AUTORITATEA TERITORIALA DE
ORDINE PUBLICA
ASUPRA
EFICIENTEI SERVICIULUI POLITIENESC
PE ANUL
2006
In conformitate cu prevederile art. 18, lit. (f) din Legea nr. 218/2002 privind organizarea și funcționarea Poliției Române și art. 15, alin. (2), lit. (f) din Regulamentul de organizare și funcționare a autorității teritoriale de ordine publică, aprobat prin H.G. nr. 787/2002, Comisia de planificare, stabilire și evaluare a indicatorilor de performanță minimali întocmește un raport anual asupra eficienței poliției care este prezentat în ședința Consiliului județean și care se dă publicității.
Pentru îndeplinirea rolului și atribuțiilor aflate în
slujba cetățeanului, poliția acționează pentru aducerea la îndeplinire a
măsurilor stabilite în : Planul propriu de acțiune al Inspectoratului General
al Polițieri Române, Planul de acțiuni pentru implementarea Strategiei de
modernizare a Poliției Române 2004 2007 și Planul de măsuri prioritare pentru
integrarea României în Uniunea Europeană.
Principalele obiective, desprinse din cadrul general de
referință al Poliției Române, în anul 2006 au fost: îndeplinirea dezideratelor
impuse de cerințele societății românești și ale comunității internaționale,
alinierea strategiilor de prevenire și combatere a criminalității la normele
eurocomunitare, sporirea contribuției la întărirea sentimentului de securitate
în rândul populației, cointeresarea comunității în descurajarea manifestărilor
antisociale prin conștientizarea populației cu privire la riscurile
victimizării și modalitățile de contracarare a acestora, toate pentru
respectarea clauzei de salvgardare specifice, impusă de Uniunea Europeană.
Urmare a constatărilor efectuate de comisie a rezultat că
Inspectoratul de Poliție al Județului Teleorman și-a desfășurat activitățile în conformitate cu prevederile
legale și a dispozițiilor IGPR, direcționându-le în scopul menținerii ordinii
și liniștii publice pe raza localităților urbane și rurale, a apărării vieții
și integrității corporale ale cetățenilor, patrimoniului public și privat,
prevenirii traficului și consumului ilicit de droguri, creșterea aportului la
prevenirea și combaterea criminalității, creșterea mobilității dispozitivelor
de ordine publică și implementarea conceptelor de lucru ale Poliției Române.
Au fost vizate cu prioritate:
-
Activitățile de prevenire a faptelor antisociale
îndreptate împotriva vieții,
integrității corporale și
sănătății persoanei și a celor ce afectează ordinea și liniștea publică;
-
Eficiența dispozitivelor de ordine constituite pe
raza localităților urbane și rurale
în vederea prevenirii
infracțiunilor cu violență și a furturilor prin efracție în dauna persoanelor
fizice și agenților economici;
-
Intensificarea patrulărilor, în special pe timpul
nopții, în comune și în satele
mărginașe izolate, pentru
prevenirea infracțiunilor cu violență sau furturile în dauna cetățenilor;
-
Continuarea activităților executate în comun cu
efectivele de jandarmi în zona
unităților școlare pentru
identificarea factorilor de risc ce determină victimizarea minorilor;
-
Asigurarea climatului de siguranță publică în zona
unităților care comercializează
băuturi alcoolice, avându-se în
vedere că majoritatea infracțiunilor cu violență, se datorează consumului de
alcool;
-
Creșterea vitezei de reacție la evenimentele
produse și la solicitările legitime ale
cetățenilor;
-
Modul de recepționare la recomandările Autorității
Teritoriale de Ordine Publică;
-
Îndeplinirea, conform Planului strategic anual, a
indicatorilor de performanță
minimali.
1.
COOPERAREA
INTERINSTITUTIONALA
În contextul cooperării interinstituționale, subliniem colaborarea foarte bună pe care
Inspectoratul de Poliție Județean Teleorman a avut-o cu Autoritatea Teritorială de Ordine Publică, în ceea ce privește stabilirea obiectivelor pentru menținerea ordinii publice pe raza de competență și în asigurarea finanțării unor proiecte specifice poliției.
