara sunt urmatoarele, fara a se limita la: -
certificate de predare-primire; - recomandari; -
procese-verbale de receptie; - certificari de buna execut ie;
- certificate constatatoare. Informatii privind partea din
contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o
subcontracteze
Daca este aplicabil, ofertantii includ
informatiile cu privire la subcontractanti în DUAE. În cazul în
care ofertantul utilizeaza capacitatile subcontractantului/
subcontractantilor pentru a îndeplini criteriile de calificare, se
va prezenta câte un formular DUAE separat pentru fiecare dintre
respectivii subcontractanti, completat si semnat în mod
corespunzator de catre fiecare dintre acestia. Subcontractantii
precizeaza în DUAE informatiile aferente criteriilor de calificare
pe care le îndeplineste mentionând numarul si data
contractului/acordului de subcontractare pentru partea propusa
pentru subcontractare. Daca prin subcontractant nu se
îndeplineste o cerinta de calificare, atunci acesta va prezenta DUAE
doar în scopul demonstrarii neîncadrarii în motivele de excludere.
Operatorul economic clasat pe primul loc dupa aplicarea
criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile va face dovada
îndeplinirii cerintelor de calificare prin subcontractanti prin
prezentarea de documente justificative ale acestora, la solicitarea
autoritatii contractante.
Acordul/acordurile de
subcontractare se vor prezenta odata cu depunerea DUAE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic
poate fi sustinuta în conformitate cu art.182 din Legea nr.98/2016.
Prin angajamentul ferm, tertul/tertii confirma faptul ca va/vor
sprijini ofertantul în vederea îndeplinirii obligatiilor
contractuale, fie prin precizarea modului în care va interveni
concret, pentru a duce la îndeplinire respectivele activitati pentru
care a acordat sustinerea, fie prin indicarea resurselor tehnice si
profesionale pe care le va pune la dispozitie ofertantului
(descriind modul concret în care va realiza acest lucru).
Conform prevederilor art.184 din Legea nr.98/2016, prin
angajamentul ferm, tertul/tertii se va/vor angaja ca va/vor raspunde
în mod solidar cu ofertantul pentru executarea contractului de
achizitie publica. Raspunderea solidara a tertului/tertilor
sustinator/sustinatori se va angaja sub conditia neîndeplinirii de
catre acesta/acestia a obligatiilor de sustinere asumate prin
angajament. Informatii privind asocierea Orice operator
economic are dreptul de a participa la procedura de atribuire in
calitate de ofertant, individual ori in comun cu alti operatori
economici, inclusiv in forme de asociere temporara constituite in
scopul participarii la procedura de atribuire. In cazul in care mai
multi operatori economici participa in comun la procedura de
atribuire, indeplinirea criteriilor privind capacitatea tehnica si
profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor
tuturor membrilor grupului, iar autoritatea contractanta solicita ca
acestia sa raspunda in mod solidar pentru executarea contractului
de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul de a
solicita operatorilor economici participanti in comun la procedura
de atribuire a caror oferta a fost desemnata castigatoare sa adopte
sau sa constituie o anumita forma juridica in masura in care este
necesar pentru executarea in mod corespunzator a contractului de
achizitie publica. |
| Nivel(uri)
specific(e) minim(e) necesar(e) |
| Completare
Formular DUAE. La solicitarea autoritatii contractante, doar
ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de
atribuire asupra ofertelor admisibile va prezenta documente
justificative care probeaza îndeplinirea cerintei privind
capacitatea tehnica si profesionala. În cazul depunerii unei oferte
comune, fiecare operator economic membru al asocierii va prezenta
DUAE în care vor include informatiile cu privire la modul de
îndeplinire a cerintelor de capacitate tehnica si profesionala
proportional cu cota de implicare în executarea viitorului contract.
La solicitarea autoritatii contractante, doar ofertantul clasat pe
primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor
admisibile va prezenta documente justificative ale asociatilor care
probeaza îndeplinirea cerintei privind capacitatea tehnica si
profesionala. La nivelul DUAE ofertantul va preciza urmatoarele
informatii: - valoarea în lei, fara TVA ( valoarea serviciilor
prestate în ultimii 3 ani,calculati pana la data limita de depunere
a ofertelor); - beneficiarul; - numarul si data contractului
invocat drept experienta similara; data si numarul documentului de
receptie; ponderea si /sau activitatile pentru care a fost
responsabil (Aceste informatii se vor completa la rubrica
„Descriere” din cadrul DUAE). Pentru echivalenta in alta valuta se
va utiliza cursul de referinta euro/alta valuta comunicat de BNR
pentru anul respectiv. Completare Formular DUAE. Documentele
justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin
completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii
contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în
clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor.
