ROMÂNIA
CONSILIUL JUDEȚEAN
TELEORMAN
privind:
modificarea organigramei și a statului de funcții pentru aparatul de specialitate al Consiliului Județean Teleorman pentru anul 2007.
Consiliul Județean Teleorman, întrunit în ședință ordinară,
conform prevederilor art. 94 alin.
(1) din Legea administrației publice locale nr. 215/2001, republicată.
Având în vedere:
-
expunerea de motive nr. 7322 din 01.08.2007 a Președintelui Consiliului Județean Teleorman și raportul de specialitate nr.7323 din 01.08.2007 al Direcției
economice, buget-finanțe;
-
raportul de avizare al Comisiei de studii și prognoze economico-sociale,
buget- finanțe, pentru activități științifice, activități economice,
agricultură, învățmânt, sănătate, cultură, culte, sport și tineret, precum și
pentru protecție socială;
-
avizul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici nr. 1036078/15.08.2007;
-
prevederile art. 107 din Legea nr. 188/1999 privind
Statutul funcționarilor publici, republicată.
-
prevederile art. XIV alin.
(2) din Legea nr. 161/2003
cu modificările și completările ulterioare.
-
prevederile art. 91 alin.
(1) lit. a) și
alin. (2) lit. c), art. 104 alin. (1) lit. a) și alin.
(2) lit. a) din Legea administrație publice locale nr. 215/2001, republicată.
În temeiul
dispoziților
art. 97 din Legea administrației
publice locale nr.
215/2001, republicată.
HOTĂRĂȘTE:
Art.1
-
Se modifică
organigrama și statul de funcții pentru aparatul de specialitate al Consiliului Județean Teleorman, pentru anul 2007 conform anexelor
nr. 1 și 2.
Art.2. - Anexele nr.
1 și 2 fac parte
integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3. -
Președintele Consiliului
Județean Teleorman, prin Direcția economică, buget- finanțe, asigură aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei
hotărâri.
Art.4. - Secretarul judetului,
prin Compartimentul Cancelarie, va comunica prezentul act administrativ
instituțiilor interesate, în termenul prevăzut de lege.
PREȘEDINTE,
Contrasemnează,
Secretar al județului
Rodica Vrabie
Nr. 99 din
30 august 2007
CONSILIUL JUDEȚEAN TELEORMAN
Nr.
7322 din 27 august 2007
privind: modificarea organigramei
și a statului de funcții pentru aparatul de specialitate al Consiliului Județean Teleorman pentru anul 2007.
Față de structura aparatului de specialitate al Consiliului Județean Teleorman aprobată prin Hotărârea
Consiliului Județean Teleorman nr.12 din 31.01.2007 propunem
o nouă structură cu menținerea aceluiași număr total de posturi, respectiv 174 de posturi, determinată de:
1) reorganizarea
a 2 birouri într-un serviciu respectiv birourile :
²resurse umane și monotorizare
funcții publice² și
²financiar-contabilitate² în serviciul
²financiar contabilitate, resurse umane și monitorizare
funcții publice²;
Reorganizarea este determinată de faptul că la 10 iulie 2007 a încetat raportul de serviciu al doamnei Popescu Florina șef birou
financiar-contabilitate și prin unificarea celor 2 structuri, activitatea în cadrul Direcției economice, buget- finanțe va fi
mai bine coordonată și monitorizată.
Pentru coordonarea
activității de contabilitate pe de o parte și de resurse umane pe de altă parte
considerăm că este mai eficientă pentru instituția noastră existența unei
singure structuri și propunem ca cele 2 birouri să fie transformate în serviciu
urmând ca doamna Ciotîngă Viorica, șef birou
²resurse umane și monitorizare
funcții publice² să fie numită șef serviciu,
conform prevederilor art. 100 alin.(1) lit. d) și alin.(2) din Legea nr.
188/1999, republicată.
2) transformarea unor funcții
publice de execuție vacante la Direcția Integrare Europeană și Dezvoltare
Regională la Biroul
pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilități publice prin modificarea clasei,
gradului sau treptei de salarizare respectiv :
- un post aferent funcției publice de
execuție vacante de inspector debutant se transformă în referent de
specialitate clasa II, grad profesional superior treapta de salarizare 1 la
Biroul pentru monitorizarea
serviciilor comunitare de utilități publice, precum:
- inspector asistent 3 în
inspector superior 3 1 post;
- inspector asistent 3 în
inspector principal 1 1 post;
- inspector asistent 3 în
inspector asistent 1 1 post.
Aceleași modificări de grad și
treaptă se efectuează și la compartimentul Unități implementare proiecte și
la Serviciul Intergrare Europeană și Dezvoltare Regională din cadrul Direcției
Integrare Europeană și Dezvoltare Regională, precum și la compartimentul Audit
public intern.
Pentru modificările propuse s-a
obținut avizul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici sub numărul
1036078/15.08.2007.
Având în vedere considerentele
expuse și raportul de specialitate nr.7323 din 01 august 2007 întocmit de
Direcția economică, buget-finanțe, în temeiul prevederilor art. 97 din Legea
administrației publice locale nr.215/2007 republicată, am întocmit alăturat
proiectul de hotărâre pe care îl supun spre aprobare Consiliului Județean.