Au fost
elaborate planuri de cooperare în parteneriat cu Inspectoratul Județean de
Jandarmi Teleorman, pentru
menținerea ordinii și siguranței publice pe teritoriul localităților urbane și
rurale, delimitându-se clar atribuțiile acestor structuri și s-au întreprins
demersuri pentru înființarea Poliției Comunitare în localitățile din județul
Teleorman.
2.
EVALUAREA
STATISTICA A ACTIVITATII
INSPECTORATULUI DE POLITIE AL JUDETULUI TELEORMAN
Pornind de la evaluarea statistică generală a activității poliției, Autoritatea Teritorială de Ordine Publică apreciază că, activitățile de prevenire a infracționalității au crescut atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ, impunându-se totuși creșterea în continuare a gradului de fermitate și eficiență a formațiunilor operative.
Evoluția
criminalității în județul Teleorman, a fost influențată, în perioada de
referință, la factori socio-demografici, economici și legislativi, precum și de
transformările instituționale realizate în contextul mai larg de integrare în
Uniunea Europeană.
Analizele
efectuate pe indicatorii criminalității și ai trinomului analitic, polițist-populație-volum criminalitate, relevează
apropierea de cetățean și de nevoile de siguranță publică ale acestuia,
implicarea cu profesionalism a lucrătorilor de poliție și cooperarea eficientă
cu alte instituții abilitate ale statului, inclusiv A.T.O.P.
În anul
2006, infracționalitatea sesizată a sporit la
10.409 fapte penale, cu +8% față de anul 2005, tendință dezvoltată în mod
pozitiv de infracționalitatea economico-financiară, în timp ce faptele penale
judiciare sesizate, datorită activităților complexe preventive organizate și
desfășurate, s-au redus la 5.270 infracțiuni.
Infracționalitatea constatată reflectă intensificarea
activităților lucrătorilor de poliție în actul de aplicare și realizare a
legii. Astfel, au fost înregistrate 6.919 infracțiuni, după cum urmează:
-
1.431 infracțiuni economico-financiare,
reprezentând 20,68 din totalul general al
faptelor constatate,
-
3.260 infracțiuni judiciare, reprezentând 47,11%;
-
2.228 infracțiuni de altă natură reprezentând
32,20%.
Media
de constatare de infracțiuni/polițist operativ a fost de 10/1.
Din
totalul de 3.673 de infracțiuni soluționate, pe structură se remarcă:
-
968 infracțiuni economico-financiare, reprezentând
26,35 din totalul general,
-
1.267 infracțiuni judiciare, reprezentând 34,49%;
-
1.438 infracțiuni de altă natură reprezentând
39,15%.
Referitor la criminalitatea judiciară se evidentiaza o îmbunătățire a
situației operative,atât la sesizate cât și la soluționate, unde există o
diminuare cu circa 7% față de anul 2005.
De subliniat este evoluția descendentă a faptelor grave
cu violență soluționate: faptele penale de omor au fost stabilite la 11,
tentativa de omor la 3, vătămarea corporală gravă s-a diminuat la 14 (-22%),
lovirile sau vătămările cauzatoare de moarte la 1 (-66%) și tâlhăria la 22
(-4,34%).
Ca obiectiv prioritar al inspectoratului pe anul 2006,
apărarea patrimoniului s-a realizat prin reducerea acestei categorii de
infracțiuni la 713 fapte penale (-15,47%), față de anul 2005.
În cursul perioadei supuse analizei, pe linia traficului
ilicit de droguri, au fost soluționate 16 infracțiuni, pe linia traficului de
persoane 27 de fapte penale și 10 la Legea 39/2003.
Indicatorul de performanță
bunuri și valori confiscate s-a concretizat, în anul 2006, în
confiscarea cantității de 0,46 gr. reșină cannabis, 3,7 kg cannabis și în
aplicarea sechestrului asigurator pe bunuri provenite din infracțiunea de
trafic de persoane, în valoare de 1.200.000 euro.
Prin activitatea desfășurată s-a reușit anihilarea a trei
grupuri de persoane, formate din 14 persoane (din care 7 persoane pentru trafic
și consum de droguri), toate soluționate prin rechizitorii.
Totodată, s-au pus în practică obiectivele subprogramului
Anticorupție, prin care s-au urmărit creșterea capacității instituționale și
a gradului de eficientizare a activității profesionale a polițiștilor de
investigare a fraudelor, prin concentrarea atenției pe principalele ținte care
se constituie în sarcini operaționale pentru activitatea poliției.
