ROMÂNIA
CONSILIUL JUDEȚEAN TELEORMAN
HOTĂRÂRE
privind:
darea în administrare
Consiliului Local al comunei
Drăgănești Vlașca
a unui imobil, proprietate publică a județului Teleorman
Consiliul
Județean Teleorman, întrunit în ședință ordinară, conform prevederilor art. 94
alin. (1) din Legea administrației publice locale nr. 215/2001, republicată, cu
modificările și completările ulterioare,
Având în vedere :
- expunerea de motive nr. 8300
din 01 august 2012 a vicepreședintelui Consiliului Județean Teleorman, Gâdea
Adrian Ionuț;
- raportul comun de specialitate
nr. 8301 din 01 august 2012 al Direcției Dezvoltare Locală, Direcției Economice,
Buget-Finanțe și Direcției Juridică și Administrație Publică Locală, privind
necesitatea dării în administrare Consiliului Local al comunei Drăgănești
Vlașca a unui imobil, proprietate
publică a județului Teleorman;
- adresa nr. 3159 din 20 iulie
2012 a Primăriei
comunei Drăgănești Vlașca;
- rapoartele de avizare ale
comisiilor de specialitate pe principalele domenii de activitate ale Consiliului
Județean Teleorman;
- prevederile art. 3 alin. (3) și art. 16 alin. (2) din Legea nr. 213/1998,
privind bunurile proprietate publică, cu
modificările și completările
ulterioare;
-
prevederile
art. 45, alin. (3) coroborat cu art. 98, art. 91 alin. (1) lit. c, alin. (4)
lit. a) și art. 123 alin. (1)
din Legea
nr. 215/2001, republicată, cu
modificările și completările
ulterioare;
În
temeiul dispozițiilor art. 97 din Legea administrației publice
locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1.
- Se
aprobă darea în administrare, Consiliului Local al comunei Drăgănești Vlașca, pe
o perioadă de 5 ani, a imobilului aflat în proprietatea publică a județului
Teleorman, pentru
sediu primărie și servicii comunitare, identifica conform
anexei nr. 1.
Art. 2. - Contractul de administrare
prevăzut în
anexa nr. 2 va intra în vigoare începând cu data de 17 august 2012.
Art. 3. -
Consiliul Local al comunei
Drăgănești Vlașca,
poate închiria, în condițiile legii, spații din
imobilul primit în administrare, cu destinația de birouri, și
va încasa o cotă de 50%
din suma obținută din chirie, iar diferența se va face venit la bugetul propriu
al județului Teleorman.
Art. 4. - Anexele nr. 1 și 2
fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 5. -
Vicepreședintele Consiliului
Județean Teleorman, Gâdea Adrian Ionuț și Secretarul județului, prin
Direcția Dezvoltare Locală și Direcția Juridică și Administrație
Publică Locală, asigură punerea în aplicare a prevederilor prezentei hotărâri.
Art. 6. - Secretarul județului, prin Compartimentul Cancelarie, va comunica prezentul act
administrativ instituțiilor interesate în termenul prevăzut de lege.
P R E Ș E D I N T E,
Liviu Nicolae Dragnea
CONTRASEMNEAZĂ
Secretar al județului,
Jr .Silvia Oprescu
Alexandria,
Nr. 97 din 9 august 2012