PREȘEDINTE
Liviu Nicolae
Dragnea
CONSILIUL JUDEȚEAN
TELEORMAN
privind:
necesitatea modificării
organigramei și a statului de funcții pentru aparatul de specialitate al Consiliului Județean
Teleorman pentru anul 2007.
Potrivit
art. 107 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici,
republicată, funcțiile publice se stabilesc pentru fiecare autoritate și
instituție publică de conducătorul acesteia ori prin hotărâre a Consiliului
Județean pe baza activităților prevăzute la art.2 alin 1 și 3 din Legea nr. 188/199,
republicată și cu avizul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.
Pentru
anul 2007 organigrama și statul de funcții au fost aprobate prin Hotărârea
Consiliului Județean nr.12/31.01.2007, numărul total de posturi fiind de 174,
din care:
-
150 posturi aferente funcțiilor publice;
- 24
posturi aferente personalului contractual.
În
cadrul numărului total de 174 posturi se impune efectuarea unor modificări
determinate de:
1) reorganizarea biroului
²financiar contabilitate² și a biroului
²resurse umane și
monitorizare funcții publice² prin
transformarea celor 2 birouri în serviciul
²financiar contabilitate, resurse umane
și monitorizare funcții publice², determinat de
faptul că începând cu data de 10 iulie 2007, doamna Popescu Florina șef birou
financiar contabilitate a încetat raportul de serviciu cu Consiliul Județean
Teleorman în condițiile art. 97 lit. b) din Legea nr.188/1999 privind Statutul
funcționarilor publici, funcția publică de conducere de șef birou devenind
vacantă. Prin reorganizare rămâne o singură funcție publică de conducere,
respectiv șef serviciu.
Pentru
coordonarea activității de contabilitate pe de o parte și de resurse umane pe
de altă parte considerăm că este mai eficientă pentru instituția noastră
existența unei singure structuri și propunem ca cele 2 birouri să fie
transformate în serviciu urmând ca doamna Ciotîngă Viorica, șef birou
²resurse umane și
monitorizare funcții publice² să fie numită
șef serviciu, conform prevederilor art. 100 alin.(1) lit. d) și alin.(2) din
Legea nr. 188/1999, republicată.
Precizăm
că sunt respectate condițiile impuse de Legea nr. 161/2003 la art. XVI
alin.(2) lit. b) și de art. 112 alin.(1)
din Legea nr. 188/1999, republicată.
2)
transformarea mai multor funcții publice de execuție vacante în sensul
modificării clasei, gradului profesional sau treptei de salarizare,
transformări necesare întrucât există posibilitatea unor eventuale transferuri
sau organizari de concursuri și pentru alte funcții decât cele prevăzute
inițial în statul de funcții.
Transformările
sunt pentru funcțiile publice de execuție vacante și se regăsesc la:
2.1
Direcția Integrare Europeană și Dezvoltare Regională:
a)
Compartimentul unități implementare proiecte:
-
consilier superior 3 în consilier superior 1 - 1 post;
-
consilier superior 3 în consilier superior 2 - 1 post;
-
inspector principal 3 în inspector superior 1- 1 post;
-
inspector principal 3 în inspector principal 1- 1 post;
-
inspector principal 3 în inspector principal 2 -1 post;
-
inspector asistent 3 în inspector asistent 2 - 2 posturi;
-
inspector asistent 3 în inspector asistent 1- 2 posturi;
b)
Serviciu Integrare Europeană și Dezvoltare Regională:
-
inspector principal 3 în inspector principal 2- 1 post;
-
inspector principal 3 în inspector principal 1 - 1 post;
-
inspector asistent 3 în inspector asistent 2 - 2 posturi;
-
inspector asistent 3 în inspector asistent 1 - 2 posturi;
c)
Biroul pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilități publice:
-
inspector asistent 3 în inspector superior 3 - 1 post;
-
inspector asistent 3 în inspector principal 1 - 1 post;
-
inspector asistent 3 în inspector asistent 1 - 1 post;
-
inspector debutant în referent de specialitate superior 1 clasa II (SSD) - 1
post;
2.2
²Compartiment
audit public intern²:
-
auditor public principal 3 în auditor public principal 1 - 1 post.
În
urma modificărilor menționate mai sus se impune și actualizarea Planului de
ocupare a funcțiilor publice pentru anul 2007 aprobat prin Hotărârea
Consiliului Județean Teleorman nr. 115/29.11.2006.
Potrivit
prevederilor art.107 din Legea nr.188/1999, republicată, pentru modificările
propuse s-a obținut avizul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici nr.
1036078/15.08.2007.
În
conformitate cu prevederile art. 44 raportat la art.98 din Legea administrației
publice locale nr. 215/2001, republicată, coroborat cu art. 107 din Legea nr.
188/1999 republicată, am întocmit prezentul raport de specialitate privind
necesitatea modificării organigramei și a statului de funcții pentru aparatul
de specialitate al Consiliului Județean Teleorman.
Director executiv,
ec. Elena
Stoian