Structurile de combatere a criminalității din sfera
corupției și a domeniilor conexe au desfășurat activități specifice
materialeizate în următoarele:
-
depistarea a 139 persoane, cercetate în 99 dosare
penale, soluționate prin propunerea de declinare a competenței în favoarea
parchetelor;
-
sesizarea a 217 infracțiuni (din care 9 declinate
la DNA), cu +22,60% față de anul 2005; din totalul de 217 infracțiuni, 69 au
reprezentat luare de mită, 34 dare de mită, 69 trafic de influență și 45 la
Legea 78/2000.
Un
volum important de muncă a fost investit și pe alte linii, cum ar fi:
sustrageri de
produse petroliere, agricultură
privată, sustrageri din sistemele de irigații, furturi de animale și păsări,
sustrageri de cabluri electrice și telefonice, furturi de material lemnos din
fondul forestier al statului, ceea ce a condus la reducerea fenomenului
infracțional și în aceste direcții.
Din prezentarea acestor indicatori statistici se desprinde
concluzia că, în anul 2006, eficiența activității poliției județului nostru
privind prevenirea criminalității a crescut simțitor, remarcându-se totodată și
o diminuare a sentimentului de insecuritate în rândul populației, fapt ce a
creat condiții pentru creșterea încrederii și respectului cetățenilor față de
lucrătorii de poliție din cadrul Inspectoratului de Poliție al Județului
Teleorman.
Pentru asigurarea climatului de siguranță civică s-a
remarcat volumul mare de muncă depus în scopul intensificării măsurilor de
prevenire și combatere a fenomenului infracțional, al protejării cetățenilor în
vederea desfășurării în deplină siguranță a vieții lor sociale și private.
2.1. Misiuni și
programe de acțiune privind ordinea și siguranța publică
Ministerul Administrației și Internelor a lansat, în anul
2006, o serie de programe prin care să se poată materializa misiunile privind
intensificarea măsurilor de prevenire, descoperire și combatere a fenomenului
infracțional stradal, protejarea tuturor cetățenilor, menținerea unui climat de
ordine în zona instituțiilor de învățământ preuniversitar, parcurilor și
locurilor de agrement, în scopul desfășurării în deplină siguranță a vieții
sociale și private, în consonanță cu aspirațiile comunității.
Pentru aducerea la îndeplinire a obiectivelor stabilite în
aceste programe, Inspectoratul de Poliție al Județului Teleorman a procedat la
elaborarea unor planuri de măsuri proprii, adaptate specificului situației
operative din județul nostru, a căror punere în aplicare cu operativitate a dus
la creșterea eficienței activității acestei instituții în beneficiul persoanei,
al comunității, precum și în sprijinul autorităților publice locale și
instituțiilor publice.
Printre cauzele care favorizează infracționalitatea, în
general, și cea stradală, în special, exemplificăm:
-
sărăcia, care afectează mulți cetățeni, lipsa unor
mijloace minime de existență ale autorilor și familiilor acestora;
-
lipsa de receptivitate a unor factori cu
responsabilități pentru asigurarea corespunzătoare a pazei bunurilor, conform
prevederilor Legii nr. 333/2003;
-
lipsa iluminatului public ori iluminatul
necorespunzător în unele din localitățile județului;
-
consumul frecvent de alcool;
-
numărul de minori lăsați fără supraveghere care se
asociază unor grupuri infracționale;
-
lipsa unor soluții viabile post-delictum a
infractorilor, dar și atitudinea uneori neglijentă a victimelor.
Programul
Siguranța Ta Contează
Obiectiv:
-
eficientizarea activităților de
prevenire a infracțiunilor stradale comise cu violență, în special a
tâlhăriilor.
Realizări:
* scăderea infracțiunilor stradale sesizate
comise cu violență cu 26,66%;
* infracțiunile de tâlhărie sesizate
înregistrează un trend de scădere
(-13%), iar cele constatate scad cu 43%;
* activitățile de
prevenire desfășurate în cadrul programului:
Ø
implicarea polițiștilor de proximitate, a
ofițerului instructor și a compartimentului de analiză și prevenire, în
organizarea a 127 de acțiuni punctuale în unitățile de învățământ;
Ø
desfășurarea a 8 campanii informativ-educative
prin mass-media locală;
Ø
editarea și distribuirea a peste 5.000 de pliante și fluturași cu
caracter preventiv-informativ.