DUAE completat de ofertant în care se vor include informatiile cu
privire la existenta unei sustineri de terta parte, inclusiv
masurile avute în vedere de acesta pentru a accesa în orice moment
resursele necesare, la care se ataseaza DUAE si angajamentul ferm
ale tertului sustinator/angajamentele ferme ale tertilor sustinatori
din care trebuie sa rezulte modul efectiv în care tertul/tertii
sustinatori vor asigura îndeplinirea angajamentului. Tertul/tertii
sustinatori vor completa DUAE cu informatii privind nivelul lor de
experienta, prin raportare la contractele executate în trecut,
corespunzator sustinerii acordate. Angajamentul ferm al tertului
sustinator din care rezulta modul efectiv în care se va materializa
sustinerea acestuia se va prezenta odata cu depunerea DUAE.
Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate
prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea
autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I
în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii
ofertelor. Completare Formular DUAE. Odata cu depunerea DUAE se va
prezenta si acordul de asociere Formular 4. |
III.2.4) |
Contracte
rezervate |
|
|
III.3) |
Conditii
specifice pentru contractele de servicii |
III.3.1) |
Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|
|
III.3.2) |
Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale
ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor
respective |
| Nu
|
SECTIUNEA
IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Tipul
procedurii |
IV.1.1) |
Tipul
procedurii |
| Licitatie
deschisa |
IV.2) |
Criterii
de atribuire |
IV.2.1) |
Criterii
de atribuire |
|
Cel
mai bun raport calitate-pret
in ceea ce priveste: |
-
criteriile mentionate in continuare |
|
1. |
Pretul ofertei
|
70
% |
70
|
|
|
Descriere: Componenta
financiara Pof.(n) |
2. |
Experienta profesionala a personalului „helpdesk”
|
30
% |
30
|
|
|
Descriere: Componenta tehnica
Pex.(n) | |
Punctaj
maxim total: 100
| |
IV.2.2) |
Se
va organiza o licitatie electronica |
| Nu
|
IV.3) |
Informatii
administrative |
IV.3.1) |
Numar
de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
|
| 254/11.01.2017
|
IV.3.2) |
Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
| Nu
|
IV.3.3) |
Conditii
de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare
(cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui
dialog competitiv) |
|
Termenul
limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru
acces la documente: 14.04.2017
14:00 |
|
Documente
de plata: NU
| |
IV.3.4) |
Termen
limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de
participare |
| 20.04.2017
16:00 |
IV.3.5) |
Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati |
IV.3.6) |
Limba
sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de
participare |
|
|
| Moneda
in care se transmite oferta de pret: RON
|
IV.3.7) |
Perioada
minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina
oferta |
| 120
zile (de
la termenul limita de primire a ofertelor) |
IV.3.8) |
Conditii
de deschidere a ofertelor |
| Data
(reprezinta data limita de evaluare a ofertelor):
15.05.2017
18:00 |
| Locul:
In
SEAP |
| Persoane
autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor:
nu
|
SECTIUNEA
VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
VI.1) |
Contractul
este periodic |
| Nu
|
VI.2) |
Contractul
se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri
comunitare |
| Nu
|
| Tip
de finantare: Fonduri
bugetare |
VI.3) |
Alte
informatii |
| În
cazul în care doua sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc,
autoritatea contractanta solicita ofertantilor o noua propunere
financiara in SEAP, iar contractul va fi atribuit ofertantului care
indeplineste cel mai mare punctaj. La pct. II.3) DURATA
CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU/SAD SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE se
va citi: “45 de luni incepand de la data atribuirii contractului /
emiterii ordinelor de incepere a serviciilor, dar nu mai târziu de
31.01.2021”. |
VI.4) |
Cai
de atac |
VI.4.1) |
Organism
competent pentru caile de atac |
|
Consiliul
National de Solutionare a Contestatiilor |
Adresa
postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti ,
Localitatea:
Bucuresti
, Cod
postal: 030084
,
Romania
,
Tel.
+40
213104641
, Email:
office@cnsc.ro
, Fax:
+40
213104642 / +40 218900745 ,
Adresa
internet (URL): http://www.cnsc.ro
| |
| Organism
competent pentru procedurile de mediere |
VI.4.2) |
Utilizarea
cailor de atac |
| Precizari
privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
| Conform
prevederilor Legii nr.101/2016 |
VI.4.3) |
Serviciul
de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de
atac |
|
CONSILIUL
JUDETEAN TELEORMAN - Servicul juridic, contencios si
administratie publica locala |
Adresa
postala: str.
Dunarii, Nr.178 , Localitatea:
Alexandria
, Cod
postal: 140047
,
Romania
,
Tel.
+40
247311201-399
,
Adresa
internet (URL): www.cjteleorman.ro
| |
VI.5) |
Data
expedierii prezentului anunt |
| 10.03.2017
13:18 |