Dificultăți:
* lipsa resurselor financiare pentru tipărirea unui număr mai mare de
pliante și organizarea unor activități publice antiinfracționale.
Programul
Prevenirea
și combaterea criminalității
stradale în sistem integrat
Obiective:
·
reducerea criminalității stradale cu
9% față de anul 2005;
·
acoperirea judicioasă a teritoriului;
·
reducerea timpului de reacție la
apelurile cetățeanului;
·
optimizarea raportului între
instituțiile cu atribuții în domeniul ordinii precum și creșterea gradului de
siguranță pe raza localităților urbane și rurale.
Realizări:
-
reducerea infracțiunilor stradale sesizate la 574,
cu 22% față de anul
2005, fiind realizat obiectivul propus în Proiectul pentru reducerea
infracționalității stradale întocmit la nivelul inspectoratului;
-
infracționalitatea
stradală constatată a înregistrat o reducere accentuată la 509 fapte
penale, cu 19%, față de anul 2005.
-
pentru stoparea trendului ascendent al spargerilor
de societăți comerciale s-a întocmit
Proiectul pentru reducerea infracțiunilor de spargeri din societăți
comerciale Siguranța Beneficiarilor Noștri;
-
atras în parteneriat pentru realizarea
activităților din programe a diferiților parteneri sociali cu responsabilități
în domeniu (Jandarmeria, Poliția Comunitară, Societăți specializate de pază
etc.);
-
desfășurat activitățile necesare pentru punerea în
aplicare a Planului cadru de cooperare cu Inspectoratul Județean de Jandarmi
Teleorman.
Poliției de proximitate
Obiective:
·
cunoașterea
conceptului poliției de proximitate de 60% din cetățeni, conform Strategiei
Serviciului poliției de ordine publică pe anul 2006;
·
absolvirea cursurilor de Analiză tranzacțională
și Cunoaștere a poliției de proximitate.
Realizări:
· în urma sondajului de opinie, 57,1% din cei intervievați au declarat că, cunosc conceptul poliției de proximitate;
· în urma sondajului efectuat de Consiliul Național al Persoanelor vârstnice s-a constatat că 100% din cei intervievați cu vârste peste 59 ani au declarat că cunosc conceptul poliției de proximitate și polițiștii de proximitate;
·
105 lucrători de ordine publică au urmat cursuri
de analiză tranzacțională (din care 32 șefi post poliție), iar 125 cursanți (20
polițiști cu funcții de conducere) au fost pregătiți de ofițeri instructori de
proximitate, formatori;
·
s-au desfășurat activități de mediatizare prin
articole și emisiuni radio-tv, fiind realizat un film documentar (Oamenii
de lîngă noi) pentru popularizarea polițistului de proximitate;
·
s-a inițiat Planul de măsuri pentru implementarea
conceptului poliției de proximitate în mediul rural și un colectiv de ofițeri
și polițiști de proximitate l-au inițiat în comune mari de pe raza județului
Teleorman.
Programul partenerial de prevenire și
combatere a accidentelor rutiere
STOP ACCIDENTELOR
RUTIERE! VIATA ARE PRIORITATE
Obiectiv:
- reducerea cu 5% a numărului accidentelor grave de circulație și a consecințelor acestora, în perioada 19 ianuarie 31 iulie 2006.
Beneficiari:
-
comunitățile locale, cetățenii acestora și toți
participanții la trafic care tranzitează arterele rutiere din județ.
Parteneri:
- Ministerul Lucrărilor Publice, Transporturilor și Locuinței, prin:
* Autoritatea
Rutieră Română Filiala Județului Teleorman;
* Registrul Autor Român;
* Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale , prin
Direcția Regională de
Drumuri și Poduri.
-
Ministerul Educației și Certării, prin:
* Inspectoratul
Scolar Județean Teleorman;
-
Consiliul Județean Teleorman, prin:
*
Serviciul de Administrare și Exploatare a Drumurilor Județene și Patrimoniului;
-
Administrația Publică Locală
-
Mass-media locală și centrală.
Activități:
· obiectivul programului a fost realizat și depăsit: numărul accidentelor grave de circulație pe perioada de implementare a programului, comparativ cu perioada similară a anului anterior, a scăzut la 39 (-39,06%).
·
prezentarea în mass-media locală a concluziilor
analizelor și studiilor privind accidentele rutiere și furnizarea zilnică de
informații din domeniul rutier (1.476 articole și emisiuni radio-tv); realizat
și difuzat 7 pliante, în tiraj de 6.000 de exemplare pentru educația rutieră a
cetățenilor și popularizarea noii
legislații;
·
postarea pe site-ul inspectoratului a materialelor
de informare și atenționare cu recomandările preventive adresate
participanților la traficul rutier;
·
supravegherea traficului rutier prin amplasarea
aparatelor radar mobile pe arterele unde s-au produs accidente datorate vitezei
excesive. Montat și pus în funcțiune sistemul de supraveghere video al
traficului rutier în cele 11 puncte, de pe raza unor localități urbane și
rurale ale județului;
·
inițiat și desfășurat săptămânal, acțiunea Cascada pentru disciplinarea
participanților la traficul rutier, în special a anumitor categorii (căruțași,
bicicliști, pietoni) la care au fost implicați lucrătorii posturilor de poliție
comunale cu atribuții pe linie rutieră; acțiunea fiind intensificată cu
deosebire în perioada sărbătorilor naționale, religioase și a sezonului
Estival 2006;
·
desfășurat activități specifice de finalizare a
traficului, în locurile și în perioadele cu trafic intens (DN6, DE70, DN51,
DN52, DJ504);
·
prezența vizibilă și activă a lucrătorilor de
poliție rutieră s-a manifestat și prin alte activități precum: organizarea de
concursuri școlare, activități specifice în unitățile de învățământ, acțiuni în
comun organizate și desfășurate cu alte instituții abilitate etc.
·
atestarea și nominalizarea prin dispoziție a
lucrătorilor de poliție cu atribuții în sfera poliției rutiere
3.
ARME,
EXPLOZIVI, SUBSTANTE TOXICE
toxice, în perioada de
referință au fost organizate și executate 311 acțiuni și controale la nivel
județean .
In perioada de evaluare, au fost constatate 60 infracțiuni.
De asemenea, în cursul acestui an, cadrele biroului au
desfășurat activități specifice, reușind să identifice autorii în 15 lucrări
penale, rămase inițial cu autori necunoscuți, privind apelarea Serviciului de
Urgență pentru amplasarea de bombe la diverse instituții din țară și județ.
4.
DEZVOLTAREA
SISTEMELOR DE INVESTIGATIE TEHNICO-ȘTIINTIFICĂ
Au fost luate măsuri concrete în vederea creșterii capacității structurii criminalistice
de cercetare și investigare a infracțiunilor care aduc atingere persoanei și patrimoniului:
·
dotări noi pentru cercetarea la locul comiterii
faptelor (surse de luminp Polylight, sisteme Lucia Forensic, truse
criminalistice);
·
laboratorul de investigare criminalistică privind
detectarea comportamentului simulat (poligraf);
·
se continuă activitățile de implementare a
Sistemului AFIS 2000 a urmelor ridicate de la loocul infracțiunilor (5.990 urme
și 732 impresiuni în anul 2006).
Sistemul
IMAGETRAK a devenit operațional, continuându-se stocarea și căutarea
datelor, ce ajută la
identificarea după imagine a persoanelor suspecte de comiterea unor infracțiuni
cu violență.
5.
ACTIVITATEA
DE PREVENIRE
Din perspectiva prevenirii criminalității au fost întreprinse următoarele:
·
Dezvoltarea instituțională în domeniul prevenirii
prin:
-
încadrarea unui număr de 3 ofițeri specializați (psiholog și sociolog,
informatician etc.)
·
Proiectul Prevenirea delincvenței juvenile, care
s-a desfășurat pe perioada
întregului an școlar 2005
2006.
·
Proiectul Siguranța ta contează (prevenirea
tâlhăriilor) s-a desfășurat în
perioada noiembrie 2006,
constituind o completare a Planului de măsuri pentru prevenirea și combaterea
infracțiunilor comise cu violență.
6.
APROPIEREA
DE COMUNITATE
Conducerea inspectoratului a acordat o atenție deosebită îmbunătățirii calității
serviciilor de primire a cetățenilor și de asistență a victimelor, fiind pus în practică Programul Național privind activitatea de primire a publicului și de asistență a victimelor, construit pe ideea de transparență și apropiere de cetățean;
Spațiile
destinate primirii cetățenilor:
<<
Sală de așteptare și documentare a publicului;
<<
Birou de primire a publicului;
<<
Cameră de asistare și consiliere a victimelor, care îndeplinesc cerințele și
elementele standard, astfel
încât calitatea serviciilor prestate să fie la nivelul exigențelor actuale.
Cetățenilor
le-a fost oferită oportunitatea trimiterii petițiilor și sesizărilor pe adresa
de e-mail: cabinet@TR.Poliția Romana.ro a comenzii
inspectoratului
In ceea
ce privește relațiile publice, au fost înregistrate următoarele progrese:
·
publicarea pe pagina de internet a inspectoratului
a buletinelor de presă,
comunicatelor și sintezelor;
·
comunicarea din oficiu a informațiilor de interes public și lansarea
unei noi
variante a pagii internet www.tr.politiaromana.ro;
·
a fost întocmit la nivelul inspectoratului Planul
relațiilor publice în 2006
Marketing de imagine,
scopurile acestuia fiind dezvoltarea unei puternice culturi organizaționale și
consolidarea imaginii publice pozitive a instituției, pentru obținerea
sprijinului din partea populației și comunității.
7.
ETICA
SI CONDUITA PROFESIONALA
Pentru creșterea nivelului de competență profesională a polițiștilor și îmbunătățirea
stării și practicii disciplinare s-au luat măsurile necesare pentru crearea unui climat de ordine și disciplină, care să asigure îndeplinirea corespunzătoare a atribuțiilor de serviciu cât și pentru înlăturarea devianței în comportamentul cadrelor.
Cu
toate acestea, au fost aplicate 42 sancțiuni disciplinare.
Un
agent a fost suspendat din funcție și cercetat în stare de arest pentru
săvârșirea
infracțiunii de înșelăciune, în
prezent fiind trecut în rezervă. Nu s-au înregistrat cazuri de corupție în
rândurile polițiștilor.
In
ciuda dificultăților generate de noile valențe ale fenomenului infracțional,
prin
rezultatele obținute
Inspectoratul de Poliție al Județului Teleorman a demonstrat că poate face față
problematicii complexe apărute, iar
potențialul deținut este o garanție că putem impune un trend descendent fenomenului
infracțional și putem răspunde prompt solicitărilor cetățenilor.
8.
CONCLUZII
Putem concluziona că activitatea Inspectoratului de Poliție al Județului Teleorman a
cunoscut un grad ridicat în ceea ce privește eficiența sa, realizându-se principalele obiective stabilite pentru îmbunătățirea indicatorilor de performanță și asigurându-se reducerea criminalității pe teritoriul județului și creșterea nivelului de siguranță civică pentru noi, toți membrii acestei comunități.
In
același timp, Autoritatea Teritorială de Ordine Publică recomandă serviciului
polițienesc al județului, o
schimbare a mentalității în vederea adoptării unor modalități de lucru
europene, în special pentru prevenirea și rezolvarea unor probleme ce se vor
afla pe un trend crescător odată cu intrarea în Uniunea Europeană. Cu toate
eforturile depuse, indicatorii de infracționalitate se mențin încă la un nivel
ridicat, iar pe baza analizelor privind evoluția acestui fenomen, se poate
prognoza că în viitor se vor intensifica tentativele de încălcare a
prevederilor legale referitoare la ordinea publică și siguranța persoanei.
In
acest sens, Inspectoratul de Poliție al Județului Teleorman trebuie să fie
consecvent ideii de
euroconformizare și să-și reorienteze misiunile plecând de la necesitatea
consolidării încrederii și respectului populației față de această instituție și
obținerii sprijinului acesteia în efortul comun de prevenire a fenomenului
infracțional.
Rezultatele
activității desfășurate în anul 2006 conturează acest an ca fiind unul
foarte important, datorită
schimbărilor radicale din plan conceptual și organizatoric, schimbări ce au
orientat acțiunile Poliției către nevoile comunității și folosirea mai
eficientă a resurselor, motiv pentru care putem concluziona că activitatea
Inspectoratului de Poliție al Județului Teleorman a fost foarte bună și că s-au
realizat principalele obiective stabilite pentru realizarea indicatorilor de
performanță.
PRESEDINTE A.T.O.P.,
ADRIAN FLORESCU